Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

löysin sitten miehen kännykästä viestin jossa sopii tapaamista toisen naisen kanssa

Vierailija
18.02.2008 |

Enpä ikinä uskonut että liityn joukkoon ja teen tänne tällaisen aloituksen. Siinä mainittiin päivä, nyt vain odotan että mitä tekosyytä mies esittää poissaololleen.

Mitä teen kun tulee sieltä takaisin? en taida pystyä esittämään etten tiedä, repeän. Mies on tosi hyvä valehtelemaan, kieltää kaiken ja haukkuu minut päälle. En voi lähteä vakoilemaan kun olen lapsen kanssa kotona.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ajatellut ehkä että minäkin teen noin mutta en näköjään tee. Olen ihan neuvoton. Lähinnä en haluaisi että tätä olisi tapahtunut koska pelkään että minun nyt pitää tehdä asialle jotain. Olisin halunnut että kaikki on hyvin ja niin kuin ennenkin. En haluaisi muuttaa. En haluaisi että lapseni joutuu muuttamaan. En jaksaisi sitä joka-toinen-viikonloppu-juttua, tiedän että tuon miehen kanssa se on loputonta vääntöä myöhästymisistä, siirretyistä tapaamisista yms. En haluaisi olla yksinäinen ja eronnut niinä viikonloppuina kun joudun antamaan lapsen hänelle.

ap

Vierailija
22/61 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt ainakin salaa sen naisen numero itellesi ylös. Koita sitten tosiaan saada joku hoitamaan lapsia, ja yrität mennä paikalle kun tapaavat. Tai sitten yrität saada jonkun kaverisi, jota mies ei tunne, sinne heidän tapaamispaikalle.

Jos et saa ketään sinne paikalle, tai pääse itse. Niin yritä olla ettet tietäisi mitään koko jutusta, vaikkakin se on TOSI hankalaa.

Kuuntele mitä valehtelee kun menee tapaamaan naista. Kun on paikan päällä, soita vaikka jollain verukkeella miehelle, ja kysy samalla hienovaraisesti kuulumisia, missä ja kenen kanssa. Kun tulee kotiin soita naiselle ja utele siltä kaikki, niin ettei mies kuule sitä missään nimessä. Ja kerro naiselle että olet vaimo ja miehellä lapsi. Sitten rupeet tenttaamaan miestä, kun olet kuullut naisen version. No nainen siinä välissä varmaan soittaa miehelle. Mutta voit sanoa naiselle, että ihan turhaa soittaa nyt, olet sulkenu miehen puhelimen.

No tämä kyllä vaatisi aikamoista itsehillintää. Itse en siihen kyllä varmaan pysytyisi.

Tsemppiä sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:lla on nyt uusi villitys: NARSISMI. Aina jos mies tekee paskan tempun niin se on narsisti! Smaoin anoppi! :D

Vierailija
24/61 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ensiksikin hän tosi uskottavasti lopettaa suhteen.

Ei suutu kun kysyt mistä tiedät että on oikea kokous.

Pitää ylimääräiset menot aika minimissä ettei sinun tarvitse olla sydän syrjällä. Ei tule kotiin aamuyöllä pikkujouluista. Laivakoulutuksiin ei lähde eikä työpaikan mökkivirkistyksiin. Iltamenoista antaa sinulle etukäteen aikataulun koska loppuu, mielellään vaikka firman tulosteena, ja on myös kotona sopivan ajan jälkeen siitä.

Jos haluaa pelastaa perheensä niin ei ole mitään uhrauksia tuollaiset. Jos on katuva niin ei ihmettele jos pyydät tuollaisia. Mutta jos alkaa vauhkota miten olet sairaalloisen mustasukkainen ja hänellä ei ole enää omaa elämää.... niin voi voi, emme voi olettaa kuin että sutina jatkuu, ehkä jonkun muun kanssa, ehkä saman. Mustasukkaisuuteenhan on ihan syytä, ja mehän tiedämme miten hän sitä omaa aikaa ja vapauttaan käytti - väärin.

25/61 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismi on selittänyt kaikki miehen viat jo pitkän aikaa: Elareiden maksamattomuuden, rakennuksella viihtymisen, pihtaamisen, vonkaamisen, selkäkivut, ilmastomuutoksen ja pikavippien korot.

Kätevää!

Vierailija
26/61 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä aloituksia on ihmeen paljon. Kertoo varmasti ainakin puolet totuudesta :( Ihmettelen sitä, miten kylmäverisiä miehet ovat. Pystyvät jotenkin ulkoistamaan tunteet eri tilanteissa ja elämään täysin kaksoiselämää. Tekstiviesti sitten paljastaa missä mennään.

Mun kaveri oli perheineen Kreikan lomalla vuosi sitten. Perheellä yksi kännykkä matkassa mukana. Mies lähti lasten kanssa uima-altaalle ja kännykkään tuli viesti. Vaimo avasi viestin ja mikäs siellä: Kaipaan sinua jo nyt. Vietä hauskaa kulissielämää ja tule sitten lämpimään sänkyyn.

Miehet osaa :(

Vierailija
27/61 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelinkin kun se oli aiemmin tullut puheeksi, se henkilö, niin mies oli jotenkin selittämättömällä tavalla outo. Ja hyökkäävä. Jotenkin se reaktio ei ollut mitenkään suhteessa siihen tapaukseen. Mutta olin tyhmänä uskonut sen selityksen.

Jos otan asian esille niin mies ei voi selittää ettei ole missään tekemisissä, mutta väittää että vain nää kaksi kertaa ja ettei mitään seksiä. Hassua miten sitä näkee jo kuin unessa mitä tulee seuraavaksi tapahtumaan. Sitä vaan en tiedä mitä ihmettä itse teen.

ap

Vierailija
28/61 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kuitenkin ratkaisevaa ole se että selkäsi takana on jo suunnitellut moista. Vain elokuvissa tulee se omatunto kuvaan viimehetkéllä. Kyllä monet menevät niin pitkälle ja niin kauan kuin vain pääsevät jäämättä kiinni. Sitten kun on kiinni jääty vasta tajutaan mitä tuli tehtyä ja kuinka pahasti.

T:Eräs jonka mies petti ja sitten oikeasti tajusi mitä oli tehnyt ja minkälaisen ihmisen takia menetti perheensä.

Vierailija
29/61 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne pettäjä miehet pettää vaikka saisivat kotona kolme kertaa päivässä. Katos kun haluaa pettää ja vaihtelua = seksiä myös muittenkin kanssa. Ei se siitä kiinni saako kotona. Vaan pitää elämässä saada kokemuksia ja jännitystä.

Vierailija
30/61 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen ja rakastajattaren.

Vierailija
31/61 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitko vaihtoehdon että jätä se vai oliko se kerrasta poikki?

ap

Vierailija
32/61 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos homma on tarkoitus pitää salassa niin yleensä ihminen vahtii puhelintaan kuin haukka, eikä tosiaan jätä sitä arkaluontoinen viesti auki pöydälle.

Sellanen kin mahdollisuus on, että mies ei saa itse tehtyä asialle mitään, vaan toivoo että sinä teet ratkaisun (eron).

Vierailija
33/61 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain itse viikonloppuna tietää mieheni suhteesta (mieheni ei tiedä, että minä tiedän). Olen aina kuvitellut, että mies lentäisi ulos kun leppäkeihäs, jos jäisi kiinni uskottomuudesta. Nyt kun se yhtäkkiä onkin totta, niin en todellakaan tiedä mitä tekisin. Mies on kuitenkin hirveän hyvä isä ja kantaa osansa arjen vastuusta.

Pelkkä ajatus yksinhuoltajuudesta on kovin rankka (jo pelkästään se, että koti ja työpaikka on eri paikkakunnilla tekisi yksinhuoltajuuden hankalaksi). Ja lapsilleni isä on valtavan rakas ja tärkeä - en millään haluaisi rikkoa tätä perhettä.

Mutta toisaalta tämä syö minua ihan hirveästi, en pysty elämään tällaisen valheen keskellä kauaa. Mutta minua PELOTTAA ihan hirveästi ottaa asia puheeksi mieheni kanssa.

34/61 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija #26:

kyllä ne pettäjä miehet pettää vaikka saisivat kotona kolme kertaa päivässä. Katos kun haluaa pettää ja vaihtelua = seksiä myös muittenkin kanssa. Ei se siitä kiinni saako kotona. Vaan pitää elämässä saada kokemuksia ja jännitystä.

*) Poikkeuksena halvaantuneet

Vierailija
35/61 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

onko kauan ollut, mistä sait tietää

Vierailija
36/61 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä mun pitäis hävetä???

-15-

Vierailija
37/61 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei lapsen elämä särkyisi. Mutta tiedän etten pysty edes nukkumaan samassa sängyssä, ja mies huomaa.

ap

Vierailija
38/61 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko sä nyt ihan varma et kyse on pettämisestä

jos mun mies sopiis tapaamista naisen kanssa, siinä ei olis mitään ihmeellistä, hänellä on paljon naispuolisia työkavereita ja käyvät joskus kahvilla ja mieheni kuuluu taloyhtiön hallitukseen ainoana miehenä

samoin jos mä sopisin jonkun miehen kanssa tapaamisen, vaikka mieheni ei häntä tuntisi, mitä sitten, luottamus on täysi ja siinä pysyy, ei sooloilla kumpikaan ja puhutaan ihan kaikesta

Vierailija
39/61 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yksityiskohtia. Mieheni oli perjantaina " työkavereiden kanssa ulkona" (tämä oli siis minulle kerrottu tarina). Yksi ystäväni näki hänet ruokaravintolassa käsikädessä jonkun naisen kanssa. Olivat myös pussailleet. Mitään muuta en tiedä. En tiedä kuinka kauan tämä suhde on kestänyt enkä mitään muutakaan.

Sen tiedän, että olen ihan rikki!!!!!!!

Minusta tuntuu, että pakkohan minun on jossain vaiheessa tämä ottaa miehen kanssa puheeksi. Lauantaina jo oikeastaan yritinkin lasten mentyä nukkumaan, mutta en vaan saanut sanoja ulos suustani. Minua pelottaa niin hirveästi, mitä sen jälkeen tapahtuu, jos aloitan keskustelun tästä aiheesta.

Vierailija
40/61 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ihan varma kauanko on ollut ja onko vielä ehditty seksiin asti ... mutta jos tapaamisesta ei minulle kerrota niin siihen suuntaan ollaan kovaa vauhtia menossa.

Tiedän että jos otan puheeksi kieltää kaiken loppuun asti. On sen verran paljon pelissä, ei halua rikkoa perhettä. Siksi en ymmärrä miksi se idiootti leikkii tällaisella asialla.

ap