Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

löysin sitten miehen kännykästä viestin jossa sopii tapaamista toisen naisen kanssa

Vierailija
18.02.2008 |

Enpä ikinä uskonut että liityn joukkoon ja teen tänne tällaisen aloituksen. Siinä mainittiin päivä, nyt vain odotan että mitä tekosyytä mies esittää poissaololleen.

Mitä teen kun tulee sieltä takaisin? en taida pystyä esittämään etten tiedä, repeän. Mies on tosi hyvä valehtelemaan, kieltää kaiken ja haukkuu minut päälle. En voi lähteä vakoilemaan kun olen lapsen kanssa kotona.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ummistatte silmänne eron pelossa, ei ainakaan paranna sitä suhdetta. Ei ne lapsetkaan mitään tyhmiä ole. Kyllä ne vaistoavat että kaikki ei ole vanhemmilla hyvin. Itse en tosiaan voisi pitää suutani kiinni.

Meillä ei ollut omaa asuntoa, vaan asuttiin vuokralla, joten ei ollut ainakaan talon myymis ongelmaa. Näin lapseni isän pokaamassa toista naista siinä ihan laskettuna päivänä. Olihan meillä siinä kauhea riita, ja olin jo pakannut sen kamat eteiseen. Jatkoin kumminkin suhdetta, joskaan eihän se näky unohtunut. Vieläkin tuntuu pahalta kun ajattelen, että mulla laskettu päivä, ja toinen kännissä, ja haluaa vaan toisen naisen pöksyihin.

Lopulta erosimme lapsen olessa vajaan puolen vuoden ikäinen. Ei se suhde toiminut, ei sitten millään. Joka päiväiset riidat oli yhtä helvettiä. Eikä ne johtuneet siitä naisesta, vaan ettemme sopineet yhteen.

Täytyy sanoa että olen kyllä paljon onnellisempi yh:nä, kun olisin lapseni isän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla