Onko kukaan nukkunut korvatulpat korvissa?
Kommentit (18)
Joo, nukkunut jo monta vuotta. Hyvin kuuluu kännyn herätys ja muutkin isommat äänet.
Olen nukkunut kun naapurissa oli remontti puoli vuotta. Ne tulpat usein putoaa pois jossain vaiheessa, mutta kyllä heräsin kännykkään ja herätykseen.
Muutin, niin ei ole onneksi enää tarve korvatulppiin.
Moldexit rulettaa. Sitten vielä isot tyynyt jonka toisen painaa korvan päälle joka on kattoa kohti. Vaimentaa about 50 desibeliä.
Riippuu nukkujasta ja korvatulpista. Kannattaa testata ensin että varmasti herää.
Joka yö. Pakko, kun huonounisena herää jopa vesipisaroihin ikkunaa vasten tai aurausauton ääneen.
Toinen pelastus on ollut vastamelunappikuulokkeet. Jos puoliso kuorsaa niin se mahdollistaa nukkumisen samassa huoneessa. Korvatulpat eivät sitä katujyrän ääntä poista...
Hommaa semmonen 80-luvun mekaaninen kellopärinävääpeli niin herää takuulla samantien ja tulee paska housuun kätevästi.
Minä nukun ja ärsyttää,kun niistä on tullut riippuvaiseksi.
En osaa enää nukkua ilman niitä,pitää olla täysi hiljaisuus,herään joka narahdukseen.
Ei olisi pitänyt alkaa käyttää niitä!
Olen nukkunut korvatulppien kanssa tässä jonkun aikaa sitten. En herännyt kellon soittoon.
Vuorotyöläisenä on aina ollut pakko nukkua tulpilla. Silti jää useimmiten 4 tunnin mittaiseksi uni. Edellisestä asuntoyhtiöstä piti muuttaa pois kun alkoi julkisivuremontit, jotka olisi kestäneet päivittäin 10 kuukauden ajan klo 7-16.
En pysty pitämään korvissa mitään ylimääräistä. Yök! Olen huono nukkuja ja sitä ollaan varmaan hautaan asti, mutta korviin en laita mitään, sitten en ainakaan nuku.
Ei ole terveellistä pitää jatkuvasti öisin korvatulppia. Käytävä muhii.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole terveellistä pitää jatkuvasti öisin korvatulppia. Käytävä muhii.
Jos tarkoitat korvakäytävää, se on helppo puhdistaa itse.
Tulpat korvissa olen nukkunut vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Minä nukun ja ärsyttää,kun niistä on tullut riippuvaiseksi.
En osaa enää nukkua ilman niitä,pitää olla täysi hiljaisuus,herään joka narahdukseen.
Ei olisi pitänyt alkaa käyttää niitä!
Mulla sama. Olen jo vuosia käyttänyt enkä osaa enää nukkua ilman. Ja kyllä herään herätyskelloon. Nykyisin älykello vielä ranteessa mikä alkaa surisemaan niin varmasti herää.
Tulpat korvissa ja teippiä suun edessä. Ilman näitä en osaa enää nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Olen nukkunut kun naapurissa oli remontti puoli vuotta. Ne tulpat usein putoaa pois jossain vaiheessa, mutta kyllä heräsin kännykkään ja herätykseen.
Suosittelen ostamaan apteekista näitä pienempiä tulppia, jos nyk. eivät pysy koko yötä: Bilsom korvatulppa vaahtomuovi 303, S-koko. Kun nämä saa survottua korviin oikein kunnolla, niin auttaa yleensä tarpeeksi hyvin ainakin itselläni. Ne sylinterinmuotoiset ja muut suuremmat tulpat pompsahtavat aina korvista kesken unien. Kuten aiemmin jo mainittiinkin, niin ikävästi on minullakin tullut niin totuttua näihin, että ilman korvatulppia ei tule nukkumisesta mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen ostamaan apteekista näitä pienempiä tulppia, jos nyk. eivät pysy koko yötä: Bilsom korvatulppa vaahtomuovi 303, S-koko. Kun nämä saa survottua korviin oikein kunnolla, niin auttaa yleensä tarpeeksi hyvin ainakin itselläni. Ne sylinterinmuotoiset ja muut suuremmat tulpat pompsahtavat aina korvista kesken unien. Kuten aiemmin jo mainittiinkin, niin ikävästi on minullakin tullut niin totuttua näihin, että ilman korvatulppia ei tule nukkumisesta mitään
Niin ja siis helposti herään puhelimen herätykseen yms. voimakkaampiin ääniin.
Kuorsaavan puolison vuoksi olen nukkunut 15 vuotta korvatulpilla. Vaimentavat mutta eivät poista ääniä täysin.
Ikävä kyllä kuulen kaiken edelleenkin ehkä vähän vaimentaa