Tuleeko muiden miehelle menovaihe kun vaimo raskaana?
Meillä on tulossa neljäs lapsi ja taas mies makaa krapulassa yläkerrassa.
Se onkumma juttu että kun testi näyttää plussaa niin miehelle tulee kauhee tarve mennä ja tulla ihan miten sattuu. Kun vauva on syntynyt rauhottuu taas totaallisesti omaksi itsekseen.
Luulisi ettei neljännen lapsen syntymä nyt enään niin kamalan pelottavaa ole että täytyy paineita käydä purkamassa jatkuvasti, ja sitä paitsi tätä vauvaa halusi mies enemmäin kuin minä. Nyt silti saan taas koko raskausajan katsoa tuota juhlimista...
Kommentit (7)
Vieläkin kaivelee, kun sitä aikaa muistelen. Uusi paikkakunta, pieni vauva ja yksin sen kanssa aina kotona.
mies nyt 28v ja meillä lapset kohta 8v, 3v ja vajaa 1kk..
2
Oli 24 kun kaksi ensimmäistä syntyi. Nyt on 30 v ja neljäs siis tulossa. On tosi rauhallinen ja lapsilleen ja perheelleen omistautunut mies, siksi ihmettelenkin näitä raskausajan juoksemisia. Tuntuu välillä raskaalta, mutta yritän vain ajatella että juoskoon nyt, vauva kun syntyy ei enään sitten juoksekkaan. Ja sittenhän on minun vuoro:)
ap
oltiin silloin 25. Miehelle tuli sellainen olo että piti mennä vähän " varastoon" . Kyllä se otti päästä, mutta kyllä mä sitä ymmärsinkin.
Vierailija:
oltiin silloin 25. Miehelle tuli sellainen olo että piti mennä vähän " varastoon" . Kyllä se otti päästä, mutta kyllä mä sitä ymmärsinkin.
miehelle tulee paniikki että kohta on jumissa kotona, eikä pääse dokailemaan ja juhlii siksi varastoon.
Yhdellä kaverilla joka tulossa isäksi kohta on sama meininki (ikää yli 30). Kai se on aika yleistä.
Jos olisi ollut aina raskauden aikana menossa, olisi todennäköisesti entinen mies. En hyväksyisi.