Kuinka monta seksi kumppania naisella on saanut olla.
Kommentit (108)
Vierailija:
Ja olen seksuaalisesti " normaalia" huomattavasti viriilimpi tapaus
muuten ihan hyvä, mutta viriili tarkoittaa mieskuntoa;)
naisen jolla ollut yli 100 partneria . Oma mielipide on se että sellainen nainen jolla ollut esim 50 partneria niin on jotenkin kulunut ja likainen, kun niin monta eri vehjettä on naisen rakoa jynssänyt ja nainen ei ole ollut niin tarkka pimpsastaan vaan on valmis sitä jakamaan. Ja se on paska puhetta että yhden illan jutuista saa kokemusta. Krapulan ja morkkiksen siitä saa heh
Vierailija:
Luojan kiitos tässäkin asiassa kaikki on erillaisia...
Joten mikä on oikea määrä niin siihen on mahdotonta saada vastausta.
Itse olen ollut yli sadan partnerin kanssa.
Ja olen seksuaalisesti " normaalia" huomattavasti viriilimpi tapaus.
Mutta parisuhde ja rakkaus asioihin kokemukseni eivät vaikuta ainakaan negatiivisesti. Eipähän tarvitse lähteä kokeilemaan kun kerran kokeiltu on. Eli kokemus tuo myös positiivisella tavalla varmuutta.
Kumppanin suhteen taas kuten muissakin kun seksiin liittyvissä asioissa on hyvä että jakaa samaa arvomailmaa ja kokemuspohjaa.
Eli on hyvä että elämänkumppani on myös kokenut, sillä muuten tulee mustasukkaisuutta johtuen ymmätämättömyydestä.Miehille jotka haluavat neitsyt vaimoja... täytynee olla heikko itsetunto jos pelkää että joku muukin on onnistunut tyydyttämään vaimoa itseä ennen....
Itse en tollaista vaimokseni kelpuuttaisi ! Huh huh, aina löyhämoraalista touhua. Yök.
Mieheni on viides seksikumppanini. Miehelläni on ollu yli kymmenen partneria.
Minulla ei ole ollut varsinaista yhden illan juttua koskaan, ja miehelläni taas oli villi sinkkuaika (= yhden illan juttuja) ennen kuin hän tapasi minut.
Minua välillä harmittaa se, kuinka monen kanssa mieheni on ollut. Ei jotenki haittaisi, jos hän olisi seurustellut monen kanssa ja seurustelukumppaneitaan pannut. Harmittaa jotenkin se, että ne on ollut yhden illan juttuja...
En oikein tiedä miksi tuo välillä haittaa...
Jotenkin kunnioitan enemmän seurustelua kuin yhden illan juttuja, joten pidän jotenkin " parempana" sitä, että on seurustellut monen kanssa (ja harrastanut näiden kanssa seksiä) kuin että olisi vain pannut yhtä montaa (ilman seurustelua...)
-A-
Vierailija:
Mieheni on viides seksikumppanini. Miehelläni on ollu yli kymmenen partneria.
Minulla ei ole ollut varsinaista yhden illan juttua koskaan, ja miehelläni taas oli villi sinkkuaika (= yhden illan juttuja) ennen kuin hän tapasi minut.Minua välillä harmittaa se, kuinka monen kanssa mieheni on ollut. Ei jotenki haittaisi, jos hän olisi seurustellut monen kanssa ja seurustelukumppaneitaan pannut. Harmittaa jotenkin se, että ne on ollut yhden illan juttuja...
En oikein tiedä miksi tuo välillä haittaa...
Jotenkin kunnioitan enemmän seurustelua kuin yhden illan juttuja, joten pidän jotenkin " parempana" sitä, että on seurustellut monen kanssa (ja harrastanut näiden kanssa seksiä) kuin että olisi vain pannut yhtä montaa (ilman seurustelua...)
-A-
Mulla vähän sama homma. Ehkä sustakin tuntuu, että jos pystyy tollain panemaan tosta vaan jotain ihan vierasta naista, niin ei ole niin pidättyväinen etteikö se tilanteen kohdalle sattuessa onnistuisi vieläkin. Tai minua välillä mietityttää juuri tuo asia. Että jos mieheni on eronsa jälkeen mennyt esim. baariin ja napannut sieltä ensimmäisen halukkaan mukaansa, pannut tätä tyydyttääkseen itsensä niin se on jotenkin sanoisinko ala-arvoista. Siitä en ole ollenkaan hyvilläni, vaikka käsitykseni mukaan minunkaan miehelläni ei niitä seksikumppaneita ole ollut kuitenkaan kuin alle kymmenen.
Hullua mutta siltä se vain tuntuu.
Vierailija:
Eipä montaa törkeämpää ilmaisua ole kuin tuo [b]jakorasia[/b].
Kuvastaa sun yleistä asennoitumistasi naisiin. Säälin sun vaimoasi.
Arvaappa huvikses 31 keneltä ja minkä sukupuolen edustajalta olen tämän kyseisen termin oppinut.
Vaimolla ei olisi saanut olla yhtään miestä, mutta silti vaimon pitää osata kaikki temput, tuntea itsensä ja miehensä ja mitä haluaa, koska heti seuraavassa käänteessä mennään vieraisiin, kun vaimo ei anna juuri siitä suunnasta kun mies haluaisi. Miten se olisi voinut oppia, kun ainoa seksikumppani on yläasteella tavattu naapurin poika. Minulla on ollut 12 miestä ja tämä on minun elämäni ja olen oppinut paljon kaikista suhteista, empä silti koe olevani mikään hutsu, aina olen ollut uskollinen parisuhteessa, kuten olen nytkin. Miesystäväni on ollut 16 vuotta edellisen naisensa kanssa ja olen kyllä saanut kommenttia siitä kuinka ihanan vapautunut olen sängyssä. Edellinen vaimo oli ollut 18 v mieheni tavattuaan ja todella kokematon ja estoinen, eikä se parantunut vuosien myötä. Kumpi kampi?
Tuo 12 on ihan norm määrä lähinnä kun mennään tuonne 30 ja yli niin moni mies kokee naisen jotenkin käytetysi, moraalittomaks ja likaiseksi. Niin varmaan tuntee moni nainenkin jos mies satoja naisia pannut. Jos viellä miehen itsetuntoa kolhittu niin tottakai nainen jolla ollut monta miestä niin mies miettii olenko mitenkään ainutlaatuinen vai taas vaan yksi muiden joukossa vaikka suhteessa eläisikin.
mut jos se määrä on kymmeniä niin kyllä nainen on mun mielestäni hiukan liian antelias. Pitäisi olla kuitenkin jonkinlainen kriteeri ettei hyppää jokaisen kanssa punkan pohjalle, joka sattuu kysymään.
ja mies taas jotain ihan muuta? Miksi naisella jo useampi kymmenen kumppania tekee kaiken tämän, miehellä vasta useampi sata? Ihan vilpittömästi ihmettelen, millä vuosituhannella täällä eletään. Itse en ole koskaan antanut, jakanut tms. pilluani. Aina olen omasta himosta ja halusta vapaaehtoisesti ja innolla pannut miesteni kanssa. Kun päätän ottaa jonkun, olen yleensä se aktiivinen osapuoli. Eipä käy kateeksi kenenkään sellaisen vaimoa eikä seksielämää, joka näkee seksin niin, että nainen antaa ja mies ottaa. Yöks. Onneksi itsellä on normaali, hyväitsetuntoinen mies, joka ei ole mitään neitsytvaimoa ollut hakemassakaan.
Se yksi, joka pannut noin neljääkymmentä
Johan on... Mies joka sorvaa 100 naista on sankari ja kulli kunnossa..
Nainen taas on jakorasia joka on kulunut käytössä... HUH HUH
Voi pojat pojat....
Ei se värkki kulu jos siellä on käynny vaikka 200 miestä. saman verran se kuluu jos on yhden kanssa vuosia porattavana...
Miesten heikko itsetunto kyvyistä rakastajana taitaa olla se suurin ongelma.
Eli vaatii TOSI MIEHEN jonka pää kestää sen että vaimo ei ole neitsyt.
Mies haluaa olla sille naiselle jotain erityistä. Siis se ainoa oikea ja paras. Ja mies haluaa että nainen antaa sille siksi että se on sen mielestä paras ja oikea. Jos käy ilmi että nainen on pannut joka toisen kylän mieehn kanssa niin tämä mies ajattelee että jaahas, enhän minä olekaan mitään erityistä, minä olen vaan jonon jatke, kulli numero 67, minä voisin olla suunnilleen kuka tahansa ja ninhän se asia onkin.
Siitä siinä on kysymys.
m
Kaksi vaimoa ja sieltä novelli ' Miehen tie' , niin opitte jotain miesten ajattelusta. Naiset, ihmettelette mikseivät miehet puhu tunteista, mutta ette hyväksy miesten rehellistä puhetta.
- alle 5, + + + + + + vaimomateriaalia!!
- 5-10, kosimista täytyy harkita jo muutamalta eri kantilta
- 10 - 15, saa muuten olla jo suht kaunis ja ihana nainen, että siirtyy väliaikaisesta ratkaisusta vakavastiotettavien luokkaan
- yli 15, hylätään, voi kelvata paremman puutteessa tunnin parin käyttöön satunnaisesti
Vierailija:
Mies haluaa olla sille naiselle jotain erityistä. Siis se ainoa oikea ja paras. Ja mies haluaa että nainen antaa sille siksi että se on sen mielestä paras ja oikea. Jos käy ilmi että nainen on pannut joka toisen kylän mieehn kanssa niin tämä mies ajattelee että jaahas, enhän minä olekaan mitään erityistä, minä olen vaan jonon jatke, kulli numero 67, minä voisin olla suunnilleen kuka tahansa ja ninhän se asia onkin.
Siitä siinä on kysymys.
m
Tää on fakta.
toinen m
Vierailija:
Vierailija:
Siitä siinä on kysymys.
mTää on fakta.
toinen m
Tarvittiin se 12 ennenkuin löytyi se oikea, ainoa ja paras..opimpa itsekkin jotain siinä samalla ;O)
Jaahas.
Tiedättekö naiset, että jos mies haluaa v...uilla toiselle miehelle, niin mies kertoo tälle tämän vaimon ' maineesta' . Jos on todellisuuspohjaa, osuu varmasti aina ja kipeästi.
' Vierailija:
Johan on... Mies joka sorvaa 100 naista on sankari ja kulli kunnossa..
Nainen taas on jakorasia joka on kulunut käytössä... HUH HUH
Voi pojat pojat....
Ei se värkki kulu jos siellä on käynny vaikka 200 miestä. saman verran se kuluu jos on yhden kanssa vuosia porattavana...Miesten heikko itsetunto kyvyistä rakastajana taitaa olla se suurin ongelma.
Eli vaatii TOSI MIEHEN jonka pää kestää sen että vaimo ei ole neitsyt.
Siellähän osataan vielä pitää akat kurissa ja herran nuhteessa.
Meillä täällä isossa maailmassa niitä ei vaan pidättele enää mikään. Naivat ketä haluavat ja nauravat räkäisesti moralistisedille.
ja akateemisia miehiä ollaan.
Tästä juttelimme juuri miesporukalla.
Sori vaan naiset.
Luojan kiitos tässäkin asiassa kaikki on erillaisia...
Joten mikä on oikea määrä niin siihen on mahdotonta saada vastausta.
Itse olen ollut yli sadan partnerin kanssa.
Ja olen seksuaalisesti " normaalia" huomattavasti viriilimpi tapaus.
Mutta parisuhde ja rakkaus asioihin kokemukseni eivät vaikuta ainakaan negatiivisesti. Eipähän tarvitse lähteä kokeilemaan kun kerran kokeiltu on. Eli kokemus tuo myös positiivisella tavalla varmuutta.
Kumppanin suhteen taas kuten muissakin kun seksiin liittyvissä asioissa on hyvä että jakaa samaa arvomailmaa ja kokemuspohjaa.
Eli on hyvä että elämänkumppani on myös kokenut, sillä muuten tulee mustasukkaisuutta johtuen ymmätämättömyydestä.
Miehille jotka haluavat neitsyt vaimoja... täytynee olla heikko itsetunto jos pelkää että joku muukin on onnistunut tyydyttämään vaimoa itseä ennen....