Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta seksi kumppania naisella on saanut olla.

Vierailija
14.02.2008 |

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vähänkään totuuspohjaa, sen kyllä huomaa muijan naamasta ;) Nähty ja koettu!

Vierailija
62/108 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin iso ja 100 naista ta

,kuin pieni ja 5 naista.

Kokematonta naisen ei kannata ottaa riesakseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaita rakastajia ovat pitkässä liitossa hyvin koulutetut miehet. Tietenkin isolla munalla mieluummin kuin pienellä.

Vierailija
64/108 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti naiselle saa olla ollut paljon seksikumppaneita, se yleensä takaa sen että nainen osaa jotain. Seksi kun on taitolaji. Lisäksi hyvä seksikumppani on oppinut ja fiksu.

Vierailija
65/108 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimoni on aikoinaan suhannut kunnolla, opiskeluaikoinaan myös hankkinut lisätuloja erotiikalla.

Ja on saanut kokea monta kalua ja aisamiestä.

Ja kaiken kokemansa jälkeen rakastaa mun kaluani ja pitää sitä parhaana... MAHTAVAAAAAA!!!!

Eli jos vaimona ois joku pari kalua nähnyt nainen joka kehuis niin millä kokemuspohjalla se sen sanoo????

Ja sitäpaitsi vaimoni on sairaaaan hyvä sängyssä. Tietää mitä haluaa ja osaa temput....

Kokemus tuo varmuutta ja taitoa.....

Kiitos kokeneesta vaimostani!!!" !!!! En koskaan vaihtaisi!!!!

Vierailija
66/108 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten samalla sitä kuinka moni mies valittaa että vaimo ei anna, pitää olla puutteessa.

Nyt sitten rehellistä vastausta odottaen kysyn, teiltä miehet miten on... kuinka usein vaimosi antaa? Ja kuinka monelle on antanut ennen teitä?

Meneekö kuten yksi mies sanoi, että nainen joka on ollut aktiivinen sinkku aikana on myös aktiivinen aviossa ollessa? Eli pihtari on aina pihtari??

Vierailija
67/108 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No seksin kyllä oppii nopeasti, ei se ole mitään orgaanista kemiaa.

Käytännössä jokaisen miehen fantasia on neitsyt. Tietysti naisella saa olla ollut, vaikka kuinka paljon seksikumppaneita. Mitään velvollisuutta miehellä ei ole kuitenkaan haluta tällaista vaimoa. Eli annetaan miehellekin vapaus määritellä itse, mitkä ominaisuudet ovat vaimon valinnassa tärkeitä.

Vierailija:

Tietysti naiselle saa olla ollut paljon seksikumppaneita, se yleensä takaa sen että nainen osaa jotain. Seksi kun on taitolaji. Lisäksi hyvä seksikumppani on oppinut ja fiksu.

Vierailija
68/108 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luvussa mukana seurustelusuhteita, yksi avioliitto (jonka aikana en edes suudellut muita miehiä, eli se siitä irtosuhteiden ja pettämisen rinnastamisesta), vakipanoja. Yhden yön juttuja tuossa on varmaan max.5kpl.

Ja neitsyyden menetin 19-vuotiaana, nyt olen 32 ja tuolle välille sijoittuu yksi 8 vuoden liitto.

En koe olleeni " liian antelias" , kriteereitä löytyy ja määrä olis varmaan satoja, jos hyppäisin punkan pohjalle aina, kun joku sattuu kysymään...

Eiköhän nuo määritelmät ole jokaisella ihan omansa, typerää tällaisesta täällä vääntää. Jos itse tietää, ettei jokaiselle vastaantulijalle jaa, eikö se riitä...? Vai pitääkö vakuuttaa kaikki palstalaisetkin? :DDD

Vierailija:

mut jos se määrä on kymmeniä niin kyllä nainen on mun mielestäni hiukan liian antelias. Pitäisi olla kuitenkin jonkinlainen kriteeri ettei hyppää jokaisen kanssa punkan pohjalle, joka sattuu kysymään.

Vierailija
69/108 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos on vähänkään totuuspohjaa, sen kyllä huomaa muijan naamasta ;) Nähty ja koettu!

Tosi on... :DDD

Vierailija
70/108 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKILLE miehille olen sanonut, että seksikumppaneita on ollut kolme. :D Siis niille, jotka sitä on kysyneet, en tosin vielä tähän päiväänkään mennessä tajua, mitä kukaan sillä tiedolla tekee.

Vierailija:

Luvussa mukana seurustelusuhteita, yksi avioliitto (jonka aikana en edes suudellut muita miehiä, eli se siitä irtosuhteiden ja pettämisen rinnastamisesta), vakipanoja. Yhden yön juttuja tuossa on varmaan max.5kpl.

Ja neitsyyden menetin 19-vuotiaana, nyt olen 32 ja tuolle välille sijoittuu yksi 8 vuoden liitto.

En koe olleeni " liian antelias" , kriteereitä löytyy ja määrä olis varmaan satoja, jos hyppäisin punkan pohjalle aina, kun joku sattuu kysymään...

Eiköhän nuo määritelmät ole jokaisella ihan omansa, typerää tällaisesta täällä vääntää. Jos itse tietää, ettei jokaiselle vastaantulijalle jaa, eikö se riitä...? Vai pitääkö vakuuttaa kaikki palstalaisetkin? :DDD

Vierailija:

mut jos se määrä on kymmeniä niin kyllä nainen on mun mielestäni hiukan liian antelias. Pitäisi olla kuitenkin jonkinlainen kriteeri ettei hyppää jokaisen kanssa punkan pohjalle, joka sattuu kysymään.

Vierailija
71/108 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

KAIKILLE miehille olen sanonut, että seksikumppaneita on ollut kolme. :D Siis niille, jotka sitä on kysyneet, en tosin vielä tähän päiväänkään mennessä tajua, mitä kukaan sillä tiedolla tekee.

Vierailija:

Joku päivä, kun olet löytänyt miehen jota rakastat ja jonka kanssa haluat elää elämäsi loppuun asti, niin olette sitten jossain ravintolassa/bileissä/asiakastilaisuudessa/whatever, ja joku entisesi tulee ja kertoo miehellesi totuuden sinusta. Sitten saat taas miettiä uudelleen, mistä hankkia mies jolle valehdella.

Vierailija
72/108 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tarvittiin se 12 ennenkuin löytyi se oikea, ainoa ja paras..opimpa itsekkin jotain siinä samalla ;O)

Minäkin ehdin käydä yli kymmenen läpi ennen kuin löytyi se HYVÄ, jonka kanssa natsaa täydellisesti yhteen ja jonka kanssa tyydytys on ollut joka kerta takuuvarma ekasta kerrasta lähtien.

Kokevatko kaikki miehet itsensä sängyssä keskinkertaisiksi räpeltäjiksi, jos kerran pelkäävät etteivät ole naiselle yhtään mitään? Eikö mies voisi ajatella, että jos pystyy tarjoamaan 100 miekkosta läpikäyneelle naiselle tajunnan räjäyttävää seksiä, niin sitten ollaan toisilleen tarkoitetut ja nainen ei ehkä hyvästä sänkyseurasta hevin luovu, koska kokemusta on niistä 99 enemmän tai vähemmän onnettomasta nylkyttäjästä? Vai eikö mies uskalla yrittää - helpompi jättää nainen väliin ja haukkua huoraksi kuin panna parastaan ja katsoa mitä tapahtuu?

:)

Vierailija
73/108 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Eipä montaa törkeämpää ilmaisua ole kuin tuo [b]jakorasia[/b].

Kuvastaa sun yleistä asennoitumistasi naisiin. Säälin sun vaimoasi.

Arvaappa huvikses 31 keneltä ja minkä sukupuolen edustajalta olen tämän kyseisen termin oppinut.

Enkä arvosta yhtäkään niistä naisista, jotka muita naisia huorittelee yms. Naisten kohdalla on kyseessä on epävarmuus omasta naisellisuudesta ja viehätysvoimasta.

Miesten kohdalla kyseessä on yleinen naisten halveksunta ja huora/neitsyt sydrooma.

Vierailija
74/108 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eipä voi muuta sanoa kuin että hahah, nää monien kirjoitukset on kyllä huvittavia täällä.

Esim. itse olen seksin aloittamisen jälkeen ollut n. 10 vuotta sinkkuna, kun vähennetään seurusteluajat, niin jos sinä aikana olen sekstaillut vissiin hieman vajaan 30 hlön kanssa, niin oho, sekö on vai mielettömästi, jos per vuosi on max 3 uutta seksikumppania? Että pitäis ihan selibaattia viettää, jos ei ole suhteessa?

Helppohan se on jeesustella, kun on itse elänyt pelkästään jotain aloimme seurustella 15-vuotiaina, nyt meillä on kolme lasta ja Volvo ja kultainen noutaja -elämää. Kaikilla se ei mene niin! Halusi tai ei.

Vierailija
75/108 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kultaisessa noutajassa ei ole mitään vikaa !

Volvo sen sijaan.....

Vierailija
76/108 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin viehätti vaimossani se, että hänellä oli kokemuksia, mutta huonoja. Seurustelimme reilun puoli vuotta ennen sänkyyn menoa. Hieman pidempäänkin olisi kannattanut odottaa, jotta traumat olisi saatu kohtuullisesti hallintaan. Tilastojen valossa oli varmaan hullu uhkayritys, sillä tavallisesti seksistä traumatisoituneet ei taida päästä sinuiksi itsensä kanssa.

Mutta minua onnisti. Vaimoni ihana.

Vierailija
77/108 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisviihdetähdellä on jo yli 1000 kaatoa ja lisää naisia on jonoksi asti?

Vierailija
78/108 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan taas ketju tämäkin! En jaksanut lukasta kun muutaman viestin alusta. Mitä vittua se kenellekkään kuuluu, kuinka monen kanssa on ollut, tai ollut olematta entisessä elämässä? Yhteinen elämä ja historia alkaa tasan siitä hetkestä kun tavataan ja kaikki sitä ennen tapahtunut on jokaisen omaa yksityiselämää, joka ei kuulu muille. Toki siitä voi toiselle kertoa, jos itse niin haluaa, mutta kenenkään uteluihin ei tarvitse vastata, jos ei halua.

Itse en ole keneltäkään kysellyt, mutta olen kyllä kertonut omistani jos joku on halunnut kuulla, mutta olen sen tehnyt täysin omasta vapaasta tahdostani.

Itselleni ei ainakaan ole hevonpaskan väliä sillä, kuinka monen kanssa emäntäni on ennen minua nussinut. Kyllä täytyy olla itsetunto heikoissa kantimissa, jos tollasia tarvii miettiä.

Vierailija
79/108 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet on aika tekopyhiä. Ite panisivat ainakin sinkkuna ollessaan kaikkea mikä liikkuu, mut sitten ei kelpaa jos nainen olisi tehnyt samoin. Valintakin on "omissa käsissä". No sittenpä syytätte itseänne kun naiset valehtelevat, ja kyllä moni ihan oikeasti valehtelee koska tämä asia on ihan hyvin tiedossa. Tai sitten vaan pitää tyytyä olemaan yksin, kun ei niihin kuitenkaan voi luottaa, kun kehtaavat valehdella panojensa lukumäärän vaikka ovat takuulla ihan loppuunajettuja.

Itselläni ei kyllä ole yhden yhtäkään random-panoa takana, kun en ole ikinä uskonut mitään niistä oikein saavani irti. En kyllä jaksa silti moralisoida toisten jakamista, mitä väliä sillä on.

Mut täytyy kyllä sanoa, että aika nyhtämällä olisi pitänyt nyhtää miesten omat seksikumppanilukemat, ei niitä ole kukaan koskaan vapaaehtoisesti ilmoittanut. Että häpeävätkö kenties omaa kuluneisuuttaan vai mikä on vikana? En varmasti ole kellekään ensimmäinen ollut.

N31

Vierailija
80/108 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa nyt vähän asiaa naisenkin kannalta. Nykyään on hyvin yleistä,
että nainen haluaa tehdä uraa ja kouluttautua. Siihen kuvioon ei oikein
sovi kitisevät kakarat ja uusavuton aviomies.
No, pitäisikö uranaisen sitten sinetöidä pimppinsäja olla ilman
seksuaalista nautintoa? Varmaan eräiden miesten mielestä pitäisi. Tosiasia on kuitenkin, että uranaisillakin tekee seksiä mieli ainakin kolme kertaa viikossa ja tottakai me otamme miehen silloin, kun sitä tarvitsemme.

Onglemahan on siinä, että me emme voi alkaa sekstailemaan ja tapailemaan samaa miestä kovin montaa kertaa, kun miehet alkavat heti omia ja tulevat mustasukkaisiksi, jos pikkaisenkin muita katselee. Toisin sanoen miehet alkavat takertua hameenhelmoihin. Yleensä kolme tapaamiskertaa saman miehen kanssa alkaa olla maksimi. Tottahan siinä sillon partenereiden määrä vuoden aikana kasvaa aika isoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi