Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta seksi kumppania naisella on saanut olla.

Vierailija
14.02.2008 |

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pelkkä määrä kerro mitään. Tuohon pitäisi kehittää kaava, jossa otetaan huomioon seksuaalisesti kypsänäoloaika, parisuhteessa vietettujen vuosien määrä, kaikkien miesten määrä ja niiden miesten määrä, joiden kanssa on oltu parisuhteessa.

10 vuotta ikisinkkuillut 100 miehen nainen ei herätä luottamusta. 10 vuotta ikisinkkuillut 1 miehen nainen ei herätä luottamusta. Miksi hän ei huoli ketään? Miksi kukaan ei häntä huoli?

Naisella pitää olla erilaisia seksikokemuksia, jotta hän tietää mitä seksi on, mitä miehet haluavat, mitä itse haluaa ja mitä ei halua. En halua olla enää koekaniini, jolla nainen etsii itseään. Naisella pitää olla myös parisuhdekokemusta, jotta tietää mitä arki miehen kanssa on.

JiiKoo

Kuullostaisi sopivan kokeneelta minulle.

Vierailija
102/108 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten seksin harrastaminen "tahraa" ihmisen?

Mistä tällainen käsitys on lähtöisin?

Onko seksi likaista puuhaa, joka saastuttaa?

Jos luet nuo viestit tarkkaan niin huomaat, etteivät nuo miehet olleet moksiskaan naistensa aikaisemmista suhteista. Siis oikeista suhteista, pari- sellaisista.

Se mikää oikeasti sitten on negatiivista, on tuo yhdenyön juttujen haaliminen. Siinä nainen on asettanut itsensä jonkun random-tyypin himojen purkamisvälineeksi, so. tahrannut itsensä ja maineensa. Oikeastaan ihan sama, jos olisi ottanut vielä maksunkin, eihän tuo irtopano ole yhtään sen kummempaa toimintaa.

Sanovat naiset mitä haluavat, kyllä naisen kunnollisuus on edelleen malttia silloin, kun haetaan ihan oikeasti tulevaa vaimoa.

Monet miehet jakavat edelleen naiset ns. "panonaisiin" ja ns. "seurustelunaisiin". Kumpia te haluatte olla? Valinta nimittäin on ihan oikeasti omissa käsissänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla vaimolla oli ollut satoja seksikumppaneita ennen minua ja se on hieman häirinnyt suhdettamme täytyy myöntää. Hän oli omien sanojensa mukaan hakenut lämpöä ja kehuja miehiltä ja nostanut sillä itsetuntoaan. En tiedä olisinko mennyt hänen kanssaan naimisiin, jos olisin tienyt hänen maineestaan aikaisemmin.

Vierailija
104/108 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista montako minulla on ollut. Mutta se ei johdu suuresta määrästä vaan huonosta muistista. Ehkä jos oikein alkaisi muistelemaan niin pystyisi laskemaan montako on ollut, mutta ei taida olla edes kymmentä rikki. Ja olen mies. Kynnys petipuuhiin on minulla korkea, koskaan en ole kenenkään kanssa harrastanut vain yhden kerran, vaan kaikkiin on liittynyt vähän pidempiaikainen suhde (kuukausista vuosiin).

Puolisollani ei kuulema ole ollut ainoatakaan ennen minua ja uskon sen. En ole kertonut montako minulla on ollut, eikä hän ole kysynytkään. Enkä minäkään kysynyt montako hänellä on ollut. Ei oikeastaan ole kovin merkittävä juttu, mutta jos nyt jotain "säädyllisiä" lukuja yrittäisin omasta näkökulmastani hahmotella, niin ensinnäkin ne luvut olisi miehille ja naisille samat, ja toisekseen tietenkin aktiivisen seksielämän kestoon rinnastettavissa. Toisilla vain on pidempiä suhteita kuin toisilla, on elämänvaiheita jolloin voi olla useampia kumppaneita vuoden aikana ja vaiheita jolloin ei ole lainkaan kumppaneita. Siis ikä ainakin vaikuttaa. Mutta tällaisella kolmekymppisellä mielestäni jonkinalinen "säädyllinen" määrä voisi olla muutama kymmenen, ehkä jollakin jopa sata, mutta useampi sata kuuostaa jo huimalta jos määrät menee sitten kymmeniin vuodessa.

Naimaan oppii naimalla. Joten ehkä muutama kumppani voisi olla ennen kuin vakiintuu. Hitto, puolisoni kokemattomuudesta johtuen en varmaankaan olisi edes mustasukkainen jos hän sanoisi että haluaisi kokeilla vierasta. Tai sitten olisin. Ainakin olisin jos hän sen jälkeen tulisi ja kertoisi kuinka paljon vihreämpää oli ruoho naapurin aidan takana. Aika paljon olen hänelle saanut "opettaa" juttuja ja onkin aika avoin kokeilemaan, eikä minun edes tee mieli kokeilla kaikkia sellaisia juttuja joita olen jo ehtinyt aikaisemmassa elämässä kokeilemaan ja vähemmän kiinnostaviksi toteamaan. Mutta olen erittäin avoin kaikille puolisoni ehdotuksille, koska en tietenkään halua viedä häneltä mahdollisuutta kokeilla asioita. Aivan ihana puoliso minulla.

Vierailija
105/108 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttei sillä nyt oikeastaan ole suurta väliä ellei nyt yli 50 mene. Pieni lutkamaisuus on naiselle eduksi - siis että on vakisuhteessa ollessaan saannut myös vierasta.

Vierailija
106/108 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei kestä ajatusta että naisella on ollut "liian" monta suhdetta niin eipä siitä paria synny.

Se kolme voi kyllä olla lähellä totuutta ideaalimäärästä.

En ole neitsyen kanssa mennyt naimisiin enkä ole kysellyt monenko kanssa on ollut. Sen verran tiedän ettei mikään jakorasia ole ollut enkä sellaisen kanssa olisi naimisiinkaan mennyt. Liikaa skitsoiluja olisi tullut omalta puolelta.

Tiedossa läheltä ja kaukaa huonoja kokemuksia siitäkin, että nainen liian kokematon ja "nuoruus" jäänyt kokematta. Siinä mies voi olla asettunut aloilleen kun nainen lähtee kokemuksia hakemaan. Onneksi ne ovat tapaukset ovat tulleet esiin jo seurusteluaikoina ennen oikeita vakiintumisia.

Vierailija
107/108 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla ei ole sitä kokemusta miehistä yht' äkkiä huomaavat että millainenhan toi naapurin ville tai kalle, pasi, urho, matti, veikko, yms... on sängyssä ja haluavatkin kokeilla heitäkin... hmmm

Kumpi lie parempi kokeilut tehty ennen liittoa vai kokeilut tehdään liiton aikana

Minulla on ollut vain yksi seksikumppani, ex-aviomieheni. Tokihan muutkin miehet ovat saaneet välillä ajatukset sekaisin, varsinkin suhteen huonona loppuaikana, mutta ei se tarkoita että olisi tarvinnut lähteä pettämään. Hallitsen itseni, käyttäytymiseni ja käteni. Osaan ajatella huomiseen ja seuraavaan vuoteen saakka vaikka hormonit hyrräisivätkin. En usko että kokemattomuus itsessään olisi syy pettämiseen. Jos niin kovasti tekee mieli kokemuksia, eikö kannattaisi enemminkin ehdottaa kumppanille vaikka ryhmäseksi tai parinvaihto-kokeilua?

Olen tuota kumppanien määrä asiaa miettinyt toisin päin eroni jälkeen, eli millainen menneisyys "sopisi" mahdolliselle tulevalle ihastukselle. Minusta seksikumppanien (tai seksin) määrä ei ole mitenkään merkityksellinen asia. Minulle tärkeää olisi se, millaisia naissuhteita miehellä on ollut. En haluaisi miestä joka on pettänyt joko toistuvasti yhtä kumppaniaan tai pettänyt useassa suhteessa. Enkä varmaan kykenisi kunnioittamaan edes miestä joka on ollut ns. toisena miehenä. Saati miestä joka nauraa julkisesti puolisolleen. Se on sitten ihan sama, onko ottanut ilon irti sinkkuajoistaan vai viettänyt kohtuu seksitöntä elämää. Vaikka nelikymppinen mies joka viettänyt siihen asti 100 seksikumppania per vuosi elämää, ei kuulosta kauhean lupaavalta vakiintuneeseen parisuhteeseen... Mutta mitään 1, 5, 10, 100 lukua on minusta aika outoa vetää ilman mitään muuta tietoa.

n25 (toivottavasti joskus vähintään kahden seksikumppanin nainen)

Vierailija
108/108 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se pelkkä määrä kerro mitään. Tuohon pitäisi kehittää kaava, jossa otetaan huomioon seksuaalisesti kypsänäoloaika, parisuhteessa vietettujen vuosien määrä, kaikkien miesten määrä ja niiden miesten määrä, joiden kanssa on oltu parisuhteessa.

10 vuotta ikisinkkuillut 100 miehen nainen ei herätä luottamusta. 10 vuotta ikisinkkuillut 1 miehen nainen ei herätä luottamusta. Miksi hän ei huoli ketään? Miksi kukaan ei häntä huoli?

Naisella pitää olla erilaisia seksikokemuksia, jotta hän tietää mitä seksi on, mitä miehet haluavat, mitä itse haluaa ja mitä ei halua. En halua olla enää koekaniini, jolla nainen etsii itseään. Naisella pitää olla myös parisuhdekokemusta, jotta tietää mitä arki miehen kanssa on.

JiiKoo

Olet aivan väärässä.

Sellainen nainen joka on harrastanut vain yhden kanssa seksiä viimeisen 10 vuoden aikana on nykyaikana aarre.

Seksiä ei pidä harrastaa ilman parisuhdetta. Eikä parisuhteeseen pidä lähteä jos ei ole ainakin ikomus olla sen kanssa lopun ikäänsä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi