Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta seksi kumppania naisella on saanut olla.

Vierailija
14.02.2008 |

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 09:30"]

Ajatelkaa nyt vähän asiaa naisenkin kannalta. Nykyään on hyvin yleistä,
että nainen haluaa tehdä uraa ja kouluttautua. Siihen kuvioon ei oikein
sovi kitisevät kakarat ja uusavuton aviomies.
No, pitäisikö uranaisen sitten sinetöidä pimppinsäja olla ilman
seksuaalista nautintoa? Varmaan eräiden miesten mielestä pitäisi. Tosiasia on kuitenkin, että uranaisillakin tekee seksiä mieli ainakin kolme kertaa viikossa ja tottakai me otamme miehen silloin, kun sitä tarvitsemme.

Onglemahan on siinä, että me emme voi alkaa sekstailemaan ja tapailemaan samaa miestä kovin montaa kertaa, kun miehet alkavat heti omia ja tulevat mustasukkaisiksi, jos pikkaisenkin muita katselee. Toisin sanoen miehet alkavat takertua hameenhelmoihin. Yleensä kolme tapaamiskertaa saman miehen kanssa alkaa olla maksimi. Tottahan siinä sillon partenereiden määrä vuoden aikana kasvaa aika isoksi.

[/quote]

Viisaita sanoja, hyvä sisko! Avasit juuri silmäni. Mä oon ollut näköjään miesten vietävissä mennen tullen niin, että oikein hävettää. Siis tarkemmin ajatellenhan multa on irronnut varsin nopeasti aina sinkkuna ollessa, tai oikeastaan ihan samantien. Mut aina ne tarraa kiinni, olisko mulla ollut yksi mies, joka sanoi että pidetäänhän tää juttu seksinä kun elämäntilanne on sellainen. Yksi tyrkytti mulle kotiavaimiaan samantien ja kertoi, että voisin muuttaa sinne. Ja tää on ihan tosi juttu.

Parísti oon antanut myös eksälle, ja tietysti ne haluaa uusintayrityksen. Ja aina mä lähden mukaan, oon niin helppo.

Nyt ei ole kyllä tarvinnut muutamaan vuoteen katsastaa markkinoita ja voihan olla, että mun markkina-arvo on jo romahtanut täydellisesti, kuitenkin voisi jännittää sinkkuilla, että onks se pallo jalassa heti kun levittää.

Mullahan vois olla vaikka miten rajattomasti kokemuksia, jos nuo miehet eivät olisi ottaneet asiakseen pitää huolta mun moraalista :0 Tätä täytyy miettiä syvällisemmin.

N31

Vierailija
82/108 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin tehnyt uraa ja miehiä on kertynyt kymmenisen tässä vuosien varrella. Miehet ovat olleet pääsääntöisesti samankaltaisia, mutta kolmas kerta sanoi toden itselleni! Hänellä oli muita isompi penis ja siitä lähtien olenkin kaipaillut hänenmittaistaan kumppania. Ei ole vastaan tullut vieläkään ja olen luovuttanut sillä olen ollut 10-vuotta naimisissa. Kuitenkin edelleen kaipaan tuota täyteyden tunnetta aina silloin tällöin. 

Luulen että fyysisesti nuo miehet eivät ole muuttaneet minua merkittävästi, mutta psyykkisesti kyllä. Kun on saanut maistaa muita isompia niin siihen voi jäädä näköjään koukkuun ja muut voivat tuntua "ihan kivoilta". Rakastan miestäni todella paljon enkä lähtisi pettämään häntä, mutta joskus kyllä fantasioin isosta ja luulen että aikuisten lelukauppaan käy askeleet ennemmin tai myöhemmin. Sieltä kyllä löytyy varmasti sopiva :)

En suosittele erityistä revittelyä kanssasisarille, mutta en ala moralisoimaan. Ehkä itselläni olisi helpompi elämä ilman tämän herra kolmosen kohtaamista.

-nainen 43 v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin naisystäväkseni entisen prostitutoidun. Ja tämä ei ole mitään provoilua vaan aivan asiallisen totta.

Mutta hieman hankalaa kai on alkaa bongailemaan ko. naisia. Vai millaisen treffi-ilmoituksen laatisin ? 

Mies 50+

Vierailija
84/108 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut 10 seksikumppania ennen nykyistä suhdetta. Ja nykyinen suhteeni alkoi siitä että meillä oli vaan seksisuhde johon sitten tulivat tunteet mukaan. Onnellisesti seurusteltu jo monta vuotta;)

Vierailija
85/108 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monta niitä pitää olla että on tietoa miten mies tyydytetään  ja saadaan itsekkin  muutakin kuin ne mällit sisään itse ainakin potkisin tyypin pihalle jos pelkkä  mälli ois tarkoituksena    T AJ

Vierailija
86/108 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka naisen seksikumppanien määrästä tekee niin ison numeron, ettei halua tämän kanssa seurustella, ei ehkä sitten ole hälle sopiva kumppani. Näin oon ainakin ite ajatellut. 

En ite lähtis arvostelemaan tai tuomitsemaan ketään sen perusteella, kuinka monta partneria on ollut. Tää koskee niin naisia kuin miehiä. Tärkeempää on se, miten muita kohtelee. Mies joka käyttää naisia vain ja pelkästään mällikuppinaan käyttäytyy mielestäni ala-arvoisesti vaikka saisikin tästä panomiehen maineen. Nainen, joka haluaa seksiä ja jolle kumppanin nautinnollakin on merkitystä, taas ei, vaikka erehtyisikin harrasramaan seksiä edellämainitun miestyypin kanssa. 

Halpamaista ja likaista on käyttää muita hyödyksi, oli sitten mies tai nainen.

Olen tyytyväinen omiin seksuaalisiin kokemuksiini, myös niihin, mitkä olivat aikanaan enemmän pettymyksiä. Kaikista olen jotain oppinut ja monia muistelen lämmöllä. En kadu ainuttakaan seksikumppaniani, vaikken kaikkien nimiä edes muista. Seksi voi olla ihanaa ja erityistä myös yhden illan jutuissa, se riippuu täysin ihmisistä.

Uskon että osittain kokemuksieni ansiosta osaan nykyisin myös arvostaa elämäni parasta seksiä kumppanini kanssa. Ei tarvitse miettiä, millaista voisi muiden kanssa olla. Eikä ole kyllä haluja lähteä pettämään :)

On ihanaa että oma mies on sen verran fiksu ja itsevarma kaveri, ettei ole asiasta koskaan tullut mitään negatiivista. Herralla itsellään kuulemma vain 3 aikaisempaa kumppania jos tällä nyt mitään merkitystä jollekin on.

Kyllä se on vaan miesten ongelma sitten jos häiriintyy jostain näinkin mitättömästä asiasta. Ei se nainen ole mikään panojensa summa. 

N24 ja kumppaneita tämän ketjun peeusteella liikaa :D

Vierailija
87/108 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioeron jälkeen olen vasta tajunnut mitä seksi voi parhaimmillaan olla. Mieheni ei todellakaan halunut kokeilla mitään, enkä itsekään tiennyt mitä mahdollisuuksia olisi voinut olla.  Itse olen löytänyt oman seksuaalisuuteni vasta kokeilujen kautta. Ihannetilanteessa tämä olisi tapahtunut avioliitossa, mutta estynyt mies ja kokematon nainen ei ollut kovin hyvä yhdistelmä. Mielestäni naiseuteni ei ole vähentynyt kokeiluista vaan päinvastoin. 

Vierailija
88/108 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä mitään väliä ole, mieluummin niin päin että on nussinut, kun ollut nussimatta. Pääasia, että haluaa seksiä.

Vierailija
89/108 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen seksisuhteiden määrällä ei ole mitään merkitystä. Kokeneempi nainen on monessa suhteessa parempi kuin rusettipäinen ekakertalainen, sillä  kokemus tuo usein lisää nautintoa.

Jos ajattelemme suomalaista naista niin heillä usein on kokemusta eri miehistä ennen kuin se sopiva löytyy... ja se on ok!

Minun naisilla, joiden kanssa olen pitkään seurustellut, on ollut takana muitakin miessuhteita kuin minä eikä se ole koskaan aiheuttanut minulle mitään ongelmaa... pääasia on, että sillä hetkellä kun seurustelemme naiseni pysyy minulle uskollisena.

Ihmisten mustasukkaisuus kumppaniensa aiemmista seksisuhteista kielii heidän omasta epävarmuudesta kykeneväisyyteen seksin saralla. Ihmiset jotka nostavat asiaa esiin selvästi vertaavat omaa itseään kumppanin entisiin ja ovat epävarmoja omasta kyvyistä tuottaa samanlaista nautintoa etc.

Naisten puolelta huorastigma on yritys kontrolloida saman sukupuolen koirasmäärää kun taas miesten huorittelu-huutelut paljastavat niiden miesten kypsymättömyyden sekä oman epävarmuuden.

- Oskari

Vierailija
90/108 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmikymppisella naisella on 50 pitempiaikaista seksisuhdetta vielä ihan ok. Siitä yli menevät on huoraamista mun mielestäni. Tässä on mukana sellaset kaadot, joiden kanssa on pantu vähintään viitenä päivänä.

Vierailija
91/108 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kysymystä, mutta haluaisin mieheni olevan neitsyt koska olen hyvin mustasukkainen. Itse toivoisin kokonaisen urheilujoukkueen joukkopanevan minua tosi usein, koska tykkään sellaisesta touhusta.

Vierailija
92/108 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2013 klo 09:08"]

Miten seksin harrastaminen "tahraa" ihmisen?
Mistä tällainen käsitys on lähtöisin?
Onko seksi likaista puuhaa, joka saastuttaa?

[/quote]

No on. Miten siitä saa millään logiikalla puhdasta? Mutta eri asia on, pitääkö sitä likaisuuden takia vältellä...

Vierailija
93/108 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin suhteen opiskellessani, siis Helsingin Yliopistossa. No yksien opiskelija pikkujoulujen jälkeen päädyin yhden neidin kanssa naimaan. Oli vaan sen verran mukavaa, että paneskelemista jatkettiin keväälläkin. Joskun maaliskuusa, varmaan en muista oli vuosi 1981/82, mutta kävin hämem HOAS-kämpillään naimassa. Silloin keväällä hän sitten ilmoitti, että voitaisiin vakinaistaa suhdetta. Ja niin siitä sitten tulikin, yli kymmenen vuotta oltiin yksissä, ostettiin yhteinen asuntokin ja silleen, Mutta silloi keväällä -82 hän ilmoitti syyksi suhteen jatkamiselle se, että minulla oli suurin hänen siihen mennessä saamistaan kulleista. Ja vertailuaineitoa oli, hän varmaan piti päiväkirjaa tms. koska muisti aiempien miestensä mitat niin tarkaan, että osasi vertailla. Ja hän kertoi monta oli ennen joulukuun -81 iltaa käynyt hänessä; oli ihan vaan 57. Ja hän oli silloin joulun aikaan 19-vuotias kiltin näköinen opiskelijatyttö. Hänen yksi koulukaverinsa, tyttö, johon tutustuin kertoi, että hänen vanhempansa eivät ollenkaan pitäneet siitä, että, tämän kanssa kaveerasi. Tajusin vasta myöhemmin syyn, tämän kaverin ja sen miehen kanssa kaveruus jatkui eron jälkeenkin, jolloin hän tästä paheksunnasta kertoili. Tämä vakio oli ennen Helsinkiin tuloa asunut Pieksämäen maalaiskunnassa, jossa varmaan tollasen jakorasian maine aika äkkiä levisi.

Mutta kun yhdessä asusteltiin, oli aina valmiina panoon, oli kuukautiset vai ei. Eikä yhteissaunomista ujostellut ollenkaan, niinä kymmenenä vuotena hän ei kertaakaan käyttänyt edes rintaliivejä, vaan kulki kesällä pelkässä T-paidassa, josta törrönännit tuli läpi niin että kaiki näki. Siinä oli ihan hyvä panokaveri ja muutenkin mukava, mutta kun valmistui ja sai vakituisen työpaikan, niin sitten minua ai enää tarvittu, kullin koosta huolimatta. Eron jälkeen ei enää kadulla tms. nähdessä edes tervehtinyt.

Vierailija
94/108 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin neitsyen mutta aina on tullut tekstiä "liian iso". Ja kun kiimassani yritin niin repes koko vittu. Itkua ja kiljumista.

Yksi työntö vaan oli ja sitten peräännyin ja pakenin.

Verta tuli niin saatanasti että piti kyllä paeta ettei tule syytettä.

Vierailija
95/108 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella saa ehdottomasti olla vain viisi entistä seksikumppania.

Enemmän jos on niin tiedän kokemuksesta, että alkaa ahdistamaan itseäni aivan liikaa. Pää vain ei kestä ajatusta, että naiseni olisi joskus pitänyt itseään niin vähäarvoisena, että on päättänyt jakaa kaikille. Siitä se johtuu, ei mistään pettämisen pelosta tai muusta vastaavasta.

Nuorena miehenä olin kiinnostunut eräästä kuvankauniista tytöstä. Tapailtiin ja päädyttiin sänkyynkin muutaman kuukauden päästä. Olin jo aika rakastunutkin. Sitten eräässä keskustelussa tuli ilmi potentiaalisen kumppanini menneisyys. Minä olin hänelle numero 32.

Se suhde päättyi siihen. Tunsin voimakasta fyysistä pahoinvointia tuolloin vain ajatellessanikin asiaa. Jatkaminen ei vaan mitenkään ollut mahdollista, en päässyt koskaan yli tuosta luvusta joka oli hyvin paljon omaani korkeampi.

Eli naiset, kyllä näillä asioilla on merkitystä ja paljon. Tekopyhää tai ei, monet meistä miehistä ovat just tällaisia.

Vierailija
96/108 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin minua ei kiusaa aikaisemmat, pitkäaikaiset miesystävät. Sen sijaan minua jäyti nykyisen suhteeni alussa, monta vuotta sitten, naiseni yhden illan panot.

Ehkä olen kateellinen, koska olen tällainen lyhyt, ruma käppänä, joka saa vain niiltä naisilta huomiota, jotka ovat oppineet kuuntelemaan. Työelämässäni tuolla yliopistolla olen muodostanut mielikuvan, että kauniit naiset eivät ehkä ole yhtä tarkkaavaisia kuunnellessaan kuin sellaiset jokseenkin tavalliset. Tai sanoisinko niin, että ne eivät harrasta tarkkaavaisuutta, jotka ovat kovasti uhranneet aikaa ja vaivaa ulkonäköönsä. Kasvonpiirteiltään tai vartaloltaan konstailemattoman kauniit kaiketi menestyvät siinä kuin muutkin. Sen verran seksistinen olen, että kehtaan vielä väittää tämä seikan koskevan sekä kollegoitani että opiskelijoitani. Eksyinpä pitkälle asiastani.

Tunnen nykyään puolisoni puhetavat. Minulla on ollut yli kymmenen vuotta aikaa tutustua häneen. Kun hän sanoi, että niitä irtonumeroita oli pari sillä äänensävyllä, jolla hän sen sanoi, tiedän että hänellä oli tavaton tarve vähätellä seikkailujaan. Olin tuossa nuorena niinkin lapsellinen, että kaikessa hiljaisuudessa kostin naimalla kolmea nettituttua. Teko oli typerä: eihän se mitään auttanut.

Summa summarum: kyllähän niitä kumppaneita aikuisella naisella yleensä on ehtinyt olla. Lukumäärä ei ehkä sillään ole kovin tärkeä, kunhan se ei ole niin suuri, että voi päätellä jalkoja levitellyn kelle tahansa vaikka oman ennakkoluulottomuutensa todistamiseksi tai myöhäisen murrosiän kapinoinnin takia. Onneksi asia ei ole ajankohtainen. Tämä avioliitto on tänäänkin osoittanut paskat puolensa, mutta en minä tästä ole lähdössä mihinkään eikä uusia naisia ole sänkyyni tulossa. Katsotaan sitten, jos tilanne muuttuu.

Vierailija
97/108 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin minua ei kiusaa aikaisemmat, pitkäaikaiset miesystävät. Sen sijaan minua jäyti nykyisen suhteeni alussa, monta vuotta sitten, naiseni yhden illan panot.

Mulla on aivan sama juttu. Nykyisellä kumppanillani on menneisyydessään kaksi seurustelusuhdetta ja kaksi yhdenillan juttua, ja kyllä todellakin nuo irtonumerot haittaavat minua kymmenen kertaa enemmän. Nuo entiset seurustelut taas ovat mulle aivan okei, en niistä stressaa ollenkaan.

Ikävä sanoa, mutta kyllä se niin taitaa olla, että mies ei halua "tahrattua" naista itselleen, jos valita voi. Ja "lutkamainen" käytös, so. irtosuhteet, on juuri tuota itsensä tahraamista. Koko ajatus siitä, että tuo nainen jota rakastan, on antanut kehonsa jonkun hikisen vasta tavatun miehen käyttöön, on suoraan sanottuna kuvottava.

Kaiken tällaisenkin voi toki antaa anteeksi ja unohtaa, jos kumppani muuten miellyttää. Elämäähän se vain on ja meidän yhteiskunnassamme käytännössä kaikilla yli 25-vuotiailla naisilla on ollut monenlaista suhdetta ja säätöä.

Mutta ei se mieskään tunteistaan helpolla eroon pääse. Mulla esimerkiksi on vielä asian kanssa tekemistä.

Vierailija
98/108 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan sama, kuin monta miestä on ollut. On mullakin ollut paljon naisia. Parempi, että on ollut käytössä kuin kotona prinssiä odottelemassa.

Vierailija
99/108 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten seksin harrastaminen "tahraa" ihmisen?

Mistä tällainen käsitys on lähtöisin?

Onko seksi likaista puuhaa, joka saastuttaa?

Vierailija
100/108 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni 4 per vuosi on maksimi. Eli kolmessa kuukaudessa yksi mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi