Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta seksi kumppania naisella on saanut olla.

Vierailija
14.02.2008 |

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella pitää olla erilaisia seksikokemuksia, jotta hän tietää mitä seksi on, mitä miehet haluavat, mitä itse haluaa ja mitä ei halua. En halua olla enää koekaniini, jolla nainen etsii itseään. Naisella pitää olla myös parisuhdekokemusta, jotta tietää mitä arki miehen kanssa on.

Kyllähän seksi täytyy miehen kanssa kokeilla, ennen kuin muuttaa tämän kanssa yhteen asumaan tai menee naimisiin. Siis uskovaiset on sitten asia erikseen.

Kieriskelisin itsesäälissä, jos aviomieheni olisi ainoa seksikumppanini. Nyt tiedän mitä arvostan miehessäni ja että sovimme sängyssä toisillemme. Seksi on vaan niin tärkeä osa-alue parisuhdetta, että jos se sujuu niin kaikki arkielämässä sujuu. Ja kun on kokemusta, ei tarvitse haikailla olemattomia.

N38

Vierailija
22/108 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

ja rehellisesti sanoen kyllä olen asiasta ylpeä ja onnellinen.

hänelle siis minä olen ainoa seksikumppani ja toivottavasti sellaisena säilynki

itse en vois kuvitella seurustelevani naisen kans,jolla on yli 10 eri miestä ollut

M 31

Pilluakin on paljon mukavampi nuolla, kun tietää, ettei siellä ole muiden miesten kyrpä käynyt.

m26

Luuletsä että pillua ei pestä, et sinne jää niin kuin munasta jotain jäämiä

No, juu mä olenkin jo 42vee ja seksikumppaneiden määrä on jotain 12 ja 20 välillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesustelijoilla on tähän asiaan tietysti aivan oma mielipide.

Vierailija
24/108 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laskenut. Mieheni tietää että kumppaneita ollut paljon ennen häntä. Viimeiset kymmenen vuotta olen ollut vain kultani kanssa, synnyttänyt kolme lasta... ollut tyytyväinen. Useista suhteistani ennen miestäni opin vain, ettei se vaihtamalla parane.

Vierailija
25/108 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua vaimokseni yli 10 miehen poraamaa naista.

Pitäisikö pyytää anteeksi omaa mielipidettä? En oikein tajua tätä keskustelua..

Vierailija
26/108 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta toiseen.

Kirjoitat JiiKoo harvoin, mutta asiaa.

Oletko jo saanut asiat kuntoon vaimosi kanssa? En tarkkaan muista koko ketjua, mutta teillä oli kitkaa.

N38

Vierailija
27/108 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kiihottava....sellaisen sadan kokemuksen naisesta :)

Vierailija
28/108 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika raisua menoa se on tavallisesti ollut, nöyrästä palvelusta voi ehkä puhua irstaimpien roolileikkien yhteydessä, eikä niitä harrasteta minkään yhden yön panojen kanssa :)

Minua ei haittaa eikä loukkaa, että on olemassa miehiä tai naisia, jotka eivät voi kunnioittaa minua, koska olen pannut neljääkymmentä miestä. Jos joku mies ei siksi huoli minua, sehän on ihan oolrait, koska en itsekään huolisi miestä, jolle seksuaalisesti kokenut nainen on uhka tai kauhistus.

Vierailija
29/108 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Mulla oli kolme seksisuhdetta ennen nykyistä miestäni ja olen ylpeä siitä, etten ole jaellut kaikille sitä pyytäneille.

Itse en jakorasiaa haluaisi, koska miksi se jakaminen siihen loppuisi?

- 7

Kuvastaa sun yleistä asennoitumistasi naisiin. Säälin sun vaimoasi.

Vierailija
30/108 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo 6 yhteistä vuotta takana, naimisissa ja kaksi lasta. Eipä ole tarvinnu muualta lähteä hakemaan...

Kyllä menneisiin vuosiin mahtuu kaikenlaista. Vähän miehet kyllä epäilen naistenne kusevan teitä linssiin... Ei voi olla, että tällaiselle seksi-aiheiselle palstalle kirjoittaa vain tuollaisia siveyden sipuleita!

Vierailija
31/108 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimonne pienentävät mies lukuaan... sanoinhan minäkin että ei mulla ole ollut kuin viis miestä ennen poikaystävääni. Vaikka oikeasti niitä on ollut enemmän koskaan en ole laskenut enkä mihinkään merkannut mutta lähempänä kahtakymmentä kuitenkin.

Vierailija
32/108 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kymmeniä miehiä 18-25 vuotiaana. Seksi heidän kanssaan oli minulle huomionhakua (tajusin sen myöhemmin). Yhdenkään kanssa en saanut orgasimia, enkä sitä edes vaatinut. Eli tunnetasoni oli aivan nolla (miksi, en osaa sanoa).

Tapasin mieheni, jonka kanssa tein kaksi lasta, seksi oli rutiinia, ei nautintoa. Opin omin käsin onneen....

Tapasin nykyisen miesystäväni ja voin sanoa, että olo oli hänen kanssaan kuin neitysellä.

Mies osaa kysyä ja pitää huolta minusta.

Kadun niitä aikoinaan tehtyjä juttuja, mutta en olisi viimeiseen kymmeneen vuoteen kyennyt yhteenkään irtosuhteeseen. Eli niinä vuosina kasvoin aikuiseksi myös seksuaalisella saralla.

Eli tämä määrä ei korvaa laatua, eikä tosin päin.

Ja miksi edes pitää niistä menneistä puhua uudenn kumppanin kanssa, eikös se ole pääasia, että synkkaa ja nauttii.. En koskaa kysele miesystäväni entisistä, enkä edes halua tietää...

Vierailija
33/108 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voiko kyseiseen ihmiseen luottaa 100%. Jos ollut/on ns munahaukka niin miksi nykysuhteessa ei tewkisi mieli kokeilla eri miehiä kun aikaisemminkaan ei ole ollut niin hirveen tarkka tavarastaa.

Toki asiaan vaikuttaa ihmisen ikä. 50v naisella vaikka 40 miestä ei ole ehkä niin paha kuin 25v naisella.

Vierailija
34/108 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niin voiko kyseiseen ihmiseen luottaa 100%. Jos ollut/on ns munahaukka niin miksi nykysuhteessa ei tewkisi mieli kokeilla eri miehiä kun aikaisemminkaan ei ole ollut niin hirveen tarkka tavarastaa.

Vierailija
35/108 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mieheni tietää sen ja arvostaa sitä.

Aloimme seurustella, kun olin 15v ja mieheni oli tuolloin 17v. Sänkyyn menimme 4kk seurustelun jälkeen ja voin sanoa, että eka kertani oli täydellinen, juuri sellainen kuin halusinkin. Tiesin, että toinen rakastaa minua ja hän näytti sen myös.

Miehelläni oli yksi pitempi (n.8kk) seurustelu ollut ennen minua ja seksi oli kuulunut siihen myös. Muita naisia en tiedä hänellä olleen, en ole asiaa kyllä koskaan kysynytkään.

Nyt olemme olleet yhdessä 11v ja meillä on 3 lasta, neljäs syntyy maaliskuussa. Seksielämämme on aivan mahtavaa! Takkuisiakin aikoja on ollut, esikoisen syntymän jälkeen omat haluni olivat n. vuoden kateissa ja silloin mietin jossain vaiheessa jopa, että annan miehelle luvan ns. seksisuhteeseen jonkun kanssa, jos haluni eivät tästä palaa. No,palasivat ne ja nyt jo vuosia on ollut seksiä sen 3-5x vkossa, mikä mielestäni on paljon näin pikkulapsivuosina :o)

En todellakaan ole koskaan kaivannut seksikokemuksia kenenkään muun kanssa. Minä TIEDÄN, että meidän kahden välinen seksi on loistavaa. Ei siihen muita miehiä tarvita! Kai se riittää, että me molemmat nautimme ja paljon :D

Vierailija
36/108 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla ei ole sitä kokemusta miehistä yht' äkkiä huomaavat että millainenhan toi naapurin ville tai kalle, pasi, urho, matti, veikko, yms... on sängyssä ja haluavatkin kokeilla heitäkin... hmmm

Kumpi lie parempi kokeilut tehty ennen liittoa vai kokeilut tehdään liiton aikana

Vierailija
37/108 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

entäs kun nämä joilla ei ole sitä kokemusta miehistä yht' äkkiä huomaavat että millainenhan toi naapurin ville tai kalle, pasi, urho, matti, veikko, yms... on sängyssä ja haluavatkin kokeilla heitäkin... hmmm

Kumpi lie parempi kokeilut tehty ennen liittoa vai kokeilut tehdään liiton aikana

Jos naapurin Mattia haikailee, niin tuskin siinä on mitään merkitystä onko kokenut vai ei. Ennemminkin tulee mieleen, että sellainen jolla on paljon kokemusta, lähtee mieluummin testaileen naapurinkin. Vapaamielisempi kun on. Tämä on tietysti mutua, mutta ihan yhtä painava mielipide kuin tuo ylempi.

Tunnustan, että minulla on ollut " vain" yksi, nykyinen mieheni. Eikä ole kiinnostanut naapurit, opiskelukaverit, työkaverit tai muutkaan yhtään.

Vierailija
38/108 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

entäs kun nämä joilla ei ole sitä kokemusta miehistä yht' äkkiä huomaavat että millainenhan toi naapurin ville tai kalle, pasi, urho, matti, veikko, yms... on sängyssä ja haluavatkin kokeilla heitäkin... hmmm

Jos naapurin Mattia haikailee, niin tuskin siinä on mitään merkitystä onko kokenut vai ei. Ennemminkin tulee mieleen, että sellainen jolla on paljon kokemusta, lähtee mieluummin testaileen naapurinkin. Vapaamielisempi kun on. Tämä on tietysti mutua, mutta ihan yhtä painava mielipide kuin tuo ylempi.

Tunnustan, että minulla on ollut " vain" yksi, nykyinen mieheni. Eikä ole kiinnostanut naapurit, opiskelukaverit, työkaverit tai muutkaan yhtään.

Toi vastaus tuohon on erittäin fiksun naisen suusta , onnea , olen tasan samaa mieltä !

Vierailija
39/108 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

useampi kuin yksi mutta alle 20 kuitenkin ja pettäminen ei tulisi mieleenkään vakituisessa parisuhteessa.

Joten luulen että ei tuo vieraisiin meno johdu miesten lukumäärästä menneisyydessä vaan ihan ihmisen omista periaatteista

Vierailija
40/108 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla olisi sellainen kyltti missä sanotaan montako miestä on ollut siihen asti. Mitä siitä seuraisi? Luulempa että ne jolla paljon niin ne miehet jotka haluaa vaan hoitoa pyörii niiden ympärillä ja taas ne jollla vähän niin pyörii ne jotka haluaa jotain vakavampaa. Mulle ainakin vähäinen miehen määrä edustaa jonkinlaista itsekunnioitusta ja sitoutumiskykyä jne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän