Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2286)
Tommi Evilän oli samoissa kuvauksissakin Twin Peaksissa ja esitti Tommi silloin sitä Bob pahista.
Onks kukaan ollu Maria Veitolan koulussa tai luokalla?
Teemu Pukki samassa koulussa ylemmällä luokka-asteella. En tuntenut kuin nimeltä mut kaippa oli suosittu
Urheilulukio, niin useampikin tuleva NHL läpyttäjä osui kohdalle - vähemmän yllättäen liikkuivat "missityttöystävien" kanssa omissa jengeissään.
Playboy-malli, olympia- ja MM-mitalisteja, Rap-artisti.
Bamboo-bändin ihana Peku Tähtinen samassa koulussa 1970-luvun lopulla. Aina kiva, hymyilevä ja ystävällinen.
Vierailija kirjoitti:
Veeti Kallion
...ja Petri Keskitalon.
Pertti Salovaara, Sauli Niinistö ja Antti Tuisku.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 16:33"]
Isäni ja Jussi Lampi olivat samalla luokalla yläkoulussa... :D
olikse silloin jo yhtä pitkä?
Kuin kuka?
Vierailija kirjoitti:
Anna Abreu. Hän oli todella lyhyt (huomiota herättävän lyhyt) koko peruskouluiän. Luokkansa lyhyin oppilas ja todennäköisesti koko koulun lyhyin oppilas.
En tiedä, onko Abreu vielä aikuisenakaan kasvanut yli 150-senttiseksi. Minä järkyttyisin, jos hän kävelisi vastaan uimarannalla (ilman kenkiä) ja katsoisi minua silmiin samalla tasolla. Olen aina katsonut häntä alaspäin - siis noin 25 senttiä alaspäin - enkä usko, että hän koki mitään "kasvupyrähdystä" sen jälkeen, kuin lopetti peruskoulun.
Voisin kertoa monet juorut (tositarinat) Anna Abreusta, mutta taidan pitää salaisuuden itselläni. Tai myydä ne roskalehdille.
Mitä väliä jollain vanhoilla jutuilla, monella niitä on.
Olin samalla luokalla kuin BB-Kaki, tosi siisti tyyppi.
Tauski. Oli todella komea ja seksikäs, koulun halutuin poika. Edelleen näin vähän vanhempana on myös hot. Ei muuta kuin hyvää sanottavaa hänestä.
Eräs PS:n kansanedustajar joka lukee aina lapusta, nimeä en mainitse.
Monen itsetunnon polki diktaattorimaisesti jo teini-iässä :(
Todella röyhkeä mentaliteetti ja jos ei joku ollut hänestä mielissään, systemaattisesti ja räikein sanakääntein/ym toimenpitein kyykytti.
Ne jotka tietää niin tunnistaa.
Ilkka Heiskanen -69-70 Keravalla
Vierailija kirjoitti:
Mitra Kaislaranta, Tiia Erämeri. Molemmat kuuluivat samaan jengiin johon ei muilla ollut asiaa. Katsoivat nyrpeästi meitä muita jotka emme heidän kaveripiiriinsä kuuluneet. Olin siis lukiossa rinnakkaisluokalla. Niin ja Suvi Teräsniska oli pari vuotta ylemmällä luokalla. Käveli minuun pahki koulun kahviossa eikä pahoitellut sanaakaan. Sama homma kuin Mitran ja Tiian kanssa.
Sama muuten, mutta Mitra ja Tiia olivat lopulta molemmat tosi mukavia kun pääsi sen koppavan kuoren läpi. Mutta siinä kesti melkein 2 vuotta :D
Ai jaa, muistelen että Sofia olisi puhunut olleensa itse koulukiusattu.