Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?

Vierailija
12.06.2014 |

Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?

Kommentit (2286)

Vierailija
1081/2286 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena Lindgren samoissa bileissä

Matti Hagman pelattiin lätkää - Matti vastaan muut, Matti voitti

Vierailija
1082/2286 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyseossamme oli siihen aikaan yli 600 oppilasta ja monet heistä ovat saavuttaneet myöhemmin julkisuutta. Monista tuli myös pappeja, lääkäreitä, sotilaita ja poliiseja. Koska koulunkäynnistäni on jo niin paljon aikaa, yli 60 vuotta, niin ette te varmaankaan muista enää näitä aikansa kuuluisuuksia/julkkiksia, niin en viitsi heitä alkaa tässä luetteloida!

Meidänkin koulusta on tuhansia julkkiksia, mutta enpä kerro, etten paljastu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/2286 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommi Evilä - silloin jo cool ja suosittu. Riikka Purra - kuului Armonkallion jengiin, joka kiusasi vapaa-ajalla meitä vähän nuorempia.

Lisäyksenä vielä, että Brita Korpi (Raunon vaimo) opetti muistaakseni liikkaa ja uskontoa 😀

Yläasteella Juicen tytär oli samassa koulussa. Ja Alatalon poika Kalle.

Vierailija
1084/2286 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttelijä Maria Ylipää yläasteella. En tuntenut, mutta olemus oli itsetietoinen ja vähän ylväs. Ei kuitenkaan ilkeällä tavalla. Jossain vaiheessa oli värjännyt hiuksensa siniseksi. Tuleva ammatti ei tullut yllätyksenä.

Maria Ylipään äiti oli meidän yläasteella musiikin opettajana. Tiukka ja vaativa, mutta samalla reilu ja kannustava. Muistan hänen joskus puhuneen Mariasta. Oli ylpeyttä äidin äänessä. :)

Laulukokeessa laittoi meidät seisomaan käytävään josta jokainen tuli yksitellen laulamaan itse valitseman kappaleen jota hän säesti. Aivan ihanaa meille ujoille oppilaille, kun ei tarvinnut kaikkien edessä olla kauhuissaan.

Ja vaikka itse olin epämusikaalinen, niin hänen tuntejaan ei koskaan tarvinnut jännittää.

Vierailija
1085/2286 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jare ja Jere Tiihonen oli samaan aikaan autokoulussa mun kanssa

Lahden Seudun Autokoulu! Minä myös olin samaan aikaan teoriatunneilla. En kylläkään ole julkkis, joten sinulle siitä tiedosta ei ole enempää hyötyä...

Vierailija
1086/2286 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt samaa koulua kuin kuuluisat Väisälän tiedemiesveljekset. Vaisalahan on sittemin tärkeä avaruusteknologian valmistaja, josta Nasakin on hyötynyt.

Alangon vilkkaiden ja lahjakkaiden muusikkopoikien kanssa tuli luonnollisesti käytyä samaa musiikkiopistoa, kun se oli kaupungin ainoa.

Vierailija
1087/2286 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 18:53"]Olen ollut koulussa, jossa oli Joonas Hytönen, Annabella Daily, Timo Hännikäinen, Lauri Nurkse, Olavi Uusivirta ja Heikki Paasonen. Eli voisin sanoa paremminkin, että arvatkaa koulu.:)

Montako vuotta sä oikein kalliossa pyörit, vai oiitko opettajana? Hytönen on syntynyt 1975 ja Olavi ja Heikki 1983, joten ei ihan täsmää. Olin näiden nuoremoien kanssa samaan aikaan Kalliossa, kuten myös Jasper Pääkkönen, Eero Ritala, Jimi Constantine (vai millä nimellä Konsta nykyään kulkeekin), Krista Kosonen, Elena Leeve ja Joonas Saartamo.

Joku kysyi millainen Olavi Uusivirta oli nuorena. Mukava, avoin ja tosi hauska poika, ei niin viileä kuin nykyään enemmän sellainen iloinen säheltäjä.

En ollut kaikkien noiden kanssa samaan aikaan.

Timo Hännikäisellä oli sellainen kelsiturkki aina päällä, halusi antaa itsestään jotenkin taiteellisen vaikutelman (sellainen hippilookki, oli pitemmät hiukset myös).

Vierailija
1088/2286 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha ha -> Lordi :)

Vierailija
1089/2286 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peter Franzen Keminmaassa.

Vierailija
1090/2286 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Nykäsen entisen vaimon veli oli hyvä kaveri.

Vierailija
1091/2286 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hööh kirjoitti:

Matti Nykäsen entisen vaimon veli oli hyvä kaveri.

Torille!!!

Vierailija
1092/2286 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttelijä Maria Ylipää yläasteella. En tuntenut, mutta olemus oli itsetietoinen ja vähän ylväs. Ei kuitenkaan ilkeällä tavalla. Jossain vaiheessa oli värjännyt hiuksensa siniseksi. Tuleva ammatti ei tullut yllätyksenä.

Maria Ylipään äiti oli meidän yläasteella musiikin opettajana. Tiukka ja vaativa, mutta samalla reilu ja kannustava. Muistan hänen joskus puhuneen Mariasta. Oli ylpeyttä äidin äänessä. :)

Laulukokeessa laittoi meidät seisomaan käytävään josta jokainen tuli yksitellen laulamaan itse valitseman kappaleen jota hän säesti. Aivan ihanaa meille ujoille oppilaille, kun ei tarvinnut kaikkien edessä olla kauhuissaan.

Ja vaikka itse olin epämusikaalinen, niin hänen tuntejaan ei koskaan tarvinnut jännittää.

Kuulostaa oikealta opettajalta😊

Sellaisiakin on jotka haluavat häpäistä oppilaan.

Vierailija
1093/2286 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pamela Anderson oli samalla luokalla Kokkolan lyseossa. Rupsahtanut on nykyään kuten me kaikki 60-luvun lapsukaiset.

Vierailija
1094/2286 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yläasteella erään aika tunnetun extremeurheilijan kanssa. Alkuun vaikutti 7. luokalla ilkeältä kiusaajalta ja vähän pelkäsinkin häntä, mutta tuo käytös kai johtui vain kotona olleista ongelmista, mitä purki muihin. Myöhemmin sitten paljastui (kun kasvoi ja sai apua ongelmiinsa) että oli pohjimmiltaan todella reilu tyyppi ja kohteli meitä luokan "nörttejäkin" ystävällisesti ja tasa-arvoisesti, vaikka liikkui suosittujen tyyppien porukoissa, jossa muut katsoivat vain nenänvartta pitkin. Mukavat muistot jäi ja aina tulee hyvä fiilis kun nään hänet telkkarissa tai lehdessä.

Vierailija
1095/2286 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jere Karalahti. Ensimmäisenä päivänä oli koulussa, sitten ei enää näkynyt. Keskittyi jo jääkiekkouraansa ja pakollinen oppivelvollisuus-osuus oli takana.

Karalahti, Karalahti, siinä on kesäloman tahti...

Vierailija
1096/2286 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Hirvonen. Pienestä asti automies.

Vierailija
1097/2286 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo onneks omalle luokalle osunu julkkiksia, ellei paikallispoliitikkoja lasketa. Vähän nuoremmissa ikäluokissa niitä sit jo alko olla, kun turha julkkis alkoi olla arvostettu ammatti…

Vierailija
1098/2286 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kenenkään.

Vierailija
1099/2286 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia Ruusila oli Itäkeskuksen ylä- asteella samana vuonna 7-9 luokalla. Oli juuri muuttanut Ylivieskasta Helsinkiin . Oli todella paha koulukiusaaja, muistan. Ei hyvää sanottavaa. Jatkoin itse lukioon, en tiedä mihin Sofia katosi. Luulen että lopetti koulut kesken.

Vierailija
1100/2286 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietääkseni kenenkään.