Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?

Vierailija
12.06.2014 |

Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?

Kommentit (2286)

Vierailija
1061/2286 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

S. K. Aho kirjoitti:

Mä oon käynyt samaa koulua Irwin Goodmanin, J.K. Paasikiven, Jean Sibeliuksen ja kirjailija Juha Itkosen kanssa. Irwin oli aikamoinen hulivili ja tyttöjen naurattaja jo nuorena. Kustin kanssa käytiin kaljoittelemassa nykyisessä Hällänkellarissa. Ihan joviaali kaverihan hän oli, tykkäsi tarjota kaltsia silloin kun hänellä oli siihen varaa. Jannesta jäi mieleen oikeastaan vain hänen jo 16-vuotiaana syväksi uurtuneet otsarypyt ja että hän ei hymyillyt ikinä. Itkonen on sitten sen verran nuorempaa ikäpolvea, että häneen minulla ei ole ollut iloa tutustua, mutta jossain vaiheessa häntä näki usein kylillä juttelemassa mormoneille.

Upeeta, Mahtavaa!!!

Vierailija
1062/2286 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pikku paikkakunnalla nyt ei ihan valtakunnan ykkösjulkkiksia ollut. Lukiossa kuitenkin ylemmällä luokalla varsin tunnettu taiteilija Samuli Heimonen. Piti tuolloin jo ekan näyttelynsä ja selvästi nähtiin, että hän on huippulahjakas. Alemmalla luokalla taas stand up- koomikko Teemu Vesterinen. Kyllä jo lukion juhlissa meitä hauskuutti. Mukavia ja helposti lähestyttäviä tyyppejä edelleen molemmat ja käyvät edelleen usein kotipaikkakunnallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/2286 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-missi Heidi Sohlberg, silloinen Willman. Koulu oli aika iso, joten en voi väittää tunteneeni kovinkaan hyvin. Oli todella pitkä jo yläasteella ja voitti jonkun kauneuskisan ysiluokkaa edeltävänä kesänä. Oli varsin suosittu tyyppi. Ihan hyvä kuva on hänestä. Isänsä oli saman koulun keittiössä vastaavana.

Vierailija
1064/2286 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere Karalahti. Ensimmäisenä päivänä oli koulussa, sitten ei enää näkynyt. Keskittyi jo jääkiekkouraansa ja pakollinen oppivelvollisuus-osuus oli takana.

Vierailija
1065/2286 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Alatalo oli samassa koulussa.  Aivan mahdoton vouhake oli.  Koko ajan äänessä ja muka hauska.  Maailman napa.  Todellä ärsyttävä tyyppi eikä ole oppinut mitään elämänsä varrelta.  Melkein tekisi mieleni sanoa, että turhake.

Vierailija
1066/2286 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla yläasteella Mokoman Teemun kanssa, jo silloin oli pitkät hiukset ja bändejä.

Tarkoittanet varmaan Tuomoa. Teemu on hänen isoveli. Olihan se Mokoman Markokin samaan aikaan yläasteella. Siinä vaiheessa oli jo  tosi puhelias ja ulospäin suuntautunut.

Vierailija
1067/2286 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla yläasteella Mokoman Teemun kanssa, jo silloin oli pitkät hiukset ja bändejä.

Tarkoittanet varmaan Tuomoa. Teemu on hänen isoveli. Olihan se Mokoman Markokin samaan aikaan yläasteella. Siinä vaiheessa oli jo  tosi puhelias ja ulospäin suuntautunut.

Miten ulospäin suuntautunut? Ettei vaan oli mokoma ollu sisäänpäin kääntynyt.

Vierailija
1068/2286 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jare ja Jere Tiihonen oli samaan aikaan autokoulussa mun kanssa

Vierailija
1069/2286 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauno Koiviston kanssa samassa koulussa. Manu oli muutama vuosikymmen aikaisemmin koulussa ollu, mutta tiettyjä juttuja kuuli...

Vierailija
1070/2286 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
1071/2286 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek, samassa lukiossa.. Kyllä oli suosittu jo silloin

Vierailija
1072/2286 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cheek, samassa lukiossa.. Kyllä oli suosittu jo silloin

Enpä sanoisi niinkään. Tai jos laitetaan "suosittu", niin ok....

Vierailija
1073/2286 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina Merikanto Sote-asiantuntija, YLE; kunniatri - Tiina oli jo lukiossa karismaattinen esiintyjä Elisenvaaran lukiossa Kyrössä

Vierailija
1074/2286 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieno Kekkosen kanssa on käyty samaa koulua, tosin aika eri aikaan. Eikä tainnut kyllä koulurakennuskaan olla enää sama silloin. Uudempikin kansakoulu lienee nyttemmin purettu, kuulin siellä asuvilta tutuilta. Aika pieni paikkakunta, mutta onneksi nyt sen verran monta vuotta eri mahdollisuutta ja olihan niitä muksuja kuitenkin jotain 30 tai jotain sinne päin aina per luokka. Ei taida nuori polvi edes muistaa kuka on Vieno Kekkonen. Taitaa olla ainoa julkkis siltä paikkakunnalta, ainakaan mikään isompi. 

Vierailija
1075/2286 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonna ja Erin

Vierailija
1076/2286 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykäsen Matti oli Huhtasuon ala-asteella samalla luokalla mun äidin kanssa.

Vierailija
1077/2286 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Virpi Kuitusen siskon kanssa samalla luokalla.

Vierailija
1078/2286 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommi Evilä - silloin jo cool ja suosittu. Riikka Purra - kuului Armonkallion jengiin, joka kiusasi vapaa-ajalla meitä vähän nuorempia.

Vierailija
1079/2286 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin Ilkka Alangon kanssa samassa muskarissa. Olin nössö, hän ylivilkas ja lapsen mielessäni siis vähän outo. Myöhemmin kun olin yläasteella, rinnakkaisluokalla tai -luokilla olivat kaksi muuta Neljää ruusua Kode Koistinen ja Lade Laakkonen. Sellaisia alternative-poikia kai olivat. Rumpali Iso-Kämy on pari vuotta vanhempi, mutta hänen pikkuveljensä Pikku-Kämy oli meidän luokalla. Peruskivoja kumpikin Kämäräinen. Tästä nyt on jo aikaa niin en nyt enää muista, millä paikkakunnalla tämä kaikki tapahtui.

Joensuussa tottakai.

No tiällähän se, kiitos tiedosta! t. se jota lainasit

Vierailija
1080/2286 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassinkallion lukiossa Oulussa äitini luokalla oli laulaja-lauluntekijä Maritta Kuula. Tämä oli kuulemma lähes joka aamu myöhässä ja ilmestyi luokkaan sen näköisenä että olisi vasta herännyt :D Laukustaankin hän aina kaivoi ties mitä lappuja, jotka olivat ehtineet mennä jo aivan ruttuun. Olivat siis kuitenkin hyviä ystäviä, äiti oli usein hänen luonaan kylässä. Äiti kuvailee Marittaa hieman hajamieliseksi mutta kuitenkin älykkääksi. Hänessä oli myös hieman ajattelijan tyyppiä ja aika rauhallinen ja vaatimaton persoona tuolloin oli. Mukava ja ystävällinen ihminen.