Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2286)
Vierailija kirjoitti:
Elastisen kanssa samassa koulussa ala-asteella :)
Eikös hän ollut koulukiusaaja?
Vierailija kirjoitti:
Lyseossamme oli siihen aikaan yli 600 oppilasta ja monet heistä ovat saavuttaneet myöhemmin julkisuutta. Monista tuli myös pappeja, lääkäreitä, sotilaita ja poliiseja. Koska koulunkäynnistäni on jo niin paljon aikaa, yli 60 vuotta, niin ette te varmaankaan muista enää näitä aikansa kuuluisuuksia/julkkiksia, niin en viitsi heitä alkaa tässä luetteloida!
Kiitos! Tää oli hyvä. Oli kiva kun sai nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Michael Jacksonin ja Eino Grönin kanssa oltiin samalla luokalla peruskoulussa. Kivaa meillä oli, laulettiin ja ilakoitiin yhdessä. Mutta Michael muutti Ameriikkaan ja pian Einokin, joten jäin yksin. Onneksi tuli sitten Aira Samulin samaan kouluun ja ai että me tanssittiin.
Kiva kun teillä oli tulevien julkkisten kanssa hauskaa. Harmi kun nuo Eino ja Michael sitten muutti rapakon taa. Tanssiva Aira-tyttö onneksi pelasti teidät ankeudesta.
Jarkko Valtee oli samassa koulussa vuotta ylemmällä luokalla. Lapsena myös leikittiin muutaman kerran yhdessä. Ei tykännyt hävuiämisestä leikeissä, kimpaantui ja nakkeli niskojaan kun ei voittanut.
Koulussa hän ei ollut tuntevinaankaan, oli melko leuhka etenkin sen jälkeen kun voitti Aira Samulinin tanssikilpailun. Usein oli parikin tyttöä käsipuolessa kaupungilla kulkiessaan, oli vissiin kaapissa tai sitten fag hagien suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Olin Ilkka Alangon kanssa samassa muskarissa. Olin nössö, hän ylivilkas ja lapsen mielessäni siis vähän outo. Myöhemmin kun olin yläasteella, rinnakkaisluokalla tai -luokilla olivat kaksi muuta Neljää ruusua Kode Koistinen ja Lade Laakkonen. Sellaisia alternative-poikia kai olivat. Rumpali Iso-Kämy on pari vuotta vanhempi, mutta hänen pikkuveljensä Pikku-Kämy oli meidän luokalla. Peruskivoja kumpikin Kämäräinen. Tästä nyt on jo aikaa niin en nyt enää muista, millä paikkakunnalla tämä kaikki tapahtui.
Joensuussa tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Matti Nykäsen tyttären Eveliina Mäntykankaan kanssa samassa koulussa.
No, sulla onkin ollut huikee menneisyys. Onnittelut!
Myyrmannin pommittaa Petrin kanssa lukiossa - hiljainen ja vetäytyvä tyyppi, kovin paha akne oli ainakin. Tehtiin joskus parityönä tunnilla jotain tehtävää ja muistan, että oli hankalaa saada mitään irti kaverista.
Samoin olen ollut ei oppilaana vaan muista syistä koulussa, jossa oli Turun puukottaja.
Kummastakaan ei olisi ikinä uskonut.
Vierailija kirjoitti:
Eino Leino, Akseli Gallen-Gallela, Alvar Aalto ja Tapio Rautavaara.
Ja koulu oli Porvoon tyttölyseon tarkkailuluokka.
Ja turha kai sanoa että noista jäbistä ei tullut mitään kuin jotain turhia b-luokan julkkiksia.
Toisin kuin itsestäni🦚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasi kysymykseen. What is YOUR problem?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasi kysymykseen. What is YOUR problem?
Tämä ketju ei ole tarkoitettu nimien luettelemiseen. Tiedän jo, että Eve on käynyt koulua.
Kiira (ja Petra) Korpi, ala-asteella. Ihan tavallisia lapsia olivat. Niin kuin kai minäkin :D.
Vierailija kirjoitti:
Sabina Särkän kanssa, koulukiusaaja ja ylimielinen. Liikkui koulun kyseenalaisessa porukassa.
Ei yllätä yhtään.On vieläkin semmosen ylimielisen näköinen.Ihan mulkku varmaan.
Tämähän on outo ketju. Paitsi jos itse asemoit itsesi merkitystä ja palautetta vaille jääneeksi. Sitä kannattaa hakea muualta.
Vierailija kirjoitti:
Lotharin kanssa samassa koulussa. Oli aika hulivili.
Mä olin Lotharin eli Anssin kanssa samalla luokalla. Jos joku ennustaja olisi silloin kertonut mitä Anssi tekee vuonna 2021 niin en olisi ikimaailmassa uskonut! Hulivili joo oli, mutta siihen oli syynsä
Tämäkään ei liity ketjuun mutta myöskin siinä 20v sitten vanha metsästäjänaapurimme vei raihnaisen vaimonsa metsään tämän lempipaikalle ja ampui takaraivoon. Vaimo kuoli välittömästi.
Mielestäni tuo on hieno viimeinen palvelus elämän toverille vaikka kaupunkilaisista voikin vaikuttaa brutaalilta, ei vierasta kliinistä ympäristöä, vieraita hajuja, vieraita ihmisiä, piikityksiä yms. vaan tuttu metsä, oma mies ja valot pois ilman että mitään ehtii tajuta.
Simo Toinin, Pukka Juotilan ja Kakka Jurjalaisen kanssa samassa koulussa kauan kauan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Siinä se luokkatoveri on!
Karhuvaaran Late jumalauta! Laten kanssa Norssia käytiin! Oi niitä aikoja! Kukkas tää mahatautinen haasteltava on? Matti Ensio, ikkää oo kuullukkaa!
Mä oon käynyt samaa koulua Irwin Goodmanin, J.K. Paasikiven, Jean Sibeliuksen ja kirjailija Juha Itkosen kanssa. Irwin oli aikamoinen hulivili ja tyttöjen naurattaja jo nuorena. Kustin kanssa käytiin kaljoittelemassa nykyisessä Hällänkellarissa. Ihan joviaali kaverihan hän oli, tykkäsi tarjota kaltsia silloin kun hänellä oli siihen varaa. Jannesta jäi mieleen oikeastaan vain hänen jo 16-vuotiaana syväksi uurtuneet otsarypyt ja että hän ei hymyillyt ikinä. Itkonen on sitten sen verran nuorempaa ikäpolvea, että häneen minulla ei ole ollut iloa tutustua, mutta jossain vaiheessa häntä näki usein kylillä juttelemassa mormoneille.
Lisää tästä kiitos! Oletan, että oli vilkas kaveri nuorena. Aika levoton energia on tullut hänestä median välityksellä.
Olin ala-asteella samassa koulussa hänen kanssaan. Hyvä tyyppi, lahjakas piirtämään, voimakas tahtoinen oman tiensä kulkija, ei pahaa sanottavaa.👍