Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä vihaan tätä koiranpaskakulttuuria!

Vierailija
12.02.2008 |

Miksi koiranomistajat ei vaivaudu keräämään koiriensa paskoja pois! Ärsyttää niin, että alan jo vihaamaan koiriakin sen takia.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vain mulkoilevat kun huomauttaa. Tekisi mieli pitää varalta paria muovipussia taskussa ja noukkia kakat ja läjäyttää omistajien käsiin, mutta harvoin kävelen, yleensä kuljen pyörällä.

Tuplarattailla koiran läjien väistely on oikeasti mahdotonta ilman liikenteen vaarantamista.

Meillä pahimmat koirankakka läjät ovat niillä pyörätie osuuksilla, joissa ei ole ihan vieressä taloja vaan metsää.

Kun lumet sulaa ne kakat oikeasti lemuaa noilla metsäosuuksilla, jossakin pelto-osuuksilla tuuli ehkä vähentäisi lemua.

Meillä koirankakka läjät vähentävät perheen iltalenkkejä ja ulkoilua huomattavasti. Ei ole yhtään mieltä piristävää lähtä koirankakka kasoja kiertelemään, mieluummin menisimme rauhassa kävelemään, mutta ei voi kuin tuijottaa tietä ja väistellä läjiä.

Mäyräkoiran kuoria ja lasisirpaleita en ole nähnyt pyöräteillä vuosiin. Ne ainoat kerrat, joilloin olen pahveja nähnyt ovat aina jonkun pikkukaupan kulmilla.

Vierailija
22/64 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usassa ei moiseen sivistymattomyyteen tormaa. Kakat korjataan pois ja ulkona ei juopotella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ilmestyy meidän portin viereen silloin kun kukaan ei ole näkemässä. Että mua rasittaa!

Vierailija
24/64 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ei tietysti tee asiasta turhaa Suomessakaan, mutta yleisesti ottaen täällä kyllä ollaa siistimpiä.

Vierailija
25/64 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ihmisetkään paskaa kadulle. Mä en tajua tollasta, ihan törkeetä jättää oman koiran paskat toisten kiusaksi!

Vierailija
26/64 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä skeidasta. Eikö teitä hävetä jättää jätökset jälkeenne?

Miksi muuten koirat tykkää kieriskellä ihmisen ulosteessa? Olen kuullut ennenkin moisesta taipumuksesta.

Vierailija
27/64 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranpaskakulttuurissa sitä todellakin elellään!

Vierailija
28/64 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli koiranomistajia.

Olen ap:n kanssa samaa mieltä.

Vierailija
29/64 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavasti vähemmän, kun kaikkea muuta roskaa (lasinsiruja tms.). Koiria sen sijaan näkyy niin paljon, että ilmeisimminkin suurin osa koiranomistajista tosiaan korjaa paskat pois.

Vierailija
30/64 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan on se maailman ärsyttävin maaliskuu, jolloin lumi sulaa ja paljastaa kaiken töryn. Jos sataa lunta, se sulaa saman tien pois.

Ja koiranomistajat voisivat tosiaan kerätä kakat pois julkisilta väyliltä ja tienvarsilta, ärsyttävää, että keskellä katua voi olla jotain koirankakkaläjää. Ei voi lasta päästää minnekään, kun koko ajan pelkää, että hän astuu tai kaatuu koirankakkaan tai muuten vain leikkii koirankakassa.

Vierailija
31/64 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikkialla lojuvat mäyräkoiranraadot, eikö ihmiset osaa laittaa niitä kaljapahvejaan roskakoriin.

Vierailija
32/64 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja kaikkialla lojuvat mäyräkoiranraadot, eikö ihmiset osaa laittaa niitä kaljapahvejaan roskakoriin.

Vierailija
33/64 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää kaikki: sekä koiranpaska, että lasinsirpaleet, juopot, juoppokulttuuri ja tämä surkeista surkein talvi.

Vierailija
34/64 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minua ärsyttää enemmän tämä surkea talvi. Jos olisi pakkasta, niin koirankakatkin olisi kivasti jäätyneet.

Tavallisina talvina jäätyvät ja sitten lumien sulaessa paljastuu myös infernaaliset määrät jäätyneitä koiranpaskoja, kaikki yhtäaikaa sulaen ja sotku ja haju on sen mukainen.

Vierailija
35/64 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä ainakin kerään. Mistä hitosta se paska tulee jos kaikki muka kerää paskat!

Helsingissä, Espoossa sekä Lempäälässä ainakin on koiranpaskaa. Lempäälässä ehkä vielä kaikkein eniten. Tai ainakin täällä omakotialueella se korostuu hirveesti. MUA ÄRSYTTÄÄ!

Kiva sanoa lapseille koko ajan " varo koiran kakkaa, varo koiran kakkaa........jne"

Lisäksi tänä talvena kaksi kertaa ollut köntsät meidän pihaantulon reunoilla. Että mulla kiehuu!!

Vierailija
36/64 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä koirankakkaa on nytkin infernaalisen paljon. Kun kävelen ulkona, niin suuntaan katseeni mihin tahansa, niin joka puolella on valtavia läjiä koirankakkaa ja vielä sellaisina vetisinä pökylöinä tai sitten jo ihan liiskaantuneena.

On meilläkin koira, mutta tienvarsilta ja kaduilta kerään kakat pois. Jos tekee jonnekin luoksepääsemättömään puskaan, minne yleensä tekeekin, niin sieltä en kerää.

Vierailija
37/64 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kerta kaikkiaan voi ymmärtää miten siitä saadaan noin suuri numero tehtyä, vaikka ihan varmasti paskaa löytyisi täältä Turustakin, jos niitä alkaisin etsimällä etsiä. Siinä yli 30 vuoden aikana kun olen elänyt en muista astuneeni paskaan kuin korkeintaan 3 kertaa, silti olen monen monia koiriakin ulkoiluttanut eli ne ojat ja pellot on tullut kierreltyä. Ikinä en myöskään ole havainnut mitään hajuhaittoja keväisin. :D Ihmeellistä liioittelua, uskon minä.

Kyllä se lapsi varmasti selviää hengissä vaikka paskaan astuisikin. Kyllä te kuuraatte niitä reimatechejänne muutenkin jatkuvasti.

Vierailija
38/64 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös tarkistaa hajuaisti. Keväällä kyllä haisee!

Mä olen inhonnut koiranpaskaa kaduilla ja tienvarsilla jo ennen kun mulla oli lapsia. On se kumma kun pitää hankkia koira ja paskattaa se pitkin katuja!

Samaa kamaa se on kun ihmisenpaska, lihansyöjän tuotetta. Varmaan koiranpaskattajille olisi ok jos ihmisetkin paskoisivat pitkin katuja ja tienvarsia!

Vierailija
39/64 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pääkaupunkiseudulla on koirankakkaa aivan sairaassa määrin. Siis tiellä ja tienvarsilla. Pienellä alalla voi olla lukuisia määriä. Asfaltilla on liiskantuneita koirankakkoja. En voi antaa nuorimmaisen kävellä juuri ollenkaan ulkona näillä säillä, koska hän on heti koirankakassa. Olen jo monet koirankakat pessyt lastenkengistä tänä talvena.

Meillä on sekä lapsia että koira. Mutta kerään kyllä koiran kakat, jos tekee yleisen tien varteen tai sellaiseen paikkaan, jossa kulkee ihmisiä.

Vierailija
40/64 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en aina ymmärrä tätä koirankakasta vauhkoamista. Minua harmittaa enemmän ilmastonmuutos, ilmansaasteet, lasinsirpaleet, roskat yms. Kakka sentään maatuu.

Minua inhottaa koko tämä ihmisten saastuttaminen, koko maapallon pilaaminen.

Kakka on vain esteettinen haitta -- ja hajukin epämiellyttävä, eikä kiva noihin ole astuakaan. Mutta minusta aika pientä -- minimaalista -- siihen verrattuna, mitä me ihmiset saamme aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi