Mä vihaan tätä koiranpaskakulttuuria!
Miksi koiranomistajat ei vaivaudu keräämään koiriensa paskoja pois! Ärsyttää niin, että alan jo vihaamaan koiriakin sen takia.
Kommentit (64)
Asun kaupungin arvostetuimmalla(ja kalleimmalla) omakotitaloalueella ja silti naapurit antaa koiriensa paskantaa meidän pihaan. Taitaa käyhät ja rikkaat koiranomistajat olla ihan yhtä idiootteja.
Kyllä ne hiljaseks menee. Mun koira ei paskaa keskelle katua, vaan sinne ojanpenkereelle tai jonkun puskan alle, joten en lähde mitään keräilemään.
Sille joka uhitteli että tulis meidän oven taakse paskalle, niin sanoisin vaan että, tervetuloa. Saataispa miehen ja naapureiden kanssa hyvät naurut. Oikein huvittais nähdä, joku vitun läskiperse paskalla meidän oven takana, mä kyllä saattaisin " vahingossa" vähän tönäistä sitä.
Okei! jatkakaa te, mä lähden nyt ulkoiluttamaan tota mun paskamasiinaani.
ilmastonmuutoksesta jne. Silti halutaan että nopeasti maatuvat koirankakat kerätään hitaasti maatuviin pusseihin ja heitetään roskiin ja kuskataan muiden jätteiden mukana kaatopaikalle. Mitä järkeä tässä on? Ensimmäinen kevätsade joka saa pientareet vihertämään peittää myös ne koiran kakat. Itse en ole laiska keräämään koirani kakkoja, kerään jos niitä kulkuväylälle tulee. Mutta kulkuväylien ulkopuolella olevat maatukoot sinne. Ja sellainen ihmelapsi meidän perheestä löytyy, joka ei säntäile kulkuväylillä sinne tänne ja sotkeennu kakkoihin ja aiheuta vaaratilanteita muille tiellä kulkijoille.
Vierailija: