Mä vihaan tätä koiranpaskakulttuuria!
Miksi koiranomistajat ei vaivaudu keräämään koiriensa paskoja pois! Ärsyttää niin, että alan jo vihaamaan koiriakin sen takia.
Kommentit (64)
maailman tyhjänpäiväisyydet pyöriä päässä ja ärsyttämään.
Ja kas, kohta ap huomaa olevansa keski-ikäinen kärttyinen ämmä, joka vinkuttaa ja valittaa joka asiasta.
Eikö teillä todellakaan ole elämää vai miten te ehditte niitä tienvieriä nuuskia? Säälittävää.
mutta sen tiedän, että talvi on epätavallinen ja että tähän aikaan kuuluisi olla lunta ja pakkasta.
Jos ei olisi näin lämmintä, niin ei olisi koirankakkaongelmaakaan, ainakaan vielä.
Meillä täällä on ongelmana roskisten puuttuminen. Ärsyttävää rahdata monta kilometriä paskapussia kädessä. Jotkut ovat laittaneet omiin roskiksiinsa tarroja, joissa kehoitetaan pudottamaan lörtsyt sinne. Siitä kiitos!
a minua ärsyttää tasapuolisesti kaikki roska, niin lasinsirpaleet, koirankakat, että muu ihmisen aikaansaama törky.
On vain ikävää, kun ei voi juuri kävelyttää nuorimmaistaan ulkona, kun koirankakkoja on ihan joka paikassa.
Kaikkein pahimpia ovat sellaisen suuret läjät, ihan ihmisläjien kokoiset ja niitä on joka puolella.
Joo, joskus toki, mutta ei todellakaan ongelmaksi asti.
Terveisiä vaan koiranomistaja 23:lle. Se koira älähtää johon kalikkaa jne.
ja oli " ihanaa" , kun koira hankas itseään ihmisen kakkaan, haisee muuten pahemmalta kuin koiran.
mut joo, tää poikkes jo aiheesta.
Ärsyttää kun paskaa kaikki pyörätien laidat täynnä.
Ei tartte kitistä jonkun vitun vaivasen koiranpaskan takia!
koiranpaskoista. Vaikka näköjään niitä puolustajiakin löytyy!
ap
jalkakäytävillä on kieltämättä ärsyttävää. Itellä on kaksi koiraa ja kerään kyllä jätökset pois. Ja on ärsyttävää jos oma koira vaikkapa juoksee toisen koiran paskan yli ja tul sitten tassuissaan paskat sisälle.
Kaikesta huolimatta ihmettelen minäkin enemmän meitä ihmisiä, jotka näköjään heittelemme kaiken mahdollisen auton ikkunoista ulos vaan. Ainakin siltä vaikuttaa kun teillä liikkuu ja ympäristöään katselee.
sinä olet nyt vähän jäljessä. KUKAAN ei enää tiedemaailmassa väitä, ettei ilmastonmuutosta (ihmisten aiheuttamaa) olisi.
Ja vaikkei olisikaan niin kyllä minua inhottaa, että joka henkäyksellä saa sisäänsä vastenmielisiä saasteita.
Joten laitetaas autot pannaan. Hankitaan heppoja ja kuleskellaan niillä. Tai polkupyörillä.
Niin, ja lopetetaanpa se pentutehtailu ylipäänsä. Ei koirilla tarvitse bisnestä tehdä. En ole ihan vakuuttunut, että on oikein pitää toista eläinlajia omassa kodissaan omia tarkoitusperiä varten.
en silti meinaa oksentaa irrottaessani pahvinpalaa kengänpohjastani. Että jotain eroa on roskilla ja ulosteilla.
Vierailija:
Ja kaikkialla lojuvat mäyräkoiranraadot, eikö ihmiset osaa laittaa niitä kaljapahvejaan roskakoriin.
Itse asun pk-seudulla ja ainakaan niissä osissa missä olen asunut, ei koiranpaskaa mitenkään jumalattomasti joka paikassa ole!
Nyt asun Tapiolassa puiston laidalla ja täällä kulkee todella paljon koiranulkoiluttajia, mutta paskaongelmaa ei tosiaankaan ole.
Voisikohan asuinalueella olla merkitystä?
Vierailija:
Itse asun pk-seudulla ja ainakaan niissä osissa missä olen asunut, ei koiranpaskaa mitenkään jumalattomasti joka paikassa ole!
Nyt asun Tapiolassa puiston laidalla ja täällä kulkee todella paljon koiranulkoiluttajia, mutta paskaongelmaa ei tosiaankaan ole.
Voisikohan asuinalueella olla merkitystä?
Toki sitä koiranpaskaa näkee tuolla, mutta ei nyt ihan niin paljon että sitä olis ihan vaivaksi asti. Tosin en mä mitään tienpientareita pahemmin tuijottele kun kävelen eteenpäin. Ja todella harvoin mun mielestä sitä on keskellä tietä, siis paskaa. Mä en ole joutunut lasten kanssa taistelemaan koiranpaskoja vastaan. Olen sanonut että, hyi se on kakkaa, ei kosketa, eikä ne ole siitä olleet sen enempää kiinnostuneita. Ikinä eivät ole halunneet siihen koskea, eivät edes pienenä. Ja harvemmin ovat vahingossakaan paskaa astuneet.
Helsingissä asutaan ja täällä on tosiaan paljon koiria, mutta ei niin paljon sitä paskaa, kuin moni antaa ymmärtää.
Vierailija:
mutta en aina ymmärrä tätä koirankakasta vauhkoamista. Minua harmittaa enemmän ilmastonmuutos, ilmansaasteet, lasinsirpaleet, roskat yms. Kakka sentään maatuu.Tosi hyvin maatuu paska tuohon asfaltille kerrostalon seinän viereen. Siinä se jököttää kunnes kulkeutuu ihmisten kengissä ympäriinsä...
Itseäni ei aikaisemmin häirinnyt kakat ojassa tai tien pientareella, mutta nyt kun on kaksi pientä lasta ketkä kävelee ojan pohjia pitkin(ja meidän kadulla sitä kakkaa on keskellä tietäkin) eikä osaa katsoa jalkoihinsa samalla tavalla kuin aikuinen, se todella häiritsee ja ärsyttää.
En voi ymmärtää että mitä se ihminen ajattelee joka antaa koiransa ulostaa tielle ja sen jälkeen jatkaa matkaa korjaamatta jätöksiä.
Ei ole kivaa lasten ulkoilla kun koko ajan joutuu hokemaan vieressä että varokaa koirankakkaa.
Meidän 5 tyttö sanoi kaupassa kun näki mämmin että tuo kakka pitäs syöttää naapurin koirankakkaajalle kun se kakki mun leluihin...
Lelut oli omalla pihalla ja hurtta irti juoksenteli kun ämmä ai jaksanut tupalla vaivautua metsän laitaan kakattamaan hurttaansa vaan antoi tehdä sen toisten pihalla..onneksi sai häädön taloyhtiöstä ja paskat mukana!
Puisto on rinteessa, ja tien alapuolella olevat puut kärsi kun tuli liikaa ravinteita koiranpaskojen ja -kusen mukana. Eli kyllä niistä haittaakin on, muutakin kuin hajua tai esteettistä.