Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu sääliseksin jälkeen?

Vierailija
12.02.2008 |

Joidenkin mielestä annettava on vaikka ei yhtään haluttais. Naiseltahan se onnistuu teknisesti paljon helpommin: jalat levälleen ja mielessä ostoslistan tekoon. Miten mies saa kalun kovenemaan ilman haluja? Vai eikö miehen kuulukaan antaa vaikkei yhtään huvittas?

Mitkä ovat tuntemukset ja ajatukset sääliseksin jälkeen?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies voi antaa säälipanoja.

Se vaan on niin että vaikka ei tekisi yhtään mieli, ja nainen alkaa hyväillä, niin sitä alkaakin tekemään mieli ja tulee seisokki.

Siis kysymyksesi taitaa olla se että miten miehelle saadaan seisokki.

Helposti, ota vehkeestä kiinni ja ala vemputtamaan. Melkein poikkeuksetta mies tykkää kun nainen tekee aloitteen spontaanisti.

Ainoa asia joka voi häiritä on jos mies ei ole pessyt vehjettä ja se on likainen, mutta sitten vaan pesulle.

Vierailija
2/26 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään,jos nainen kalua vemputtaessaan välillä haukottelee ja vilkuilee kelloa? Tai jopa torkahtelee? Nouseeko lippu tankoon siitä huolimatta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä hyvältä kuin olisi vetänyt käteen.

Vierailija
4/26 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vonkaan ja vonkaan kunnes vaimoni vihdoin suostuu " antamaan" (eli makaamaan selällään haarat auki).

Eli siis lopulta saan säälistä. Tämä joskus vituttaa, varsinkin kun samaan aikaan täällä naiset kertovat tekevänsä kaikkea kivaa monta kertaa viikossa.

... ja nyt säälin jo itseänikin kun luen läpi mitä täällä vuodatan :(

Vierailija
5/26 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos parisuhteessa joutuu vonkaamaan seksiä, oli kyseessä sitten mies tai nainen. En voi kuvitellakaan miltä se tuntuu, mutta varmaan todella pahalta.

Vierailija
6/26 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mieshän voi tyydyttää naisen vaikka kielellä, sormilla ja sauvalla, jos nainen käy kuumana, mutta mies ei. On varmaan todella harvinainen tilanne sellainen, useimmat miehet kiihottuu viimeistään siitä että nainen on kuumana ja halukas...

n31

Vierailija
7/26 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä miehenikään kyllä moiseen nöyryytykseen alistuisi. Mikä järki olisi ottaa vastaan seksiä ihmiseltä joka ei itse halua ja tiedät sen??

Mirri

Vierailija
8/26 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verrattuna oikeaan seksiin silloin tuntuu siltä kuin oisi hakenut mäkkäriltä vetelän hampurilaisen ja syönyt sen vaikka mieli teki sisäfilettä ja tietää että suunnilleen kaikki muut saa sitä.

Periaaatteessa masu täynnä tai kassit tyhjinä mutta ei tyydytyksestä tai nautinnosta tietoakaan henkisellä tasolla.

Vierailija
9/26 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja mieshän voi tyydyttää naisen vaikka kielellä, sormilla ja sauvalla, jos nainen käy kuumana, mutta mies ei. On varmaan todella harvinainen tilanne sellainen, useimmat miehet kiihottuu viimeistään siitä että nainen on kuumana ja halukas...

n31

Vierailija
10/26 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotin tätä jo tuoss toisessa ylipitkäksi venyneessä keskustelussa. Koska kukaan sitä tuskin jaksaa lukea laitan sen tähänkin, ei kun kokeilemaan:

KOTITEHTÄVÄ:

Ehdotankin tässä ja nyt kaikille threadia lukeville naisille haastetta/koetta: Kun olette seuraavan kerran kahdestaan miehenne kanssa tarjotkaa seksiä ilman mitään kommervenkkejä ja edellytystä että miehen tulisi tehdä teille nautintoa. Tarjotkaa siis miehelle pano jossa hän voi keskittyä täysin omaan nautintoonsa. Jos mies ihmettelee niin hymyilkää ja sanokaa että pane vain ihan reilusti, selitätte myöhemmin mikä on jutun juju. Ja tänne sitten raportit nauttiko mies, edistikö parisuhdetta, oliko kivaa, jne. Veikkaan että yllätytte, seksi on miehille tärkeä juttu !

M32

Vierailija
11/26 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ehdotin tätä jo tuoss toisessa ylipitkäksi venyneessä keskustelussa. Koska kukaan sitä tuskin jaksaa lukea laitan sen tähänkin, ei kun kokeilemaan:

KOTITEHTÄVÄ:

Ehdotankin tässä ja nyt kaikille threadia lukeville naisille haastetta/koetta: Kun olette seuraavan kerran kahdestaan miehenne kanssa tarjotkaa seksiä ilman mitään kommervenkkejä ja edellytystä että miehen tulisi tehdä teille nautintoa. Tarjotkaa siis miehelle pano jossa hän voi keskittyä täysin omaan nautintoonsa. Jos mies ihmettelee niin hymyilkää ja sanokaa että pane vain ihan reilusti, selitätte myöhemmin mikä on jutun juju. Ja tänne sitten raportit nauttiko mies, edistikö parisuhdetta, oliko kivaa, jne. Veikkaan että yllätytte, seksi on miehille tärkeä juttu !

M32

Mä monesti HALUAISIN ihan vaan panon, ei tarvii hyväillä tai yrittää saada minulle orgasmia mutta kun ei... Miehellä on jostain syystä päähän pinttymä, että ensin on aina oltava se esileikki ja hiplattava minua. Ei auta vaikka kuinka sanoisin suoraan, että tuu jo sisälle..

Vierailija
12/26 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan voin sanoa, että ton sun antaman testin jälkeen, mukaanlukien se, että sanoisin miehelle myös feikanneeni sen hymyn (hän käsittäisi siitä, että nautin) - hän olisi aivan helvetin ärsyyntynyt. Ja kysyisi, että onko mun pakko noudattaa jonkun vähäaivoisen vauvalehden imbesillin kirjoittajan ehdotusta. Että minkä ihmeen takia mä en voi kohdata häntä sellaisena kuin olen, ilman mitään filmauksia tai " psykologisia kokeita" . Koska ei hän halua olla minkään testailun kohteena.

Meillä on kotona seksiä melkein joka päivä, mutta en haluaisi lähteä sellaiselle " anna seksiä vaatimatta mitään nautintoa" -linjalle. Siinä pitäisi varmaan alkaa käyttää liukkaria. Tää ei tarkoita sitä, etten mä nauttisi yleensä seksistä tai ettei meillä ikinä olisi esim. pikapanoja. Mutta luojan kiitos mun miehen mielestä sentään nussimisessa hauskinta on molemminpuolinen nautinto, ei vain se, että " saa panna kuin tulpatonta mopoa" .

t. nainen 34v

Vierailija:

KOTITEHTÄVÄ:

M32

Vierailija
13/26 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies32 ei ole suinkaan imbesilli. Kysytään,että mikä parisuhdetta hiertää. Ja miehet vastaavat, että pihtaus.

Vierailija
14/26 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö tältä palstalta yhtään miestä joka kieltäytyisi yksipuolisesta seksistä jos tietää että nainen tarjoaa pillua iloisin mielin osoittaakseen rakkautta ja välittämistä ilman mitään taka-ajatuksia ?

M32

Ps. Olen muuten samoilla linjoilla minua imbesilliksi haukkuneen huonokäytöksisen rouvan kanssa siitä ettei kyse ole sääliseksistä. Halusinkin termin käytöllä juuri herätellä ettei antaminen ilman omaa nautintoa todellakaan halvenna miestä vaan osoittaa naiselta suurta rakkautta ja välittämistä miehen tarpeista. Tämä EI siis tarkoita sitä ettei naisen tarpeita täytettäisi: Ensisijaisesti seksin tulee olla yhteistä kivaa.

Vierailija
15/26 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääliseksi tuntuu ajatuksena jo vastenmielisenä.

Itselleni seksi on suuri nautinto, myönnän toki jos en heti ole innostunut niin intohimo syttyy kuitenkin nopeasti vaikken olisi itse aloitteellinen seksiin.

Menen niin helposti mukaan koska olen seksuaalinen tapaus.

Haluan tulla naiduksi ja antautua täysin, nautiskella, himoita ja mielestäni se on normaalia. Haluan tulla tyydyttää kumppanin ja tulla tyydytetyksi - kun antaa niin saa.

Oikeastaan on niin kun haluaa tuottaa toiselle tyydytyksen niin saa itselleen enemmän - vaikea selittää mutta ehkä jotkut ymmärtää pointtini.

Vierailija
16/26 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään sääliseksiä. On kivaa, kun mies halailee, pussailee ja on sisällä. Aina ei vaan jaksa tehdä työtä sen oman orgasminsa eteen. Se, että on pelkkää hellyyttä ja mies saa siinä samalla on kivaa. Kun usein käy niin, että siinä sitten kiihtyy ja laukeaa itsekin.

Kyllähän se pienten lasten äitinä 5 koneellista pyykkiä päivällä pesseenä tuntuu iltaisin, että ei tässä mitään enää jaksa. Ei ainakaan seksiä. Mutta siinähän saa samalla sitä hellyyttä, mitä minä ainakin kaipaan enemmän kuin mies. En mä mitään uhraudu.

Vierailija
17/26 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea sana on " polkea" .

Vierailija:

hauskinta on molemminpuolinen nautinto, ei vain se, että " saa panna kuin tulpatonta mopoa" .

t. nainen 34v

Vierailija
18/26 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mies32 ei ole suinkaan imbesilli. Kysytään,että mikä parisuhdetta hiertää. Ja miehet vastaavat, että pihtaus.

semminkin jos tämä antaa tuonkaltaisia tehtäviä

Vierailija
19/26 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Löytyykö tältä palstalta yhtään miestä joka kieltäytyisi yksipuolisesta seksistä jos tietää että nainen tarjoaa pillua iloisin mielin osoittaakseen rakkautta ja välittämistä ilman mitään taka-ajatuksia ?

M32

hän haluaa nimittäin seksiä, jossa olen aidosti kiimainen. Sitä en osaa feikata.

Vierailija
20/26 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis kysynyt onko kyllästynyt ja mitä haluaa, kysyin jättäisikö panon väliin kuvaamassani tilanteessa. Toistaiseksi yksikään mies ei ole ilmoittanut että jättäisi tilanteen käyttämättä.

M32

Ps.

> imbesilli on mieheni mielikuva vauvan nettipalstan seksiosaston keskimääräisestä kirjoittajasta

Tosi ikävää että miehesi pitää sinua imbesillinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä