Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekisi mieli olla ottamatta lapsia miehen vuoroilla

Vierailija
03.05.2023 |

Esim. Vappuna kaikkien lasten piti olla isällään. Kehitti riidan yhden kanssa niin, että lapsi halusi sieltä pois minun luokse.
Sitten saattaa edellisenä päivänä laittaa lapsen soittamaan voiko tulla seuraavaksi pariksi yöksi minun luo. Koska isällä "työmatka"

Lasten vuoksi en voi heitä kieltää tulemasta. Koska tiedän, että isän luona voi oikeasti olla huono olla. Mutta tekisi mieli sanoa että valitettavasti nyt ei sovi. Tämmöiset pitää sopia aiemmin. Ja olla ottamatta lapsia tänne. Siinähän huolehtii sitten. Oppisipa suunnittelemaan menonsa lasten mukaan. Ei niin, että minä olen aina varalla.
Ja vappunakin hänellä oli taka-ajatuksena se, etten minä saa olla viikonloppua ilman lapsia.

Isä on kusipää. Mutten halua lasten joutuvan kärsimään siitä. Mutta tämä aiheuttaa sen, että kontrolloi edelleen etäältä minun menoja ja tekoja näillä että työntää lapset minulle.

Tuokin kun lapsi soitti, voiko tulla että isä lähtee aikaisin aamulla työreissuun, niin uuden naisen auto siellä oli pihassa heti kun lapset oli poistuneet paikalta.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja tilanne. Väkisin tuossa joku kärsii, toivottavasti lapset kaikkein vähiten. Jotenkin näen tuon päättyvän niin ettei lapset ole aikuisina enää väleissä isän kanssa ja isä märisee marttyyrinomaista itkuvirttä.

Vierailija
2/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ikävää, mutta äitinä varmasti ensimmäinen velvollisuus on katsoa että lapsilla on asiat hyvin. En jäisi miehen kanssa jankkaamaan tai yrittäisi häntä opettaa. Tuskin hänellä on paljon motivaatiota oppia, kun ei oppinut liiton aikanakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä, että ne lapset kärsisi mahdollisimman vähän, olen aina heidät ilomielin tänne ottanut. Tai, tämä on heidän koti missä saavat olla ja elää ihan milloin haluavat.

En voi oman vapaankaan kustannuksella sanoa itkevälle lapselle että et voi tulla, sulla on iskä viikko.

Sen siitä saa, kun lisääntyy itsekkään idiootin kanssa. Oma moka.

Itse kestin vuosia sitä käytöstä, en halua lasteni joutuvan kestämään sitä yhtään enempää kun haluavat.

Vierailija
4/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
5/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ikävää, mutta äitinä varmasti ensimmäinen velvollisuus on katsoa että lapsilla on asiat hyvin. En jäisi miehen kanssa jankkaamaan tai yrittäisi häntä opettaa. Tuskin hänellä on paljon motivaatiota oppia, kun ei oppinut liiton aikanakaan.

Mitä enemmän on valtaa sitä enemmän on myös niitä velvollisuuksia. Isyys saadaan äidin armosta. 

Vierailija
6/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sinuna muutaman kuukauden laskeskelisin tuota paljonko lapset oikeasti ovat sun luonasi ja sitten aika lastenvalvojalle ja elareiden nosto sekä tapaamisten vähentäminen vastaamaan totuutta. Koska onhan tuo kustannuskysymyskin. 

Vierailija
7/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaa, mutta kaikki nämä oharit ja kiusat ylös. Tosin mitään sanktiota ei isälle tule. Luuseri isiä on ja omien lasteni isä myös.

Toki, jos isä saa elatuksen jotain lonapitokorvausta niin vaadi, että isä korvaa sinulle.

Vierailija
8/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksipä, että ne lapset kärsisi mahdollisimman vähän, olen aina heidät ilomielin tänne ottanut. Tai, tämä on heidän koti missä saavat olla ja elää ihan milloin haluavat.

En voi oman vapaankaan kustannuksella sanoa itkevälle lapselle että et voi tulla, sulla on iskä viikko.

Itse kestin vuosia sitä käytöstä, en halua lasteni joutuvan kestämään sitä yhtään enempää kun haluavat.

Jos lapset on sinun luona virallisesti kirjoilla ei sinulle juurikaan jää vaihtoehtoja. On juridisesti säädetty, että muualla asuvan vanhemman AINOA velvollisuus on maksaa elatusmaksut muiden velvollisuuksien ollessa sinulla eli et ole nyt mitenkään jalo lapsiasi kohtaan. 

Vierailija
9/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän lapset vedä tuosta omat johtopäätöksensä.

Vierailija
10/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lapset on sinun luona virallisesti kirjoilla ei sinulle juurikaan jää vaihtoehtoja. On juridisesti säädetty, että muualla asuvan vanhemman AINOA velvollisuus on maksaa elatusmaksut muiden velvollisuuksien ollessa sinulla eli et ole nyt mitenkään jalo lapsiasi kohtaan. 

Vau. Näin ajattelee todellinen kuspää.

Eikö mielestäsi isällä ole mitään muita vanhemmuudesta aiheutuvia velvollisuuksia kuin maksaa sovitut menot? Että lapsia voi riepottaa miten itselle sattuu sopimaan?

No, lapset vetävät omat johtopäätöksensä.

Vierailija
11/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi  idi00tit lisääntyy  ???   Hoitakaa ne   kak@ranne  kans sit itse. Jatkuva vali, vali täällä  palstalle.  Hommatkaa se steri hyvänen aika ajoissa.  Ainakin miehet. Älkää kertoko naiselle että, olette  sterijä, ihmetelkää vaan kun lasta ei kuulu. Siinähän se naisenkin rakkaus punnitaan samalla.

Vierailija
12/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lasten etävanhempi. Ex kielsi lasten osotteenmuutoksen. Ei ole myöskään suostunut lastenvalvojalle. Eli, kukaan ei maksa kenellekkään mitään elareita tällä hetkellä.

Varmaan pian aletaan vaatimaan minua maksamaan. Ja lapsilisiä hänelle.

Ei halua lapsia tänne kirjoille, koska ei halua minun saavan lapsilisän yhkorotusta eikä asumistukea. Haluaa vain tehdä kiusaa.

Enkä minä jaksa taistella. Pitäköön lapset. Kunhan sitten pitäisi myös...

Vierailija
13/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lasten etävanhempi. Ex kielsi lasten osotteenmuutoksen. Ei ole myöskään suostunut lastenvalvojalle. Eli, kukaan ei maksa kenellekkään mitään elareita tällä hetkellä.

Varmaan pian aletaan vaatimaan minua maksamaan. Ja lapsilisiä hänelle.

Ei halua lapsia tänne kirjoille, koska ei halua minun saavan lapsilisän yhkorotusta eikä asumistukea. Haluaa vain tehdä kiusaa.

Enkä minä jaksa taistella. Pitäköön lapset. Kunhan sitten pitäisi myös...

Eli eukk0   hakee elarit. ym, ym  avustukset/tuet   kelans0ssusta pet0ksella.  Kyllä ootte      härk ejä. Hävetkää. Teillä ei edes kuuluisi lapsia  olla.    Y ö k ....

Vierailija
14/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden naisen auto oli pihassa, kun piti olla työreissulla. Siis oliko työreissua oikeasti ollenkaan?

Vierailija
15/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä äitiä (lasten mummoa) tmv. sukulaista joka voisi laittaa hänet ruotuun?

Esim. sovitte (miehen sukulaisen/sukulaisten kanssa, ja ilmoitatte asian hänelle miten jatkossa toimitaan) että vie lapset mummolaan/tädille/sedälle tmv. jos "työkiireitä" tai muuta tulee, ei sinulle.

Näin ne lapset hoidetaan isän suvulla hänen aikoina, ja sinä saat olla vapaalla rauhassa.

Vierailija
16/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa sen tietää, oliko reissua vai ei? En rupea kyselemään. Auton nöin sattumalta kun oli pakko ajaa ohi.

Ja sinä elaripelle. Lue tarkemmin. Kukaan ei hae eikä saa mitään tukia mistään.

Ex tahalleen ajaa minut taloudellisesti mahdollisimman ahtaalle. Mm. Pitkittämällä talon myyntiä, tekemällä siellä mielivaltaisia muutostöitä joita sitten karhuaa minulta. Jne jne jne. Kiusaa ja haukkuu lapsille minkä ehtii.

Vierailija
17/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ketään kuka uskaltaisi laittaa miehen ruotuun. On semmonen päällepäsmäri että sukunsakin vaan hyssyttelee, ettei vaan laita välejä poikki.

Sitäpaitsi, välimatka liian pitkä siihen, että mummo hoitaisi miehen reissujen ajan.

Vierailija
18/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän isä oli tuommoinen, aina petti lupauksensa ja vältteli meidän kanssamme oloa.

Nyt sillä on syöpä, tulee kuolemaan, on itse päättänyt, ettei halua pitkittää hoidoilla, joilla ei ole vaikuttavuutta, itse oli mummullemme sanonut näin.

Anelee meitä käymään sairaalassa. Ilmoitimme, että annamme olla rauhassa kun hän niin rauhasta pitää. Kertaakaan ei olla käyty, eikä käydä.

Vierailija
19/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja hakee käräjäoikeudesta yhteisomistuksen purkua, niin pääsette talosta eroon.

Samoilla vauhdeilla hoidat lasten asiat kuntoon. 

Vierailija
20/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ero alkoi huonosti. Minut jätettiin, jäin melkoiseen taloudelliseen ahdinkoon ja mies hyvin pikaisesti esitteli lapselle uuden naisen.

Kun erosivat, etenkin kuopus voi huonosti pitkään. Eikä ole vieläkään unohtanut häntä.

Ex on aina matkustanut työnsä puolesta ja minun työnantaja jousti, ehkä jopa liikaa.

Mutta huomasin kumpikin, minä ja ex, sanotaan aina toisillemme käy.

Ex.n seuraava naisystävä tosi paljon oli lasten kanssa. Aivan varmasti minä olin isää enemmän, mutta olen myös samalla paikkakunnalla töissä, missä asun.

Sen voin sanoa, lapset eivät unohda ja ovat fiksumpia, kuin luulinkaan.

Itse mm en tuonut miesystävää ikinä kotiin, kun lapset olivat kotona. Näkivät hänet ulkona, siinä kaikki.

Jälkikäteen ollaan puhuttu ja kumpikin sanoivat ei jäänyt mitään traumoja.

Mun vinkki, valitse taistelusi. Ex on ex, ihan syystä