Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu sääliseksin jälkeen?

Vierailija
12.02.2008 |

Joidenkin mielestä annettava on vaikka ei yhtään haluttais. Naiseltahan se onnistuu teknisesti paljon helpommin: jalat levälleen ja mielessä ostoslistan tekoon. Miten mies saa kalun kovenemaan ilman haluja? Vai eikö miehen kuulukaan antaa vaikkei yhtään huvittas?

Mitkä ovat tuntemukset ja ajatukset sääliseksin jälkeen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kieltäytyi - taas. Ehdotin, että voin tehdä mitä hän haluaa ja mennään täysin hänen mielitekojensa mukaan. Ei kiinnostanut, taaskaan.

Säälistä mies antaa minulle ehkä kerran parissa kuukaudessa. Intohimoa ei yhtään, hirveää suoritusta vaan. Ahdistaa ja olenkin jo onnistunut aika hyvin unohtamaan seksuaalisuuteni, muuten kun suhde hyvä.

N29

Vierailija
22/26 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te kestätte seksittömiä parisuhteita. Kun se kuitenkin on se perusajatus, miksi yhdessä ollaan. Siis harrastetaan yhdessä vakituisesti seksiä. Ystävyys ja kaverisuhteita nyt voi olla muutenkin niin miehissä kuin naisissa. Voi olla kämppäkavereitakin, mutta avo- ja avioliittoon mennään siksi, että halutaan olla toisen kanssa seksuaalisessa kanssakäymisessä. Siinä sitten mukana tulee se kaikki muu, lapset jne.

Siis minun ei pitäisi kommentoida tätä ketjua. Kysymyshän on osoitettu varmaan miehille. Tosi vähän mieskommentteja.

N38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis mieheni ei pidä minua vauvan nettipalstan keskimääräisenä kirjoittajana. En ole väittänyt, että jakaisin näkemystä hänen kanssaan siitä, millainen tämä " keskimääräinen" kirjoittajaprofiili on.

Vierailija:

En siis kysynyt onko kyllästynyt ja mitä haluaa, kysyin jättäisikö panon väliin kuvaamassani tilanteessa. Toistaiseksi yksikään mies ei ole ilmoittanut että jättäisi tilanteen käyttämättä.

M32

Ps.

> imbesilli on mieheni mielikuva vauvan nettipalstan seksiosaston keskimääräisestä kirjoittajasta

Tosi ikävää että miehesi pitää sinua imbesillinä.

Vierailija
24/26 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että " jos teet näin, niin saat nusaista" . No voin sanoa, että olet väärässä. Se, ettet ehkä itse ole törmännyt toisenlaisiin naisiin, johtuu ehkä siitä, että haksahdat aina siihen samaan tyyppiin. Jotkut miehet ovat niin masokistisia, että pitävät naisista, jotka eivät arvosta heitä.

Toisaalta monet miehet eivät käsitä, että voisivat vaihteeksi olla myös sellaisen naisen kanssa, jonka kanssa voisi olla ihan kivaakin. Monet miehet vain katsovat naista ja ajattelevat munallaan " ooh, panettaa" . Eivätkä he missään vaiheessa kiinnostu siitä, mitä sillä naisella on sanottavana. Pääasia, että pillua ja hymyä irtoaa. Se ei heitä haittaa, että oikeastaan se nainen ei ole kiva, koska eihän naisen kuulu olla mukava, vaan pantava.

Sitten tulee se päivä, kun ne " pillunhanat menevät kiinni" ja hymyilykin loppuu. Sitten miehen silmät avautuvat: " täh? tollasenko kanssa mää oon ollukin?" No, senpä jälkeen voikin mennä jollekin seksipalstalle valittamaan sitä, että mikäs helvetti se nyt on, kun ei enää pillua saa. Kun sitähän mä halusin suhteeseen mennessä, sitä pitäs vieläkin saada, mutta missään välissä ei tullut sit huomattua sitä, ettei suhteessa ollutkaan mitään aitoa ystävyyttä, kunnioitusta ja kiintymystä, joiden avulla vaikeatkin ajat ylitettäisiin.

Miehet: Suhdetta ei ylläpidetä naisen hymyllä ja pillun saannilla.

Naiset: Suhdetta ei ylläpidetä suurilla, katteettomilla puheilla.

UGH.

Vierailija
25/26 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella ei ole mitään ajatuksia esim. elämää suuremmista asioista tai politiikasta. Ei ihannoi hyväkuntoisia, urheilevia ihmisiä. Ei harrasta itsensä sivistämistä, uutiset eivät kiinnosta, omaa todella huonon yleissivistyksen. Ei ole keskustelutaitoinen. Ei ole seksissä kokeilunhaluinen ja leikkimielinen ym. " mukavaa" . Eli mistä muusta minun pitäisi innostua kuin pillusta?

M31

Vierailija:

Monet miehet vain katsovat naista ja ajattelevat munallaan " ooh, panettaa" . Eivätkä he missään vaiheessa kiinnostu siitä, mitä sillä naisella on sanottavana. Pääasia, että pillua ja hymyä irtoaa.

Vierailija
26/26 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliko hän ainoa, joka sinut huoli? Kun ei täällä Suomessa tiemmä ole järjestettyjä avioliittoja.

- nainen, joka on valinnut itselleen sellaisen puolison, jonka kanssa myös viihtyy -

Vierailija:

Naisella ei ole mitään ajatuksia esim. elämää suuremmista asioista tai politiikasta. Ei ihannoi hyväkuntoisia, urheilevia ihmisiä. Ei harrasta itsensä sivistämistä, uutiset eivät kiinnosta, omaa todella huonon yleissivistyksen. Ei ole keskustelutaitoinen. Ei ole seksissä kokeilunhaluinen ja leikkimielinen ym. " mukavaa" . Eli mistä muusta minun pitäisi innostua kuin pillusta?

M31

Vierailija:

Monet miehet vain katsovat naista ja ajattelevat munallaan " ooh, panettaa" . Eivätkä he missään vaiheessa kiinnostu siitä, mitä sillä naisella on sanottavana. Pääasia, että pillua ja hymyä irtoaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän