Että voi tällainenkin pikkuasia miehessä ärsyttää 😂
Meillä on muutama iso juomalasi, joita itse aina käytän. Mies ottaa aina pienen lasin.
Nyt kun on kuuma, täytän lasin ja juon siitä aina välillä. Yleensä vettä, joskus tiivistemehua. Meillä tulee hanasta todella kylmää vettä, joten ei ole lainkaan paha että se on hetken pöydällä lasissa.
Mitä tekee mies? Näkee että kas, tuossa onkin valmiiksi mehua! Ja juo sen pois. Tai veden. Tilalle jättää tyhjän lasin. Ja vieressähän on myös hänen lasinsa, josta ei juo, jos minun lasissani on juotavaa jo valmiiksi tarjolla 🙄
Ja ei, ei ole sanominen tehonnut, ei muistanut enää yhtään että on tästä puhuttu ennenkin. Että jos minun lasissani on juotavaa, se on minun. Tee itse oma mehusi tai juo vettä omasta lasistasi. Hitto vieköön.
Kommentit (78)
Ummetuslääkettä sekaan. Oppiipahan olemaan.
Onko miehelläsi pieni kalu?
Jos on niin jätä mies
Ei tuossa ole muuta vaihtoehtoa kuin ero. Sitähän sinä halusit?
Hyi. Huoneenlämmössä seisovaan veteen alkaa nopeasti kertyä pölyä ja ilmassa leijailevia mikrobeja.
Hakeudu johonkin hormonikorvaushoitoon tai terapiaan jos pikkuasiat ärsyttävät. Kukaan jaksa katsella mitään mehulaseista ärsyyntyvää huusholliterroristia.
Jos mies ei osaa olla suhteessa niin pitäisi sitten opetella olemaan yksin.
Missä on ihmisten kunnioitus toisia kohtaan? Tämä lähtee ihan lapsuudesta, olisi koivuniemen herralle töitä.
Vierailija kirjoitti:
pyyhkäise vähän etikkaa lasinreunaan ansaksi voi oppia parin kerran jälkeen juomaan omasta lasista.
Aivan helvetin lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Huoneenlämmössä seisovaan veteen alkaa nopeasti kertyä pölyä ja ilmassa leijailevia mikrobeja.
Vedessä on koko ajan käynnissä olevaa mikrobitoimintaa. Toiminnan aktiivisuus riippuu lämpötilasta, ja en todellakaan joisi pöydällä seisseestä näillä helteillä.
Vierailija kirjoitti:
pyyhkäise vähän etikkaa lasinreunaan ansaksi voi oppia parin kerran jälkeen juomaan omasta lasista.
Suomalaisten naisten perinteiset suosikkitavat käsitellä kaikkia parisuhteen ongelmia ja ristiriitoja:
1. Näpäyttely
2. Kosto
Nesteaippuaa sormella lasin ulkoreunaan. Oppii aika pian varomaan. Se on saatanan epäkunnioittava varas.
Jos pikkuasiat ärsyttää ja vieläpä jos näkee tarpeelliseksi kirjoittaa niistä jonnekin helvetin vauvapalstalle kuin vauva konsanaan, lienee syytä katsoa peiliin.
Ei tuo ole pikku asia. Heittäisin vedet tyypin päälle jos jois mun lasista! 👹😬😩
Ota täyttöön pienempi lasi ja juo se kerralla tyhjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ummetuslääkettä sekaan. Oppiipahan olemaan.
Juridisesti pahoinpitely. Mutta näinhän tämä tutkitusti on, että naiset tykkää myrkyttää lääkkeillä.
Siitä se alkaa keski-iän voimaantuminen. 💪