Lidlin Floryas vessapaperi
Ovatko muut huomanneet että Lidlin kymmenen rullan Floryas vessapaperin laatu huonontunut, vai olenko vaan saanut jonkun maanantaierän? Aina ennen ollut hyvä ja paksu laatu, nyt ihan haperoa ja seitinohutta!? Jos tämä on uusi normi, niin jäi viimeiseksi pakkaukseksi.
Kommentit (23)
Onhan siinä pakkauksen värikin vaihtunut keskisinisestä vaaleansiniseen. Ja liekö nimikin vaihtunut?
No en sitten kuvitellut:) Monestihan käy näin, joku hyvälaatuinen ja suht edullinen tuote käy hyvin kaupaksi niin joko laatua huononnetaan tai hintaa nostetaan. Lidlissä vissiin kuvitellaan ettei asiakas mitään huomaa. No, virhe. En enää jatkossa osta Lidlistä.
Ostan vain tarjouksesta wc-paprut / n. 32 snt tulla. Kotimainen tuote. Ohuempi paperi ei tuki putkistoja, luki jossain. Ja iso huuhtelu, aina.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nimi pitäisi olla Floryass, kun persun pyyhinnästä on kyse?
Floralys se on oikeasti.
Se on Floralys. Se kalliimpi n. 5.50 maksava on hyvää. Se halpa Floralys on paskaa paskapaperia.
Ei taida pakkauskaan olla enää tämän näköinen?
https://archivana.com/pics/4a/b0/4ab09ba9da567de61c73c2092e697fac805cb8…
Jos ei ole, kyseessä on eri tuote.
Serlan vessapaperi on usein tarjouksessa mutta olen pettynyt. Rulla rullautuu loppuu itsestään kun kolmannes tai neljännes on vielä käyttämättä. Aika ärsyttävää, joten vältän ko paperia.
Ai niin onkin, Floralys:) Oon ostanut myös sitä kalliimpaa joskus ja se oli hyvää. Mut tää halvempikin oli aikaisemmin hyvälaatuista, nyt on huonontunut ihan huomattavasti. Kuluttajan huijaamista mikä kyllä huomataan.
Vierailija kirjoitti:
Paketti on tosiaan eri näköinen. Onko toi vanha hyvä tuote lopetettu?
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnytkään tuollaista. Miksiköhän kulutan elämääni täällä paskapaperista keskustellen, osaako joku kertoa?
Vierailija kirjoitti:
No nyt onkin kiinnostava aihe!
Miks ei, Holyass:)
Vierailija kirjoitti:
Ai niin onkin, Floralys:) Oon ostanut myös sitä kalliimpaa joskus ja se oli hyvää. Mut tää halvempikin oli aikaisemmin hyvälaatuista, nyt on huonontunut ihan huomattavasti. Kuluttajan huijaamista mikä kyllä huomataan.
Se kalliimpi Supersoft on todella hyvää. Minulla on paketti juuri sylissäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnytkään tuollaista. Miksiköhän kulutan elämääni täällä paskapaperista keskustellen, osaako joku kertoa?
Mä oon nähny. Toi oli just se pakkaus mikä oli hyvälaatuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kalliimpi Supersoft on todella hyvää. Minulla on paketti juuri sylissäni.
No pitää kokeilla sitä vielä. Varmaan siinäkin laatu heikentyy kun rupee menemään hyvin kaupaksi....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Floralys se on oikeasti.
Englanninkieltä osaavalle Floryass olisi paljon tyylikkäämpi nimi.
Lopettakaa paperin törsääminen. Mulla kesti tuo Floralys Soft 10 rullan paketti n. vuoden eli vajaa rulla/kk. Vatsa toimii ihan normaalisti ja käyn melki joka pvä kakkosella, mutta käytän pide-suihkua ja perä on raikkaan puhdas.
Mitä tuo maksaa?
Itse ostan sitä pinkissä paketissa olevaa joka maksaa reilun vitosen, on hyvää eikä mene sormi läpi, kaksi palaa per pyyhkäisi riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Floralys se on oikeasti.
Englanninkieltä osaavalle Floryass olisi paljon tyylikkäämpi nimi.
Saati Gloryass 🤣
Olen huomannut saman :(