Jättäisikö miehesi sinut, jos lihoisit vaikkapa 115 kiloiseksi? Mitä veikkaat?
Kommentit (32)
Jos ylipaino on jollekin syy tehdä itsemurha, niin ihme, että olette vielä elossa. Eipä näytä kovin kallis teidän henkenne olevan, kun ylipaino sen riittää viemään.
Tämän kokenutkin. Painoni alkoi nousta masennuslääkityksen aloittamisen jälkeen, en tiedä oliko yhteyttä (cipralex). Nyt pudonnut taistelulla -10kg mutta paljon edessä ja ei motivaatiota.
kun ei niitä kiloja minulle ole jäänyt kolmen raskaudenkaan jälkeen, vaikken ole mitään sen eteen tehnytkään. Olen vaikeasti lihoavaa tyyppiä. Mies sen sijaan painoi tuon 115kg pari viikkoa sitten, nyt " enää" 112kg ja on laihtumaan päin. Tavatessamme painoi 85kg, joten paljon on tullut! Ei olisi tullut mieleenikään jättää häntä painon takia, toivon ettei hänellekään. En kyllä usko että minut jättäisi, ei ole niin pinnallinen ihminen.
On aina ollut hoikkien, jopa laihojen perään.
En ymmärrä miten joku voi niin ajatella. Eikö sisin ole kuitenkin tärkein.. läskiä tulee ja läskiä menee mutta kyllähän rakkaus on jostain muusta kiinni.
Terkuin nyt 105kg ja alaspäin mennään.
Mutta sanotaan nyt näin, että mieheni ei ikimaailmassa antaisi minun lihoa noihin mittoihin! Enkä itsekään todellakaan antaisi itseni rupsahtaa niin kauheasti; nykyisin nipistän aina herkut pannaan muutamaksi viikoksi jos paino nousee kilon tai pari. Painan tällä hetkellä aika tarkalleen puolet tuosta 115 kilosta.
Ja siis kun sanoin ettei mieheni ANTAISI minun lihoa, niin se tarkoittaa sitä, että meillä on diili koskien toistemme ulkonäköä: jos toisella paino alkaa huolestuttavasti nousta, niin siitä saa ja pitää huomauttaa. Raskauskilotkin tippuivat mulla mukavasti, kun mies tuumaili aika ajoin että jää hoitamaan vauvaa, että pääsen salille :)
Toisen painosta voi ja pitää huomauttaa. Minä olen sanonut miehelle, että hänen tarttis laihduttaa muutaman kilon. Ja hän saa sanoa mulle saman jos joskus on tarvetta. Ikinä ei voisi mun paino nousta noin ylös ilman miehen puuttumista!
muttei kyllä päästäisi mua noin lihavaksi. ja se on helposti estettävissä, koska rakastan liikuntaa, samoin mieheni.
sairaus olisi eri asia, mutta ei mies jättäisi silloinkaan.
Mulla nyt tullut 10kg ylipainoa sairauteni vuoksi(en pysty liikkumaan kuin hitaasti kävellen)ja tuostakin kilomäärästä on plösö olo.
Onneks pääsen tästä eroon ensi kuussa,sitten toipumisaika,kuntoutus ja sit taas salille ja uimaan..