Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikien äidit! Perustetaanko kaikkien tyttöjen äitien kauhuksi

Vierailija
06.02.2008 |

yhdistys, nimeltään " Hei me ollaan ihan oikeesti onnellisia" ? Tulisi järisyttävänä yllätyksenä monille =D!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi onnellinen pienen pojan äiti ilmoittautuu ;)

Vierailija
2/43 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tosiaan asiaa pitää huudella ja mainostaa? Siksi, että salaa on toivottu tyttöä. Eipä se asia muuten noin hermoa kiristäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa isoveljen kanssa??

Vierailija
4/43 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? Toivon, että kaikki ovat lapsistaan onnellisia, olivat ne sitten tytöjä tai poikia.

Vierailija
5/43 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se että enemmän toivoi tyttöä, estä olemasta aidosti onnellinen pojasta. Mulla ainakaan kiristä mikään.

-2-

Vierailija
6/43 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä, nykyään on hyväksyttyä sanoa " meidän isi tykkää vain tytöistä" , " kaikki äidit toivoo pohjimmiltaan tyttöä" , " olemme aina halunneet tytön" kuin päinvastoin. Jos mies toivoo (salaa) poikaa se on sovinistisika ja juntti, jos tyttöä, se on ihan normaali ja moderni isä. En käsitä tätä, äärilaidasta toiseen laitaan...

Eihän se sukupuoli ole tärkeä, vaan lapsi.

Vierailija
7/43 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin perustaa kerhon että olen oikeesti onnellinen kerhon ku kaikki luulee että kadehdin muiden poikalapsia!;)

Vierailija
8/43 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs " kauhistuttaa" kun joku on onnellinen pojastaan. Säälittää lähinnä tuollainen todistelu.

Vierailija:

Hä? Toivon, että kaikki ovat lapsistaan onnellisia, olivat ne sitten tytöjä tai poikia.

Vierailija
9/43 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi tosiaan asiaa pitää huudella ja mainostaa? Siksi, että salaa on toivottu tyttöä. Eipä se asia muuten noin hermoa kiristäisi.

Juuri tällaisten kommenttien takia :). Pojistaan ei saa olla iloisia. Jos sen sanoo ääneenkin, se tarkoittaa sitä että salaa haluaa tyttöä.

ap, jolla on huumorintajua...

Vierailija
10/43 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. oikeesti onnellinen pienen tytön äiti :D

Vierailija
11/43 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se muka parempaa olla äiti pojalle ku tytölle?

en vois edes kuvitella että tuo meidän puolivuotias tyttö oliski syntyny poikana. ihana pikku-neiti on :)

Vierailija
12/43 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
13/43 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on just tätä. Saa sanoa, että on ihanaa kun meillä on tyttö, mutta jos sanookin, että on ihanaa kun meillä on poika, niin sanoo sen vaan koska olisi toivonut tyttöä.

Monelle naisen tuntuu myös olevan MAHDOTONTA ymmärtää, että ihan oikeasti jopa toivoin enemmän poikaa kuin tyttöä (tietty taas olen kade tytöistä). Oikein pelottaa jos meille toinen lapsi suodaan, kun alkaa päivittely kunpa se olisi tyttö, vaikka minkäänlaisia toiveita lapsen sukupuolelle ei ole.

Poikia mollataan, ja se tekee minut surkeaksi. Muistan kun J. Frostell sai tytön ja lehdessä julkaistiin onnittelurunoja, joista yhdessä suoraan haukuttiin poikavauvoja.

Suomessa pojista on pikku hiljaa tullut kehitysmaiden " tyttöjä" :(

Ja korpeaa niin paljon, että vaatekaupoissa pojile on pieni nurkkaus ja tytöille hyllykaupalla tavaraa. Ilmeisesti poikaa ei saisi edes pukea, kun se on " vaan" poika. Vaatetukseen panostaminen säästetään sitten " pikkuprinsessalle" . Ja miksei pojille ole reippaita perusvärejä?! Koosta 80 cm alkaa olla vaan pääkalloa ja hirviötä. Onneksi Pop:in vaatteet tulivat Suomeenkin.

Vierailija
14/43 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa siellä aivojen takalohkossa olla jokin pakkomielle?

ap

Vierailija
15/43 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niitä jo ennestään kaksi, ja vaikka ajattelin että olis tyttökin kiva niin nyt tuntuu ihan hyvältä näin. Mies on tosi innoissaan pikku pojistaan, ja uskon pääseväni helpolla kun hän vie niitä lätkään, monsteriautoshowhun ym. Vaikka ei sillä, saavat ne mun puolesta mennä vaikka balettiin jos niin haluavat. Mutta miehelle tuntuu olevan iso juttu että voi harrastaa poikien kanssa kaikkea mistä itse on haaveillut ja sopii minulle ihan hyvin :D

Vierailija
16/43 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuulkaa aivan kauheaa se on meillä VAIN tyttöjen äideilläkin. Kolmannen tytön jälkeen yleisin kommentti oli " voi, no, onhan ne tytötkin ihan kivoja" tai " teidän pitää yrittää sitten vielä kerran" .

Vierailija
17/43 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 2 poikaa. Ja todella aivan aidosti olen heistä niin onnellinen kuin voi. Ja jos joku nyt siellä taas väittää että kunhan sanon niin on väärässä. Meillä oli ensin vaikea saada lasta ylipäätään. lopulta tulin raskaaksi sain ihanan pojan. Yllätykseksemme tulin uudelleen raskaaksi. Rakenneultra toi painajaisen. Tutkittiin ja tutkittiin ja elettiin pelossa onko vauva pahasti kehitysvammainen. Sain toisen terveen ihanan pojan. Olen niin kiitollinen terveistä lapsistani.

koen todella kurjana kommentit, nyt teidän pitää vielä tehdä se tyttö. Olisit varmasti toivovonut että toinen olisi tyttö. Eräskin sukulaistäti sanoi että toivon että teitä siunataan vielä tytöllä. Mitä ihmettä, en tajua! meillä on nyt ihana perhe koossa, minä, lapsieni isä ja kaksi suloista lasta.

Vierailija
18/43 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmilla täytyy jatkuvasti " todistella" muille ettei oikeasti kaipaa toista sukupuolta olevaa lasta.

Esim. mun vanhemmilla on ensin 3 tyttöä ja sitten poika. Arvaapa monestiko ne kuuli pojan syntymän jälkeen että vihdoinkin teillä on se poika. Noin monta piti tehdä ennenku oikein tärppäsi.

Tai minulle nyt sanotaan kun olen tosita kertaa raskaana että jospa siellä nyt olisi tyttö, niin voitte jättää lapsien teon siihen.

What the fuck???

Vierailija
19/43 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama kumpaa sukupuolta on useampi kuin yksi. Sama kohtalo se on olipa ne tyttöjä tai poikia.

t:kahden tytön äiti, kolmannesta lapsesta haaveileva(ihan molemmat käy vaikka muut kuiskivatkin, että poikaako yritätte? josko se kolmas olisi poika?)

Vierailija
20/43 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Me sitten ollaan tosi onnellisia. Oikeesti!" -kerhoko?