Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tänään sähköpostin pomoltani, että haisen. (ov)

Vierailija
05.02.2008 |

.

Kommentit (124)

Vierailija
81/124 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pahalta, että voin lähes pahoin. Hänellä oli koiria ja hänen hiuksensa olivat välillä todella rasvaiset. Jos hän olisi ollut vakituinen, jonkun olisi täytynyt ottaa tämä asia hänen kanssaan puheeksi, koska istuimme avokonttorissa. Asia on erittäin hankala ottaa puheeksi, joten meili on myös hyvä vaihtoehto. Ehkä hajuaistisi on huonontunut...mutta ota opiksesi.

Vierailija
82/124 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen haistanut esim. bussissa, että vieressä istuvalla naisella on kuukautiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/124 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysyt suoraan, että mikä haisee, kun itsellesi ei ole tullut mieleenkään, että tuoksut pahalle. Ei pomo voi jättää asiaa ilmaankaan, joten odottele vastausta.

Vierailija
84/124 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka otsikkona oli joku, että työkaverini haisee tms. En lukenut ketjua, mitä siinä luki ja millainen tapaus oli kyseessä mutta tuli toi otsikko mieleen=) Onko sun työkaverit av-mammoja?=D

Vierailija
85/124 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisit, että itse et huomaa ko. hajua, ja haluaisit kuitenkin vaikuttaa asiaan.

Vierailija
86/124 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos välillä leyhyttelet vaikka varpaitasi kengistä ulos, niin sukkahousut ovat saattaneet muhituttaa sinne aikamoiset hajut...

Vierailija
87/124 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tottakai sinä kehtaat kysyä tarkennusta.

Vierailija
88/124 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalat on useimmiten kuitenkin se mikä monella haisee nopeasti, vaikka peseytyisi säännöllisesti.

Vierailija
89/124 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis mitään pieruja. Toimiiko Ap:n suoli säännöllisesti?

Vierailija
90/124 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olisivat maininneet jos haisisit hielle. Ja kyllä, menkat voivat haista ihan hirveästi, onneksi on mulla kierukka:)

Vierailija
91/124 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon reilumpaa olisi ollut keskustella suoraan asiasta kanssasi. Samalla olisi syykin selvinnyt. Tuli tuosta mieleen entinen pomoni, joka välitti epämieluisat asiat työntekijöille kollegoidemme välityksellä.

Vierailija
92/124 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vihaan yli kaiken sitä, kun kanssaihmiset haisevat pahalle! Tällaisia on ollut työkavereina minullakin ja usein olemme kollegojen kanssa miettineet että mitenköhän asian ilmaisisi hienovaraisesti!

Nyt ap

- Käyt hammaslääkärillä tarkastuksessa ja suuhygienistillä poistamassa hammaskiven (aiheuttaa pahaa hajua)

- Panostat siihen alapäähygieniaan

- Tarkistat kotona haiseeko teillä (esim. homeen tai lemmikkieläinten takia) pahalle, se tarttuu vaatteisiin

- Lopetat mahdollisen hajuveden tms. käytön ja siirryt hajuttomiin

Vierailija
93/124 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on hyvä että ilmoitetaan, mutta reilu esimies tekee sen kasvotusten ja kahden kesken.

Vierailija
94/124 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni sähköposti on ihan hyvä tapa puhua tällaisesta asiasta ensimmäisen kerran. Pääasia, että otti puheeksi. Meillä töissä esimies, joka on mies, on niin NYNNY, ettei saa otetuksi puheeksi ollenkaan. Mikä on vielä pahempi!!!

Vierailija
95/124 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt, olisko sulla itselläs ollut 50??

Maili oli just asiallinen tapa ilmoittaa asiasta. Siinä myös ap sai tilaisuuden ottaa tiedon vastaan niin, ettei hänen tarvinnut nolostua pomon silmien edessä.

t. 49

Vierailija
96/124 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin suoraan et mikä haisee kun en itse tiedä. Jos pomo ei tätä pystyisi spesifoimaan niin sit ilmoittaisin et varaan ajan työpaikka lääkärille et tekee täydellisen tarkastuksen vaivan karkoittamiseksi. Ilmoittaisin et asia hoidetaan maksoin se työterveydelle mitä tahansa sillä jos asiasta valitetaan niin täytyyhän se hoitaa. Ihan hullua jos ap alkaa summamutikassa hoitelemaan itsekseen kaikkea kun ei edes sanottu mikä haisee? Täytyy sanoa suoraan et hiki, ummehtunut vanhat vaatteet, lika, alapää, hengitys...vaihtoehtoja on hieman liikaa. Ihme pomo ja idiootti kuin tollasta laittaa mailillä :(

Vierailija
97/124 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan, että savun haju saattaa jäädä vaatteisiin tunkkaiseksi ominaishajuksi, mikä ei kyllä minusta ole häiritsevää.

Vierailija
98/124 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaat ajan sinne työterveyteen ja sanot, että hajuaistissasi on vikaa, ja nyt on tällainen kiusallinen juttu tullut ilmi ettet ole ollenkaan haistanut itse.

Itse olen ollut työpaikoissa joissa yhdellä oli karmea jalkahiki (lehahti joka askeleella), toisen henki haisi tappavalle (ehkä joku sairaus, tai sitten joi pari litraa kahvia per päivä, ei muuta nestettä eikä hammaspesua), Yksi haisi parfyymille (vieläkin yökkään, jos haistan tuon " tuoksun" ), ja yksi haisi karmaisevasti vanhalle hielle... En silti olisi kehdannut siitä kellekään raporttia tehdä.

Itse yritän muistaa tuon hajuvesi-asian; Olen käyttänyt pitkään samaa, ja pelkään että laitan sitä liikaa.

Miten syöt, oletko atkinsilla, syötkö voimakkaasti maustettua tai rasvaista ruokaa usein? Ravinto puskee joskus tuoksuna ihon läpi.

Vierailija
99/124 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli, jos olisin esimies, ja tarve olisi sanoa, niin tottakai sanoisin.

meilin lähettäminen on halpamaista.

tosin hyvä että ap:lla on mustaa valkoisella, jos koko juttu on perätön. siitä voi olla vielä hyötyä oikeusjutussa tms.

Vierailija
100/124 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet joilla on kotonaan koiria tai kissoja haisee myös pahalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän