Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tänään sähköpostin pomoltani, että haisen. (ov)

Vierailija
05.02.2008 |

.

Kommentit (124)

Vierailija
41/124 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajua ei itse tuntenut kun kengät jalassa, mutta kun ottaa pois koko pukuhuone haisee.

Vierailija
42/124 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaverien menkat esim todella selvästi.

Jos kainalosi eivät tunnu hikisiltä työpäivän aikana (kokeile vaikka käsipyyhkeellä), niin kyse ei ole dödöstä. (jos on, osta ihmeessä apteekista batsia)

Jos käytät työvaatteita, ne kannattaa pestä vähintäänkin joka toinen päivä.

Jos haju ei tunnu johtuvan dödöstä, eikä vaatteista, niin sitten se on henki joka haisee. Onko mahdollisesti ientulehdusta tms? Jos niin hoida vaiva kuntoon. Jos ei ole sitä, niin sitten osta kunnon suuvettä apteekista.

Vierailija:

ööö...ei kai alapään hajut nyt vaatteiden läpi tule? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/124 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheen on iskenyt sama ominaishaju.

Mies ei ole kyllä kauheasti liheonutkaa, mä olen ajatellut syysksi esim. vuorotyötä. Mitään muuta selitystä en ole keksinyt. On tehnyt noin vuoden 3-vuorotyötä.

Päiväsaikaan en haista hajua, mutta siis lakanat alkaa haista ihan yhden yön jälkeenkin jo. Tosi pistävälle. Tyynyliina varsinkin ja peitto. Mies ei tiedosta itse, mutta kun olen sanonut asiasta ja haistattunut esim. tyynyliinaa, niin myöntää kyllä hajun.

Ja tätä ongelmaa ei ole siis kauhean kauaa ollut.

Vierailija
44/124 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haisin tosi pahalta noin vuoden ajan kun asuimme " uudessa" omakotitalossamme. En vain tiennyt sitä!

Olin todella kiitollinen, kun lopulta joku uskalsi sanoa, että " Sinä haiset jollekin kummalliselle" .

Silloin vain nauroin, että enkä haise. Mutta kun toinenkin sanoi, niin aloin jo epäillä ja kolmannesta huomautuksesta homma lopulta alkoi edetä ja vihdoin tajusimme asuvamme kosteusvauriotalossa ja lopulta saimme kaupanpurun!

Ja kaikki alkoi siitä, että joku muu sanoi minulle " tuoksustani" . Itse siihen tottuu, niin että vain ei huomaa.

Ja noita homeenhajujakin on todella montaa sorttia. Ei vain sellaista tyypillistä vanhan talon hajua.

No, kunhan kerroin. En tietenkään tiedä mikä sinun hajunlähteesi on, mutta kerroinpahan vaan, että tosiaan minunkin hajun vuoksi on kärsitty...

Vierailija
45/124 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että anteeksi vain, mutta en tiedosta itse haisevani miltään - en voi siis asialle mitään, ellei joku kerro. Näinhän se asia selkiää, toivottavasti.

Vierailija
46/124 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan oikeesti, kysy nyt hyvä ihminen suoraan asiasta.

Vierailija
47/124 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tsemppiä, on tosi hienoa että otat toiset huomioon ja selvittelet asiaa. Kauhee tunne varmasti sulla nyt :(

Vierailija
48/124 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi myös hista ummehtuneen pahalle ja se haju tarttuu helposti ulkovaatteisiin eli takin kaulukseen...

Toivottavasti AP saat selville, miksi haiset, jotta osaat tehdä asialle jotain. Itse tässä aloin miettiä, mahdanko minäkin haista pahalle, mutta kukaan ei vaan uskalla sanoa sitä. Lähdenkin suihkuun heti ja käsittelen hampaanvälit langalla.

Vierailija
49/124 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään hygieniafriikki mut mun suuri pelko on aina ollut että haisen hielle/likaiselle, hampaat tai hengitys haisee jne.

Ja just se, että en asiaa itse huomaa ja muut ihmiset kammoaa on se mitä pelkään. Kai se on vaan sellainen pelko kun ei halua olla vastenmielinen kenenkään mielestä.

Tsemppiä ap. Toivottavasti tilanne selviää pian ja saat apuja vaivaan oli se sit mitä vaan.

Vierailija
50/124 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli yhdessä työpaikassa tällainen tapaus. Merkittävästi ylipainoinen nainen haisi TODELLA vastenmieliselle hielle. Pomo oli kuulemma joskus hänelle asiasta huomauttanut, muttei tehonnut. Ilmeisesti hän ei itse voinut asialle mitään, eli kyseessä jokin sairaus, joka aiheutti pahanhajuisen hien? Se oli siis sellainen todella tajunnanräjäyttävä hienhaju, kaikki olivat samaa mieltä siitä.

Vierailija
51/124 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ua...työkaverisi ei kehdannut sanoa, että pillusi haisee. Miten miehesi, eikö hänkään sano mitään? Jos haisisit hielle, niin sen voisi ihan hyvin sanoa, mutta pistävä ominaishaju viittaa kyllä alakertaasi.

Mars, mars lääkäriin!

Vierailija
52/124 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita haisevia ihmisiä.

Mun entinen pomo haisi joka päivä ihan karmealta hieltä töissä. aamulla kävi aina suihkussa ja oli siisti kun tuli, mutta päivän mittaan alkoi aina haista ja meikit suhraantui naamassa. Sillä oli pienen pieni toimisto ja se oli kauhistus käydä siellä kun koko koppi lemusi. Ei varmaan itse sitä huomannut, eikä me työntekijät uskallettu sanoa.

Myös yksi luokkakaverini haisi ihan kummalliselle aina. Haju oli tosi voimakas ja jäi oikein leijailemaan vaikka lähti muualle. Se ei ollut hiki tms. sillä oltiin ihan lapsia. Arvelisin, että heillä vaan kotona haisi niin pahalle.

Vierailija
53/124 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen ominaistuoksu, joka muodostuu jo lapsuudessa, perustuu pitkälti siihen, minkälainen bakteerikoostumus sattuu kehossa (lähinnä iholla) olemaan.

Vierailija
54/124 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mitään ei ollut?

eikö kukaan ole epäillyt pomoa idiootiksi?? jos sillä on jotain ap:ta vastaan??? toisaalta en tiiä miksi työtoveri sanoi myös ominaistuoksusta.

ääähh...............

Vierailija
55/124 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se selittäisi sen, että muut kuin työpaikan haistelijat ei haista.

Vierailija
56/124 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaisten mielestä pohjoismaalaiset haisevat imelältä kun juomme paljon maitoa.

Muualla maailmassa maitoa juovat lähinnä pikkulapset. Eli sekin haisee muiden nenään :)

Vierailija
57/124 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko joku jo hoksannu esim. suun hajun? hengitys voi haista hyvästä huollosta huolimatta. siihen on olemassa purskuttimia, jolla asia hoituu

Vierailija
58/124 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo nimittäin ei ole oikeutettu kertomaan tämmöistä asiaa sähköpostitse vaan asia pitää sanoa henkilökohtaisesti.

Ap jos tämä on totta voit tehdä pomon esimiehelle huomautuksen pomostasi. Tosin silloin tämäkin henkilö saa tietää asiasta mutta pomosi on kuitenkin toiminut väärin.

Vierailija
59/124 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei olla päästy juuri puusta pitkälle. Menin töihin ja toinen työkavereistani oli tämän päivän sairaslomalla, joten en voinut toimia täysin 79:n neuvomalla tavalla. Otin asian kuitenkin puheeksi toisen työtoverini kanssa ja hän näytti aidosti yllättyneeltä kerrottuani sähköpostista. Hän sanoi myös, ettei hän ainakaan ole asiasta mitään kenellekään sanonut, mutta myönsi kyllä (tivattuani usempaan kertaan onko jotain hajua ja kuinka minun olisi oikeasti tärkeää tietää), että joku (?) voimakas ominaistuoksu minussa on :(( Ei hänkään osannut sitten määritellä sen tarkemmin mistä haju tulee/mikä haju oikein on.

Että näin.

ap

Vierailija
60/124 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin asiasta myös lapsiltani ja lapseni vastasivat. Kyllä sinun äiti ominaistuoksusi on paska. Nyt kyllä vähän itkettää sillä totuudenhan kuulee aina lasten suusta. Miten mä nyt kehtaan mennä töihin, kun haisen ihan paskalle~~~~ huomatkaa hajuaallot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän