Sain tänään sähköpostin pomoltani, että haisen. (ov)
Kommentit (124)
jep...olen vähän väsynyt.
Eikö se ap jo kertonut miten kävi? Aikoi mennä lääkärille ja oli kysynyt toiselta työkavereistaan.
Ap siis tässä taas. Toinen työtoverini on edelleen sairaslomalla, enkä siis ole päässyt häntä vielä jututtamaan asiasta.
Lääkärillä kävin ja lääkäri ei löytänyt minusta mitään vikaa! :O Kyseli mahdollisesti muuttuneista ruokalutavoistani, laihdutuksista, lihomisista, yleisestä voinnistani ja hygieniastani, kurkkasi suuhun ja mikä merkillisintä EI HAISTANUT MITÄÄN vahvaa ominaistuoksua minussa!!???
En ymmärrä. Selvittelytyö siis jatkunee. Haisenko minä? Enkö haise? Milloin haisen? Ja ennen kaikkea miksi haisen, jos siis haisen? :(
ap
Vierailija:
Kysyin asiasta myös lapsiltani ja lapseni vastasivat. Kyllä sinun äiti ominaistuoksusi on paska. Nyt kyllä vähän itkettää sillä totuudenhan kuulee aina lasten suusta. Miten mä nyt kehtaan mennä töihin, kun haisen ihan paskalle~~~~ huomatkaa hajuaallot.
Kengät meni siis vaihtoon ja keksinpä jopa mistä kissanpissa oli niihin päätynyt. Yleensä pidän siis kenkiä vain töissä, mutta eräänä viikonloppuna meillä oli kiire tuttavapariskunnalle kylään ja mieheni tuli minut hakemaan töistä josta jatkoimme suoraan tuttavillemme viikonlopuksi. Kengät olivat tuolloin jalassani. Perillä jätin kengät eteiseen ja siinä e olla töröttivät koko viikonlopun, sillä ulkona käydessämme käytin lenkkareita. Tuttavapariskunnalla on kolme kissaa, joten enpä ihmettele jos joku niistä oli tarpeensa tehnyt kenkiini. Harmillista, mutta mitään muuta vaihtoehtoa en keksi, sillä tuo on ainoa kerta, jolloin kengät ovat olleet muualla kuin töissä.
Asia on kuitenkin ratkennut ja se on tärkeintä.
ap
Pitää ne kengät vaan vaihtaa uusiin tarpeaksi usein. Mukavaa on jos kengissä on vaihdettavat pohjalliset niin sekin auttaa hieman kun vaihtaa niitä välillä uusiin.
monet kissat merkkauttavat vieraiden kenkiä. kissanpissan haju on kyllä tosi voimakas ja pahanhajuinen.
Ja seliutä et sul on joku vaiva.
haisee. Ei ole alapää, ei ole hiki. Hänella vain on vahva ominaistuoksu. Ei hän sille mitään mahda.
Plakki ja poistamaton hammaskivi (jota et itse silmillä välttämättä huomaa) HAISEE! Samoin reiät hampaissa voi haista, niitäkään et aina itse huomaa.
Siis kun maha oli tyhjä niin jotenkin suun kautta tuli se paha haju.
Joskus muinoin poikaystävällä oli joku ihmeellinen korvatulehdus. Korva ei ollut kipeä, mutta siitä korvasta löyhähti hirveää hajua. Itse ei tuntenut sitä hajua varmaan kun haisteli sitä koko ajan. Useamman antibioottikuurin söi sitten ja haju lähti.
Hänen painonsa on noussut, ja samalla ilmeisesti hikoilee enemmän. Mutta aiemmin hän ei haissut edes hikoillessaan samalle kuin nykyisin. Siis haju on todella pistävä ja erittäin epämiellyttävä. Hän ei itse sitä huomaa, enkä ole nyt kovin usein siitä muistuttamassakaan.
Kun hän käy päivittäin suihkussa, on hajuhaitat jotenkin kurissa. Mutta yöpukua hänen pitäisi vaihtaa ehdottomasti päivittäin. Se löyhkää kuvottavalle joka aamu, mutta kun mies ei sitä haista, niin käyttää samaa pyjamaa niin kauan kunnes minä laitan sen pyykkiin. Ja lisäksi nykyisin haisevat lakanatkin muutaman yön jäljiltä.
Tämä on minulle tosi ikävä ongelma. Hän ei itse tiedosta ongelmaa, tietää kyllä haisevansa kun minä siitä kerron. Ainoa ratkaisu olisi laihduttaminen, mutta minä en pysty toisen puolesta laihduttamaan...
Entinen työkaveri tuoksui voimakkaasti hielle, haju oli niin pakottava, että valitettavasti minun oli joko pidätettävä hengitystä tai vaihdettava huonetta..niin paljon etoi..
No, hänellä oli joku rauhasvika,joten minkäs teet.
Yksi tuttu söi niin paljon kalamaksaöljykapseleita, että ne alkoivat tunkea ihosta läpi aivan hirveänä hajuna..
Juu ja itellä joskus peppu haisee omaan nokkaan niin että hävettää, juuri noita pidätysongelmia,pitäisi olla kassissa aina varapöksyt.
Töissä kaksi henkilöä käyttää niiin paljon hajuvettä, että ahdistaa..
Aloimme miehen kanssa kirjaimellisesti haistelemaan ja selvittämään mistä haju tulee ja mikä se voisi olla ja haju löytyikin lopulta kengistä ja on KISSAN PISSA!
Vielä on selvitettävä mistä se haju on kenkiini joutunut. Meillä ei ole kissaa ja kenkiä on tullut käytettyä pääasiassa vain töissä ja kengät on uutena ostettu. En myöskään tiedä kuinka en ole aiemmin huomannut hajua tai edes silloin kun kengät oletettavasti olivat märät. Ihmeteltävää siis vielä riittää, mutta iloinen olen jos hajun aiheuttaja on nyt toivottavasti poistettu!
ap
esimiehelle ja työkavereille tavasta jolla asian hoitivat.
Kengät voi muutean haista vaikka mille. Mieheni osti Merrellin urheilusandaalit joku vuosi sitten. Ihan laadukkaat siis ja ne haisee lehmän paskalle. Pesun jälkeen pysyvät hetken _lähes_ hajuttomina mutta sitten alkavat haista. Haju on " tuoreen" lehmänläjän haju.
Haju oli jo uusissa sandaaleissa mutta ei niin voimakkaana että siihen olisi reagoinut siinä vaiheessa. Lähdettiin kahden viikon matkalle ja siellä hauju kävi välillä varsin sietämättömäksi. Siellä sitten pestiin hotellihuoneessa kenkiä.
Jotenkin pohjien materiaali (kumi) haisee jo valmiiksi ja siihen kun yhdistää hikoavat jalat niin avot.
aivan hirveä haju, josta ei pääse eroon edes pesemällä eikä kulumalla.
voisko se ap olla joku kenkien ominaishaju?
Nyt vaan mainintaa pomolle jne.
On muuten outoa - minäkin ostin juuri uudet kengät ja huomasin, että kastuessaan haisevat aivan kamalalle..:(
haisivat uudet työkengät ihan hirveälle! Ilmeisesti niiden nahkainen sisäpohja oli tarkka osoite.
Meillä on kyllä kissa, mutta kengät ovat aina töissä. Kamala haju joka tapauksessa, vähän kuin jalkahiki potenssiin 10.
Toin sitten kengät kotiin ja pesin oikein vahvassa pesupulverivedessä. Kuivasin, ja Vot' haju katosi! Helpotus...
Lääkäri neuvoi juomaan tarpeeksi.
Keinokuituiset vaatteet, elastaani, ne alkavat haista jokseenkin heti. Vaikka ne olisi pessytkin.
Uusi vaatekaappisi. Hanki rehellinen haistaja. Heitä haisevat vaatteet pois.
Liikakilot olis hyvä karistaa...