Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ Lokakuun toiveet viikko 6 +++

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdottomasti tullut plussia, onnea kaikille tasapuolisesti! Ja onnea matkaan!

Ei mitään ihmeempiä, olotila on muuttunut normaalimmaksi, ei enää mahdotonta veuhkaamista tunteiden kanssa.

Clomit syöty ja nyt odotellaan ovista saapuvaksi, en sitten ihan varmasti tiedä kuuluisiko sitä lokakuisiin vai marraskuisiin mutta ei kai tuo kovin tarkkaa voi olla, mistä niitä nyt voi ihan päivälleen tietää =)

Nyt töitä tekemään, verokirjanpito odottaa tekijäänsä =/

Rilla-ma-rilla

Vierailija
2/76 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain herkän testin aamulla(10mlU); Ei edes viivanpaikkaa. Samalla tuli veriviiruista limaa. Normisti menkat alkaa ruskeella tuhrulla. Roskishaamut ja oireet hävinneet. Mulla tosiaan ei rinnat reagoi menkkoihin, nyt olleet viime viikolla monta päivää tosi kipeät. Mies laittoi vastausviestin; Ok. Ens kerralla sitten.

Itkettää, takki aika tyhjä.

Tätiä odotellessa..

Tsemppiä muille ja toivottavasti plussapuhurit jyllää edelleen!!!

*haavoja nuolemaan*

Marisa kp.25/26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä piinaillaan. Alavatsalla ollut kummaa juilintaa ja luulinvatsataudin iskeneen kulman takaa. Lisäksi närästää vähän. Muita oireita ei sitten olekaan. Toisaalta olen toiveikkaana tämän kierron suhteen, mutta toisaalta en uskalla toivoa paljoa. Kuluisi aika vaan nopsaan.

Reissuss aolo kyllästyttää. Äkkiä kotiin vaan. Onneksi kohta lähdetään.

T:Vacsuli kp25/30-37 yk4

Vierailija
4/76 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumi on ihanaa, mutta hiki tulee rattaiden kanssa.

Omaa napaa täälläkin... Menkkafiilis on ollut koko viikonlopun, mutta ei oo alkanu vielä. Perjantaina tein testin eikä mitään haamun haamua, ei edes roskishaamua... en mä ikinä testejä roskista kaivele... välillä alavatsassa ihme kipuja, ei menkkamaisia vaan enemmänkin oviskivun tuntuisia. Tosi herkkänä oon, itku meinaa tulla pienestäkin. Kai täs on pakko testata uudelleen, pitäs vaan saada aikaseksi käydä ostamassa uusi testi.

murunmamma íhmeissään edelleen

Vierailija
5/76 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tässä keskityn vaan toivomaan kuukautisia. Kun on vasta ensimmäinen yrityskierto, en oikein millään jaksa toivoakaan raskautta. Pelkään vaan, että kuukautisia ei tule taas moneen kuukauteen, kuten kävi edellisellä kerralla, kun pillerit lopetin.

Nyt kp27/?. Vähän menkkamainen olo, vaikken edes osaa selittää, että miten. Jos kuukautisia ei näy, testaan kp40 eli ensi viikon sunnuntaina.

Mulla ei ole ennen ollut mitään tiputteluvuotoja, mutta tuossa viimeisessä tyhjennysvuodossa oli omituisia piirteitä. Ne kesti kp6:een, jolloin tuli enää ihan olemattomasti punaista paperiin, mutta kp 8 vähän vihloi toisen munasarjan kohdalla ja tuli yhdellä vessakäynnillä vähän verta. Sama toistui kp 11. Nuo nippailut oli kyllä varmaan jotain pieruja ;)

Onnea kaikille piinailijoille!

-Johanna kp27/?

Vierailija
6/76 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa alkanutta uutta viikkoa lokakuisille ja peukutuksia plussaan! Täällä myös omaa napaa: oviskivut ja limat tulivat tänään; odottelin niitä jo viikonlopulle sillä harvemmin oviskivut tulevat vasta kp 13. No tarkoittaa siis sitä, että tulee pidempi kierto kuin tavallisesti. Ovistestejä en ole vielä käyttänyt, mutta greippimehua olen uskollisesti lipittänyt. Luin täältä jostain että omenaviinietikka olisi myös avuksi.... Kerrotteko onko siinä sama periaate kuin greippimehussa? En kyllä millään taitais saada sitä etikkaa alas...

Rilla-ma-rilla: kokolailla samoissa tuntemuksissa kun sinäkin; täällä siis ovista on odoteltu ja nyt näyttäisi siltä että olisi aluillaan..Yritetään olla meuhkaamatta, mutta ukkokulta saa tässä kyllä kyytiä! Minullakin tuo toivottu la on ihan lokakuun lopussa, mutta haluan täällä roikkua...

Vasculi ja murunmamma: myös piinaan plussaonnea! Odottavan aika on piiiitkää...

Marisa: halauksia, uusi yritys ensi kuussa!

Aurinkoista helmikuuta lokakuiset!

-vauvaksi-

Vierailija
7/76 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kun pääsin toivomasta menkkoja, vessassa tuli verta paperiin. Tuli kauhea pettymys, en sitten vissii kovin kovasti niitä toivonutkaan. No, en siinä kuukautisia harmitellessani ottanut huomioon, että minuun SATTUU. Raapaisin itseäni vahingossa edellisellä vessakäynnillä ja se veri tulikin sitten siitä. Kuinkas sattuikaan, verellä ja kivulla saattaa olla joku yhteys :-D Kannattaakohan tämmöisen pällin lapsia hommatakaan ;)

Nyt lukemaan. Toivottavasti muidenkin alkavat menkat on vaan raapeumia :)

-Johanna 27/?

Vierailija
8/76 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole testaillut pe aamun jälkeen uudelleen. Silloinhan sain Acon 10:llä tyylipuhtaan negan. Viikonloppuna oli välillä menkkamaisia vihlaisuja, mahan turvotusta, rintojen aristusta ja pahaa oloa ja samat oireet jatkuu edelleen. Tosin pahaa oloa ei ole ollut lauantain jälkeen. Lämpö tänä aamuna edelleen korkealla, 37,1. Huomenna on jännä päivä, tuleeko täti vai ei... Toiveet on taas aika korkealla! En aio testata ainakaan vielä huomenna.

Essi78 kp 27/28

Vierailija
9/76 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli testasin nyt sitten tolla paljon parjatulla testillä ja siihen tuli haamujen haamu testiajan sisällä. Ääh ota nyt sit selvää...

No toinen testi on vielä, jos sen sit tekis keskiviikkoaamuna, jos ei niitä menkkoja näy...

Vierailija
10/76 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuonne Lokakuisten listalle ilmoittautunut, mutta kovin kehnosti päässyt pinoja lukemaan. Meillä on koko alkuvuosi sairasteltu :-(

Marisa25:lle halaus

Vacsuli75 ja Essi78, täällä noita samoja oireita. Rinnat kipeänä, erilailla kuin yleensä ennen menkkoja. Myös parina iltana tihkuttanut maito(?) tippoja. Alavatsaa juilii ja yöks-olo iskee ajoittain. Kylmiä ja kuumia aaltoja.

Testin tekoa tässä nyt mietin, perjantaina viimeistään kun olisi vettä väkevämpää tiedossa miehen työpaikan juhlissa. Puuh, on tää piinaavaa. Tänään olisi kp 27/32-34.

Plussapeukutukset kaikille bd bd bd !

Sunmom

Vierailija
11/76 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä istutaan koneella punaviinilasi kädessä. :) Mies antoi lasillisen, kun itkeä tihrautin raskaan ja kamalan työpäivän päätteeksi kotona. Olen todella uupunut töissä, ei ihmekään, ettei tällä stressimäärällä ikinä tärppää. Ainoa asia, mikä mua siellä pitää on se, että toivon joka päivä jääväni sitten sieltä äitiyslomalle. Ei taida toteutua ennen kuin vaihdan työpaikkaa... :)

Korallilla taitaa olla ovis lähipäivinä. Onko ollut yhtä voimakkaita tuntemuksia kuin viimeksi?? Vieläkö syöt yhden tabletin päivässä? Minullahan tähän ensi kiertoon nostetaan sitten kahteen tablettiin. Nyt jo jännittää.

Vatsassa on ollut tuntemuksia parina päivänä, mutta en luota enää niihin. Saan kuumia aaltoja joka ikinen yö, joten tiedän tasan tarkkaan kaikkien oireiden johtuvat clomeista. Viime kierrossa oli kaikki mahdolliset raskausoireet ja olisihan sitä pitänyt uskoa, etten voi olla raskaana, kun testi näytti negaa. Nuo clomit saavat minulla aivan kaikki raskausoireet pintaan, joten tässä kierrossa en usko mihinkään muuhun kuin kahteen viivaan. :)

Rizza kp 24/31, yk 20

Vierailija
12/76 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä vähän ymmälläni. Kerroinkin viime torstaina alkaneeni vuotaa verta. Vaikka menkkojen loppumisesta oli vain vajaa viikko aikaa. Nyt sitten vuotelen kuudetta päivää. Siis vain rakastelun jälkeen lähinnä ja pyyhittäessä. Suojan laitan, jos lähden jonnekin, mutta on puhdas aina. Menkkakipuja ei ole, mutta ovisoireita ehkä kuitenkin? Ei kyllä niin vahvasti kuin viime kierrossa. Olen kyllä vuodellut aiemminkin herkästi ja kuopusta yrittäessä(ja tärppäsi heti) muistan vuotaneeni touhuilujen jälkeen. En tiedä... Mitä lie vuotoa? Onko kellään vastaavasta kokemusta? Ahkerasti on pupuiltu kyllä, on tainnut vain yksi päivä jäädä välistä menkkojen jälkeen;). Kohdunnapukkaa olen välillä yrittänyt vähän tarkkailla, ja nyt se on mielestäni aika avoinna ja laskeutunut. Tapahtuuko näin myös oviksessa? Greippimehuakin on litkitty.

Aika jalat maassa tässä mennään. Suunnittelen jo seuraavaa kiertoa mielessäni. Eli ei jostakin syystä oikein toiveikas olo tämän kierron suhteen. Johtuu varmaaan osittain siitä, että viime kierrossa olin NIIIIIN varma raskaudesta kaikkine oireineenkin. Nyt en aio tulevina viikkoina ainakaan oireita tuijotella. Ei näköjään kannata.

viidenmutsi yk 2, kp 16/31?

Vierailija
13/76 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään täti saapumassa, olo on sen mukainen ja lämmötkin laskeneet. Tein aamulla toisen clearbluen ja selvä nega, tällä kertaa ilman pisteitä tai muuta harhauttavaa.

Täytyy kyllä nyt myöntää, että mun pääni voi saada aikaan kaikki mahdolliset raskausoireet. Jos tämä meno jatkuu, osaan pian kuvitella testiinkin selvän plussan, ihan vain oman mielikuvitukseni voimalla. Luulin, että se raudanmaku suussa olisi aika varma oire, itse asiassa maistan sen vieläkin. Luulen, että tähän mennessä olen potenut joka ikistä mahdollista raskausoiretta menneiden 7kk:n aikana. Pää pehmenee, ei voi mitään...

Noh, tänään menen vyöhyketerapiaan ja se lohduttaa paljon. Ihanaa hemmotella itseään :)

Elikkäs kierto numero 8 ja marraskuu kutsuu! Jatkakaahan tätä upeaa plussa-aaltoa täällä lokakuun puolella! :)

Vierailija
14/76 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä voihan olla niin, että sinulla on ollut hyvin varhaisen vaiheen keskenmeno. Muistanko oikein että sait tuohon Clear Blue-testiin jotain pisteitä, eli ikäänkuin haamun. Sehän sopisi hyvin yhteen noiden sinun oireiden kanssa. En tiedä lohduttaako tämä yhtään.

Onnea seuraavaan kiertoon!!

ON: Jotenkin on tosi negatiivinen olo tämän kierron suhteen, en vain jostain syystä usko viikonloppuna tärpänneen. Melkein jo tilasin valmiiksi ovistestejäkin seuraavaa kiertoa varten. Näin sanottuani piinailen kuitenkin varmaan ens viikolla ihan täysillä...

anna061 kp 22/29-31

Vierailija
15/76 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika lomapäivä menossa. Huomenna töihin, vasta tosin klo 10:ski ja sitten tosin venyy toiseta päästä pidemmäksi. Koti hommia miehen kanssa puuhailtu. Mulla olis vielä paperi pinojen (omiani) setviminen *blaah* Mies jaksa anistaä aina nalkuttaa.

Minäkin olen huippu keksimään oireita, mutta en tässä kierrossa. Itseasiassa oeln varma etten ole raskaana. Alamasussa edelleen julii ja närästää vähän, mutta menee lauantain rillutelun piikkiin.

T:Vacsuli kp 26/30-37, yk4

Vierailija
16/76 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin liittyä *hakkaa päätä seinään* Ihan pakko oli aamulla tehdä yksi testi ja negahan se selkeästi oli. Tosi viisasta tehdä testiä 4-6 päivää etuajassa =/ on se vaan odotettava nuo pakolliset päivät vielä.

Sunmom

Vierailija
17/76 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti ei ole vielä pyyhältänyt paikalle ja lämmöt on edelleen ylhäällä. Aamulla jopa 37,35 eli vähän nousua eilisaamuun verrattuna. Pelästyin jo todella, että nyt jotain valuu, mutta onneksi vaan valkkaria toistaiseksi ;)

Katsotaan pystynkö pitämään testin kaapissa perjantaiaamuun asti!

Mullakin on ollu edellisissä kierroissa lukematon määrä raskausoireita ja menkat on silti tullu ihan ajallaan. Siksi yritän odotella vielä vähän aikaa testin kanssa...

Essi 78 kp 28/28

Vierailija
18/76 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin, että ollaan aika kohtalotovereita. Meillä yk 7 juuri loppumassa ja tänään sain Clearbluella todella haamun. Mieskin katsoi, että jotain pystyraitaa siinä näkyi, mutta TODELLA vähän. Varmaan vaan kuviteltiin ja toivottiin, en todellakaan jaksa uskoa, että vahvistuisi plussaksi, kun on jo kp 32.

Ja tänään kuulin hyvän ystävän olevan raskaana. Olen toki tosi onnellinen hänen puolestaan, mutta kyllä tää koville ottaa ja päivä on mennyt ihan itkuksi. Miten mä pystyn seuraamaan vierestä kaikkien muiden odotusta.. :( Mulla alkaa kohta usko mennä tähän vauvaprojektiin, en yksinkertaisesti jaksa pettyä kuukausi toisensa jälkeen, vaikka tiedänkin, että jotkut ovat yrittäneet paljon meitä kauemmin.. Tännekään en ole kirjoitellut (lukenut kyllä), kun tuntuu, että tätä palstaa aktiivisesti seuraamalla toiveet aina nousee liian korkealle ja sitten taas tiputaan korkealta ja kovaa..

Sori tää tosi ON viesti, mutta olo on nyt aika surullinen ja on pakko vuodattaa johonkin..

Ja tietenkin vielä suurensuuuuuret onnittelut kaikille plussan saaneille!!

Cisse kp 32/31-34, yk 7

Vierailija
19/76 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Rizza: Tervetuloa kerhoon en pida tyostani, taalla kanssa odotellaan etta vois jaada kotiin :) Koitetaan viela tsempata vahan!!!

Taalla sita ollaan tylsassa vaiheessa kiertoa, ovis kai (?) ohi ja viela pitaa jaksaa ens viikolle ennenkuin voi testata. Toisaalta ihan olin yllattynyt etta vau, ens viikon su onkin jo kp28, luulin etta olis mennyt seuraavan viikon puolelle. Hatahousu kun olen ostin jo kaappiin paketin 3kpl testeja, taalla jenkkilassa oli sellaisia varhaisia testeja jotka pitais nayttaa 4 pv ennenkuin menkat pitais alkaa. Eli jo to voisin testata. Mulla on kylla vahan huonoja kokemuksia noista varhaisista testeista, viimeksi kun odotin kuopustamme niin acon ei nayttanyt mitaan, mutta seuraavana paivana tuli tav. testilla plussa. Outoa. No, ostin nyt noita kumminkin, ajattelin etta pakkohan niittenkin on nayttaa jos on raskaana sina paivana kun menkkojen pitais alkaa. Mutta varmaan tuhlaan sen yhden jo ens torstaina :) Maha on ollut kauhean turvonnut oviksesta, juilii valilla mahaa, valilla selkaa. Rasittavaa kun KAKSI kertaa jo ihmiset on tuijottanut mun mahaa niinkuin olisin raskaana! Heh, sen siita saa kun on loysat mahanahkat kahden raskauden jaljilta ja sitten nayttaa heti niinkuin odottais jos vaikka vaan menkkojen takia on maha turvonnut tai syonyt enemman :D Viikonlopun pupuilutkin meni pieleen ihan jarkyttavan hiivatulehduksen takia, eipa oo ennen niin pahaa ollut. Varmaan tuli kun soin kaks antibioottikuuria putkeen...

tsemppia piinailijoille ja onnea raskautuneille! Perasta tullaan, joskus ainakin :)

T:Moonagirl kp16/28 ja yk1

Vierailija
20/76 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä lämmöt voi oikein heitellä näin? Tänään aamulla lämmöt sitten " romahti" monella asteella takaisin ovulaatioplussan aikaisiin lämpöihin. Tänään vasta joku dpo 6-7, joten ei kai luteaaliaika voi olla näin lyhyt ja menkat alkamassa?? Onko muilla ollut vastaavaa? Harmi, kun ei ole mihin verrata, kun en ole moniin kuukausiin mittaillut enää lämpöjä.

Rizza kp 25/31, dpo 6-7, yk 20