+++ Lokakuun toiveet viikko 6 +++
Kommentit (76)
Noffetus, mulla on ollu viimeisen vuoden ajan joka kierrossa valtavasti oireita. Kaikenlaisia nippailuja, rintojen aristusta, pahaa oloa, turvotusta ym. ja tässä plussakierrossa oireet oli tosi samanlaiset. Mä en siis osannut päätellä oireiden perusteella, että nyt olisi tosiaan tärppi käynyt.
Hei!
Mä en tässä kierrossa (yk 7) pinoutunut tonne esittelypinoon ollenkaan ja olen lähinnä vain aktiivisesti lukenut lokakuisten juttuja. Usko kun oli mennä koko raskautumiseen.. Eilen siis kuitenkin pärähti se odotettu PLUSSA ja tää oli ensimmäinen kierto, jossa join sekä greippimehua että söin omenaviinietikkakapseleita (2 kpl/pvä). En tietenkään tiedä, paljonko noilla on tärppiin vaikutusta, mutta kannattaa kyllä kokeilla!!!! Suosittelen!
Paljon paljon plussatuulia!!!!
Cisse rv 5+0
Ja kiitos kaikille onnitteluista! :)
Essille: itse en ole tehnyt enää ainoatakaan testiä vahvistaakseni haamuja. Mulle riittää, kun sain selkeästi havaittavan viivan apteekin omaan. Luotan siihen kuin kallioon :)
Muuten, mähän tein samaan aikaan ja samasta pissasta sekä aconin herkän testin, että apteekin oman. Apteekin oma näytti selvästi vahvemman viivan, kuin mukamas herkempi acon. Esikoisen testasin apteekin omalla aikoinaan NELJÄ päivää ennen kuukautisten alkua ja näytti selvän plussan. Tuolloin olin tehnyt samana aamuna clearbluen aamupissasta, joka oli näyttänyt aivan haaleista haaleimman haamun/viivan paikan.
Elikkäs omien kokemusteni perusteella suosittelen kaikille testailijoille apteekin omaa. Sen lisäksi, että se on luotettava, näyttäisi olevan myös tosi herkkä. Lisäksi vielä edullinenkin!
adalea 4+3
annihelen@: juu, tiedän tunteen. Mulla näitä on vielä useampi kuin yksi. Ihan hävettää täälläkin vuodattaa vauvakaipuutaan, kun monet eivät ole saaneet ensimmäistäkään:(. Mutta yhtälailla sitä kaivataan, vaikka tottakai on äärettömän onnellinen ja kiitollinen näistä. Nyt jo kokee saaneensa enemmän kuin on ansainnut. Silti jokaisen lapsen odotus ja syntymä on ollut yhtä ainutlaatuista. Jokainen lapsi aivan erikseen todella toivottuja. Ja jokaisen odotuksen odotus yhtä tuskaa ja piinailua. Saatikka pelot masuasukin menetyksestä. Ja kaipuu saada se uusi vauva/lapsi(ei siis pelkästään pieni paapottava vauva) on mielettömän suuri. Niin suuri, että tuntee fyysistä kipua. Aika jännää... Vaikkakin myönnän tietysti, että, jos emme enää lapsia saisi, en vajoaisi yhtä syvälle kuin he, jotka ei edes yhtä saa. Tietenkään. Minullahan on jo niin monta elämän iloa, että on vaikea tajuta edes itse tätä onnen määrää.
Tämänhetkistä piinailua: En tiedä tuliko täti kylään vai vaan joku tädin sukulainenko se nyt on HIEMAN pitkittyneellä vierailulla(ärrr!!!). Vuoto tänään vähän lisääntynyt. Toisalta menkkakipua ei ole ainakaan vielä. On kyllä nipistelyä vuorotellen vasemmalta ja oikealta. Ihan vihlontaakin. Huonovointisuutta tai pikemminkin sellaista äklötystä hiukan ollut tänään. Tämä liittyy mulla usein tädin lähestyvään saapumiseen. Jos nyt täti kylässä, niin tuskin olen ovuloinut tässä kierrossa ollenkaan:(. Yritystä on nyt ainakin ollut. On niin piinaava ja masentavakin olo epäselvyyden, vuotojen ja hiivan takia. Hiivan lääkitsin ja se onneksi alkaa helpottamaan.
yk 2 kp 20/31?
Ihanaa plussanvahvistusta Essille. Ja onnea plussista Sunmomille ja Cisselle. Aivan uskomaton on ollut tämä kuukausi ja siis plussasade jatkuu! Toivottavasti ei ole tyyntä luvassa meille vielä piinaileville....
-vauvaksi- kp18/27 ja niin on pitkä aika odottaa....
Viidenmutsi: kierto epäselvyydet ovat syvältä.
Moonagirliä en uskalla vielä onnitella. Kerrohan meille heti kun testaat " oikealla" testillä. Asutko ihan vakkaristi Nykissä? Ollaan menossa lomalla sinne toukokuussa.
ON: kohtuu positiivisellä mielellä nyt. Just tsekkasin kohdunnupukan ja oli ylhäällä ja kiinteä (tätiä ennen tulee tosi alas) ja tätiä ei näy. Huomen aamuna testaan. Painokin tänään nytkähtänyt alas.
T:Vacsuli kp 30/30-37, yk 4
negahan sielta tuli, heh oikeesti ihan tyhmaa edes olettaa vaikka oliskin raskaana etta mikaan testi nayttais kp20 viela mitaan :) Mutta oireita on edelleen voimakkaasti joten olen toiveikas!
Onnea uusille plussanneille ja toivottavasti siihen joukkoon saadaan viela mooooonta meista :)
Vasculi: Me ollaan taalla vaan tyokomennuksella, kohta tulee vuosi tayteen, viela 2v jaljella!
T:Moonagirl kp20/28 yk1
Testattu on Apteekin omalla. Negaa näytti, ei edes roskis haamua. Jatkan odottelua kohtuu rauhallisin mielin. Tesaus ajankoht aoli vähän outo klo 5.30, heräsin enkä saanut unta koska olin nähnyt unta että tein testin kolme kertaa ja oli positiivinen joka kerta.
T:Vacsuli kp 31/30-37, yk 4
kiitokset kaikille onnitteluista =)
En ole kauheasti ehtinyt palstailemaan, kiirettä pitää neljän muksun ja monen muun homman kanssa. Toivottavasti kuitenkin pääsen pian lukemaan teidän juttuja tuolla odotuspuolella. Oikein paljon tsemppiä ja plussatuulia kaikille!
" Nähdään" pian =)
Sunmom rv 4+0
Vacsuli: Toivotaan, että testi muuttuu vielä plussaksi! :)
Itse testasin myös tänä aamuna puhtaan negan. Ei auta muu kuin alkaa valmistautumaan menkkojen tuloon tiistaina. Ei taida clomit saada toivottua tulosta mulla aikaan.
Tsemppiä kaikille plussaukseen!
Rizza kp 30/31, yk 20
Rizza: Olikos tämä vasta sun eka clomikierto? Eihän se clomeillakaan se onnistumisprosentti ole kuin jotain 20-25% luokkaa per kierto, eli ei ekalla kertaa vielä välttämättä tärppää. Mut kun sä et ennestään ovuloinu tai ovuloit harvakseltaan, niin kyllä uskon, että clomit parantaa sulla mahdollisuuksia suuresti. Nostetaanko sulla nyt annostustakin? 2 tbl/vrk?
Cissellekin onnittelut! Jospa se omenaviinietikka ja greippimehu vähä avitti! Olis kiva uskoa niin, varsinkin ku ite lipitän tuota omenaviinietikkaa tässä kierrossa.
AnniHelen@: kiitos kysymästä, kylpyläreissu meni oikein mukavasti, aina se rentouttaa ja kiva kattella, kun lapsella on niin hauskaa siellä polskutella ja laskea vesiliukumäestä. Mites sulla, onko mimmonen fiilis raskautumisen suhteen, tuntuuko että olis tärpännyt?
Mulla on itellä niin hyvä mieli, kun lämmöt kerranki nousi kunnolla heti oviksen jälkeen, ei tarvii arpoa minä päivänä ovis oli. Harvinaista. Optimistisesti siis suhtaudun tähän kiertoon, ainakin ovis on ollu kai vahva. Mut eihän se tietty välttämättä tärppiä tarkoita, mut ehkä vähä parempi mahdollisuus ku yleensä.
Esikoispoika tuos just kyseli, että haluaisitko sinä äiti synnyttää? :D Minä siihen, että joo olishan se kiva saada pikkuinen vauva. Esikko haluaisi kuulemma siskon, isosiskon :) Minä sanoin siihen, että se voi olla vähä vaikeampi toteuttaa, mutta pikkusiskoon ehkä olis mahdollisuuksia. No sekin kuulemma kelpais. Ja siskon nimeksi kuulemma pitäis tulla Alisa :) (onkohan muumeilla tässä nimiasiassa jotain osaa tai arpaa..)
*huokaus*
Meinaan ystävänpäivänä testata, dpo 8 silloin, joten jotain vois herkällä testillä näkyä.
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
Koralli73 kp 18/n.28 dpo4 yk20
Kp 27 vaihtui kp 1 ja matka jatkuu marraskuisiin..
Moonagirl: Toivottavasti saat sen plussan vielä tähän kietoon :) !
Kaikille muille piinailijoille plussatuulia! Jatkakaa tätä ihanaa plussasadetta!!! ++++++++
- tanni - kp1/27-28 yk3
Koralli: Tämä oli nyt toinen clomikierto ja ensi kierrossa nostetaan annosta nyt sitten 2 tbl/päivä. Jospa se sitten auttaisi ovulaatiossa. Ennen clomeja olen aina saanut ovistestiin plussan, mutta ovulaatiota ei silti ole lääkärin mukaan joka kierrossa välttämättä tapahtunut. Yhtä selvät ovulaation oireet on ollut joka kierrossa vuosien ajan, mutta nyt tässä kierrossa oli oikein extravoimakkaat oireet. Ja nyt tosiaan vielä tehtiin se aukiolotutkimuskin viikko ennen ovulaatiota.
Sunmom: Oikein paljon onnea plussasta! :)
Rizza kp 30/31, yk 20
Cisselle onnittelut!
Vacsuli ja Rizza: Pahoittelut negoista =(. Vielä on silti toivoa!
Koralli: Voi, kun sun lämmöt kertois nyt onnistumisesta! Itse vasta odottelen meidän kylpylälomaa. Ihana päästä arjen keskeltä vähän muihin kuvioihin.
Ei oo tunnetta onnistumisesta, muttei tätikään ole itsestään ilmoitellut. Ei kyllä pitäisikään, kun huomenna otan vielä viimeisen Teron. Kierron pituutta ei voi kun arvailla. Lyhythän se on ilman Teroja (n.22) ja Teroilla pääsen sinne 28 päivän kieppeille. Eka Clomikierto ja ultrassa näkynyt iso folli antaa toiveita, mutta ei ainakaan mitään uusia tuntemuksia ole. Alavatsasta ja rinnoista välillä nipistelee, mutta niin on ollut usein ennenkin. Monta kertaa päivässä asiaa mietin ja toivon, mutta pessimisti miettii jo menisikö ensi kierrossa seurantaultraan...
Keskiviikkona voisin testata, jos ei tätiä näy. Tajusin juuri, ettei mulla ole testejäkään. Ostoksille siis =).
AnniHelen@ kp24/? yk13 dpo9
Olen siis vuodellut likipitäen koko kierron ajan ja tänään varmistuin siitä, että kyllä ne menkat taitavat nyt alkaa ihan kunnolla. Eilen vielä en heittänyt kirvestä kaivoon, mutta tänään vuoto oikeasti alkoi runsaampana ja menkkamaisempana. Hitto! Pakko luovuttaa lokakuun haaveista. Otin tässä illasta pari lasia viiniä lasten käytyä nukkumaan ja sen jälkeen vain itkin miehelle. Kai se pelko,ettei enää saisi vauvaa jyystää jossakin ja toisaalta tässä illalla tapahtui muutakin. Esikoinen tuotiin ekaa kertaa poliisin kyydillä kotiin. Säikähdin poliisien soittoa tosi paljon. Kertoivat lapsen nimen ja kysyivät olenko äiti ja kotona. Ensin ajattelin ihan kauheita, että joutunut onnettomuuteen tms. Vapisin kauttaaltani. Kunnes selvisi, että ovat " vain" heitelleet lumipalloja tielle ja osuneet autoon Mikä helpotus! Ja poikakin säikähti aikalailla. Kyseesä onneksi vain idioottimaisuus eikä hengenlähtö. Siis tänä vuonna 14 täyttävä poika on tämä esikoisemme.
Plussatuulia kaikille!!!! Meikä häippäsee.
yk 3 kp 1???
Ihan mielettömästi plussia. taitaa synnytyssairaalat ratketa liitoksistaan lokakuussa!
Ihanaa kun vauvauutisia satelee joka paikasta!
itsellä ovis oli varmaan tällä menneellä viikolla.. en mitään ihan selkeetä ovista huomannut mutta kaipa se siellä oli. pupuilut ti ja tänään lauantaina.. toivottavasti riittää, kun ei oikein intoa muuten ollut puuhastella.
Olen huomannu pillereiden lopettamisen jälkeen, että kärsin PMS-oireista. Tuleeko niitä jos raskautuu vai tuleeko ne vain kierroissa jossa ei ole raskautunut? En oikein oo perillä tästä..