Aloin tapailla ihanaa miestä ja menin kertomaan tästä työpaikan kateellisille akoille. Olivat laittaneet muoviämpärin mun työpisteelle 😡
Aloin tapailla ihanaa miestä ja menin kertomaan tästä työpaikan kateellisille akoille.
Olivat laittaneet muoviämpärin mun työpisteen tuolille ja sivuun kirjoittanut tussilla:
"Sperma-ämpäri"
Kateellisia, pikkurintaisia ja katkeria akkoja. Juu toki sen miehen tuntee myös mun työkaverit, mutta mies ei heistä välitä. Aivan lapsellisiakin, selvästi. Oon järkyttynyt.
Kommentit (23)
No tuosta voisi nostaa jo kunnianloukkaussyytteen. Eli provo.
Missä ihmeen lastentarhassa olette "töissä"?
Spermaämpäriin ei muuten tule väliviivaa.
Kaikenlaisia ihmisiä löytyy, mut ei sentään tällaisia ;)
Persumuijilla ollut ilmeisesti kuukausien kuivakausi?
No on erikoinen aloitus. En nyt osaa samaistua tässä aloitukseen, enkä tarinaan.
Siis todella ala-arvoista kielenkäyttöä. Spermaviemäri on oikea termi.
Ei oo todellista! Lapsellista porukkaa. Työterveyden kautta pääsee psykiatrille kertomaan kiusaamisesta. Silloin pomon on pakko puuttua työpaikkakiusaamisen, jonka uhriksi olet joutunut
Vierailija kirjoitti:
Missä ihmeen lastentarhassa olette "töissä"?
Spermaämpäriin ei muuten tule väliviivaa.
Alapeukku vain tuosta kirjoitusvirhe huomautuksesta. Aika ja paikka eivät ole sopivat
Onhan tuo aika katkeran oloista:D. Kun toinen löytää onnen niin kyllähän se aina tuo toisista oikeat luonteet esiin.
No höh. Sä kehuit miestä niin kovasti, että kaikki haluaisi nyt jälkikasvua tuolta mieheltä. Muumimukista ei riitä kaikille, mutta ämpäristä riittää ammennettavaa. Lastentekotalkoot pystyyn!
Häh? Siis oliko tää nyt trolli? Mun mielestä hauska jekku😅 voisin itsekin tehdä noin, tosin olenkin miesvaltaisella alalla.
Miksi väität noita sun omia työpaikkakiusaamisfantasioita muka itsellesi tapahtuneiksi asioiksi?
Monettako kertaa tänä keväänä tämä sattui sinulle?
Akat lapsettomia. Kun niitä on monta, ei riitä muumimukimenetelmä, tarvitaan ämpärillinen spermaa.
Älä välitä
Ovat lapsellisia