Lue keskustelun säännöt.
G:oletko kateellinen kun tuttusi menestyvät opinnoissaan/urallaan?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
vanhoista työkavereista, nykyisistä työkavereista tms esimiehistä KUKAAN ei ole sanonut MITÄÄN, ei antanut minkäänlaista palautetta vaikka 100% varmasti tietävät ansioistani :S
Pakostikin tulee mieleen että ovat kateellisia tai sitten olen tosi inhottava ihminen :S