Plösö mies ei sytytä!!
Mitä teen, kun mun mies ei kiihota mua yhtään?! Tavattuamme 9v sitten mies oli kiinteä ja hoikka, nyt kaljamahainen ja plösö.
Me ollaan naimisissa viidettä vuotta ja meillä on 2 lasta. Itse olen aina huolehtinut kunnostani ja vartalostani, vaikken mikään supertimmi olekaan. Mies ei niin tee ja minusta se on väärin.
Haaveilen ja fantasioin salaa seksistä upeakroppaisen urheilullisen miehen kanssa. Tiedän, että tämä on väärin, mutta minkä itselleni mahdan?
Mun miehellä on kaikenlisäksi vaalea iho ja se on tosi karvainen. Välillä hänen alaston vartalonsa jopa etoo minua.
Olen yrittänyt saada miestä hienovaraisesti urheilemaan ja laihduttamaan. Hän käy salilla ehkä 1-2 kertaa viikossa, muttei se näy missään, sillä hän sitten syö ja juo senkin edestä.
Onko muilla samaa? Nyt kaikki tietty ajattelee musta, että olenpa pinnallinen bitch. Mä rakastan miestäni, mutta upeeseen seksiin ei mulla riitä pelkkä sisin, valitettavasti.
Kommentit (10)
Minä pidän " plösähtäneistä" oma mieheni on aina ollut todella hoikka ja lihaksia ei ole. Kyllä miehen tai naisen pitäisi kiihottaa aivoja ei niinkään silmiä pitkässä liitossa. Kuullostat pinnalliselta.
Toki fantasioita saa olla, mutta teillä asenteesi ilmeisesti jo hankaloittaa arkea?
Kyllä moni meistä miehistäkin salaa unelmoi timmistä vartalosta ja riippumattomista rinnoista, vaikka rakastaakin vaimoaan ja tajuaa, että lasten takia vartalo on muuttunut.
Jostain syystä tämä aihe on kuitenkin edelleen täydellinen tabu.
Meillä asia on juuri niinpäin, että itse olen aina pitänyt huolta itsestäni. En enää juokse päivittäin, mutta maratoni tai kaksi menee vuodessa kuitenkin.
Sen sijaan välillä tuntuu, että vaimoni ei päiväkausiin vilkaisekaan itseään peilistä. Ensimmäisen lapsen jälkeen kuvittelin sen johtuvan väsymyksestä ja lievästä masennuksesta, mutta nyt useamman vuoden jälkeen tuntuu, että vaimoa vain ei vaivaudu minun tai muidenkaan takia.
En halua loukata hänen tunteitaan sanomalla ilkeyksiä hänen ulkomuodostaan, mutta vihjailut lenkille lähdöstä yhdessä eivät ole menneet perille. Totta kai rakastan vaimoani siinä missä ennenkin, mutta jenkkakahvat eivät ole minua koskaan erityisemmin kiihottaneet. Ei ole reilua rakastellessa kuvitella joku muun näköinen vaimoni tilalle.
Mulla oli joskus tuollainen tilanne, eikä siihen auttanut edes se, että sanoin siitä miehelleni.
mies todella etoi mua ja sen lyllyävät läskit.
Lopulta en pystynyt olemaan edes samassa huoneessa missä mies söi, niin ällöttävää se oli.
Mies kyllästyi mun käytökseen ja meni vieraisiin, mä kyllästyin mieheen ja menin myös vieraisiin.
Lopun voit varmaan arvata, erohan siitä tuli.
Mitäs jos miehesi sanoisi sinulle samaa??? Sitten täällä valittaisit ja muut kehottaisivat jättämään sen sian?
Huomasin, että miehen kasvot alkoi olemaan turpeat ja ilman vaatteita äijä alkoi näyttämään, no, pullealta. Ei kiva. Mies kyllä huomasi asian itsekin kun ostettiin puntari ;) Mun kannustamana laihdutti tulleet kilot muutamassa kuukaudessa ja sain mieheni takaisin. Kyllä vaan kiinnostaa muakin taas enemmän nähdä miestä ilkosillaan =)
Eli meillä siis minä aloin puhumaan, että pitäiskö meidän yhdessä alkaa vähän tsemppaamaan ruokailun suhteen, jättää herkut vähemmälle ja alkaa liikkumaan. Ja ostaa uusi puntari, kun vanha oli tosi vanha. Ja oikeastaan heti ekana puntaripäivänä mies havahtui, kun tulos olikin jotain ihan muuta kuin muutama vuosi sitten. Ainoa haittapuoli oli sitten se, että minä laihduin siinä sivussa alipainoiseksi...
Heillä siis sukurasitteena korkea verenpaine ja kolesteroli ja näistä johtuen sydän- ja verisuonitaudit...
seksi tuottaa ongelmia. Mies haluaisi jatkuvasti mutta minulla on vaikeuksia kiihottua kun miehen runsas ylipaino ällöttää minua. En vain pysty innostumaan valkoisen läskin katselusta ja kun siihen lisätään ajamaton risuparta niin loppukin viehätys häviää. Lisäksi seksistä on tullut hankalaa jo ihan käytännössä kun mies ei enää " kykene" moniinkaan asentoihin. Esim. perinteistä lähetyssaarnaajaa joka oli minusta kiihottavin asento emme voi käyttää ollenkaan. Homma menee pääasiassa niin että minun pitää tehdä kaikki kun mies makaa sängyllä selällään ja eipä ole kovin vastavuoroista seksiä sellainen.
Olen sanonut miehelle lihomisesta ja hänkin myöntää että ylipainoa on. Asiasta on puhuttu ihan terveydellisistä syistä sillä miehen suvussa on paljon sydän ja verisuonitauteja ja mm. miehen isä ja setä ovat joutuneet laihduttamaan satuaan lievät sydänkohtaukset. Mies aina lupaa laihduttaa ja miestä kannustaaksemme otimme koko perhe käyttöön karkkipäivän eli kaikki herkut piti syödä lauantaisin. Siinä kävi sitten niin etä minä laihduin laihtumistani ja lapsista tuli ihan hirviöitä kun odottivat hulluina sitä karkkipäivää (ennen saivat karkkia silloin tällöin joskus useampana päivänä viikossa ja joskus ei kuukauteen mitään) mutta mies jatkoi lihomistaan. Selvisi sitten että se syö herkkuja silloin kun me muut nukutaan. Lisäksi kun olut maistuu liiankin hyvin eikä liikunta enää kiinnosta pätkän vertaa niin hankalaahan se laihduttaminen on.
Yhdessä ollaan oltu 10v ja kun seurustelu aloitettiin oli mies lihaksikas urheilija nuorukainen. Hyväksyn ja ymmärrän että vuodet tuovat ihmisiin muutoksia. Niin minuunkin. Ja että 30v ei enää ole samanlainen kuin 20v mutta se että tuossa ajassa ulkonäkö muuttuu noin paljon on minusta liikaa. Itse en ole niin paljon muuttunut joten mies ei ainakaan meillä voi sanoa että vaimokin on lösähtänyt kamalaksi kun niin ei ole.
ja olen itse asiassa aikonut laittaa samanlaisen aloituksenkin, mutta ap ehti ensin.
Mies on tosiaan lihonut ja muutenkin plösähtänyt niin, että en kykene edes kuvittelemaan seksiä hänen kanssaan. Mies luulee, että haluttomuuteni johtuu ainaisesta väsymyksestäni (johtui siitä kyllä aiemmin, mutta ei enää). Haluni ovat palanneet, mutta sammuvat saman tien, kun vain näenkin mieheni...
En voi itsekään väittää olevani mitenkään kiihottava näky, mutta minulla ongelma on päinvastainen. Olen laiha kuin aidanseiväs, eikä rintoja ole nimeksikään. Mutta minä en oikeasti voi asialle mitään, sillä en liho, vaikka tekisin mitä. Senttejä voi kyllä tulla jos oikein mässään, mutta ne kaikki sijoittuvat vyötärölle, eikä se varmaan minua houkuttelevammaksi tekisi... Mutta miestä kyllä kiinnostaisi seksi, vaikka tällainen luuviulu olenkin. Minä vain olen täysin kykenemätön moiseen, lihavien seksi on aina yököttänyt minua. Mieheni on minulle rakas, mutta ei vain kiihota minua.
mieheni on vielä sillainen että ei katso yhtään mitä esim päällensä laittaa. onko vaatteet likasia vai ei tai edes ehjiä. parat ajamatta ja hiukset yli pitkät.
sitten kerran otin asian puheeksi ihan nätisti. pyysin että pitäis edes vaatteistaan ja muuten ulkonäöstään huolta vaikka ei laihtuisikaan.. puhuminen tepsi ja nykyjään pitää huolta vaatteista, hiuksista ja parrasta. se auttoi minulle ja nykyjään seksikin jo maittaa:)