Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luomut C-D-kupin rinnat ei sytytä!! (kuva)

Vierailija
02.02.2008 |

http: //tinyurl. com/266yj9

Tuossa lapsettoman naisen noin D-kupin rinnat ja vaikka hoikka onkin niin kyllä roikkuu ja pahasti :(:( Ei ole kaunista.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täynnä raskausarpia (ei ole lapsia, tulivat nuoruudessa kun rinnat kasvoivat niin äkkiä ettei iho pysynyt perässä), siniset suonet kuultavat ikävästi läpi ja nännit ovat sellaista olematonta mallia, että ilmestyvät vain kylmässä tai kiihotuessa.

Mutta silti ne ovat aina kelvanneet, ja miehet ovat niille osoittaneet huomiota! Ikävää että tunnet huonoa itsetuntoa omista rinnoistasi, mutta ehdotan, että yrtät hyväksyä kroppasi sellaisena kuin se on. Se on oikeastaan ainoa keino oppia nauttimaan seksistä, ja samalla nautit enemmän elämästäkin. Tsemppiä! :)

Vierailija
2/66 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä maatessa näe. Todella kauniit rinnat on! Ottaisin heti, silikonia en taas huolisi vaikka kuinka eivät roikkuisi, ne vasta karseat ovat! Olen varma, ettei yhdenkään miehen mielestä nuo ole kamalat. Taidat olla kateellinen, kun vielä linkitätkin ja olet käynyt tuollaisilla sivuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä sivukuva ja kyllähän tuo roikkuu ja mahtuis koko penaali tissin alle:

http: //tinyurl. com/2to749

Vierailija
4/66 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi sitten lopetin toisen lapseni imettämisen ja ihan just tollaset näkyy peilissä. Kokoni on jotain B-C 80-85

Vierailija
5/66 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpais mulle vaikka heti. Eikä todellakaan mitkään riiput! Itselläni on kuppikoko 70E ja juuri olen saanut vauvan, saas nähdä miltä mun rinnat näyttää muutaman kuukauden imettämisen jälkeen. Mutta jos tuollaiset rinnat on jonkun mielestä rumat niin voi ei! Siinä tapauksessa kannattaa peittää silmät jos mun tissit osuu vaikka uimahallissa vastaan, sillä mun tissit on 2-3 kertaa isommat ja ainakin 10 kertaa riipummat kun nuo tissit!!!

Vierailija
6/66 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun mielestä nuo on ihan kelpo tissit, nuokin.

Joku pienirintainenkos siellä toivoo?

Vierailija
7/66 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapainoisen näköinen vartalo. Mä en käsitä, miten joku haluaa olla lauta.

Vierailija
8/66 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti monen miehen mieleen enemmän kuin a-kupin rinnat..

Vierailija
9/66 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on vähemmät roikkuvat ja pienemmät.

Vierailija
10/66 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on d/e... joten nuo ei ole deetä nähneetkään.

ja kuvan rinnat ei roiku läheskään niinkuin omani.... minun lupsahtaisivat kokonaan kainaloon tuossa asennossa...

Vierailija
11/66 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

D ei ole mikään iso rinta jos ympärys on pieni, kuvassa varmaan 75 tai 70D.

Itsellä 75D enkä pidä itseäni isorintaisena todellakaan.

T. Liivimyyjä

Vierailija
12/66 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut noi rinnat on just sellaiset jotka miehen sytyttää, nimim. kokemusta on, vaikka muille jakaa...

Vierailija
13/66 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun suruksesi täytyy vielä todeta, että esim mulla on D-kupin rinnat, jotka vielä kahden imetyksenkin jälkeen eivät riipu. Ehkä syy on siinä, että raskaus& imetys eivät ole missään vaiheessa aiheuttaneet muuta muutosta rinotihin, kuin pigmentin tummenemisen, ja sitten taas vaalenemisen.

Vierailija
14/66 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmisillä ole mitään tajua... huoh.

Vierailija
15/66 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

b-kuppi ei roiku vaan nöpöttää kauniisti pyöreänä

Vierailija
16/66 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //tinyurl. com/2xvz4c

Miettikää nyt vähän..

A ja B koot eivät yleensä " roiku" niin, että alle tulee tuollainen sauma (ellei ole ihan lätyt).

Vierailija
17/66 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muuten perjantaina saunaillassa ja siellä oli noin 10 naista mun lisäksi.

Mä olin ainoa, jolla oli pienet (a tai joskus b riippuu rintsikoista) rinnat ja mun rinnat oli ainoat jotka ei roikkuneet, vaikka olen imettänyt ja vaikka mukana oli lapsettomiakin.

Kaikilla näistä naisista oli vähintään C kupit ja parilla varmaan jotkut E kupit ja jokaisella roikkui rinnat. Omat ei roiku, mutta on kyllä melko pienet. Luulen, että kaikille on ottajansa. Ihan kivoja tissejä ne oli, vaikka roikkuikin. Itse pidän silikoneja rumina, en voi käsittää, miten sellaisista törröttävistä pallonmuotoisista tisseistä voi joku pitää.

Vierailija
18/66 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä pyöreä, kaunis C-povi ja olen hoikka.

Vierailija
19/66 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen jonka rinnat ei roiku, kuin isotissisen naisen, jolla on kauheat riipparit.

Vierailija
20/66 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin nuo riiput kuin Saimin nännit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi