Luomut C-D-kupin rinnat ei sytytä!! (kuva)
http: //tinyurl. com/266yj9
Tuossa lapsettoman naisen noin D-kupin rinnat ja vaikka hoikka onkin niin kyllä roikkuu ja pahasti :(:( Ei ole kaunista.
Kommentit (66)
http: //mjt. nysv. org/janinafrostell_tissit/janina_yhdistetty. jpg
yritttää käsillään tukea, mutta kyllä tuolla alla kynät pysyisi
isorintainen saa aina huomiota miehiltä.
Lisäksi yksikään seksisymboli ei ole pienirintainen.
Itsellä b-kuppi, mutta myönnän tosiasiat.
Vierailija:
niin 2 identtistä naista, molemmat yhtä kauniita. Toisella a-kuppi, toisella D-kuppi. 95% miehistä ikään ja ammattiin katsomatta valitsi isorintaisen.
Mä en ymmärrä mitä jankkaamissa tässäkin asiassa on. Tästä oon tehty monia tutkimuksia, ja tulokset on aina olleet 64:n mukaisia. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä etteivät miehet pitäisi myös pienemmistä rinnoista, ja parisuhteessa ulkonäön merkitys vähenee aina. Get over it.
Vierailija:
http: //mjt. nysv. org/janinafrostell_tissit/janina_yhdistetty. jpgyritttää käsillään tukea, mutta kyllä tuolla alla kynät pysyisi
B-kuppi, tai nyt c-kuppi(raskaana)
Vierailija:
Mä en ymmärrä mitä jankkaamissa tässäkin asiassa on. Tästä oon tehty monia tutkimuksia, ja tulokset on aina olleet 64:n mukaisia. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä etteivät miehet pitäisi myös pienemmistä rinnoista, ja parisuhteessa ulkonäön merkitys vähenee aina. Get over it.
Vierailija:
http: //mjt. nysv. org/janinafrostell_tissit/janina_yhdistetty. jpgyritttää käsillään tukea, mutta kyllä tuolla alla kynät pysyisi
saan aina paljon huomiota miehiltä, vaikka mulla on A-kuppi? Kahdella kaverillani on isot rinnat, eikä heitä niin huomioida, olisko kuitenkin kyse jostain muustakin?
MUTTA, jos molemmat ovat kauniita, niin isorintainen " vie voiton" . On ikäänkuin bonus.
kyllä muutenkin ruumiinrakenteeltani erilainen, sellainen pieni ja siro, pyöreä perä, ja pienet rinnat. 71
Miehet ottaisivat taatusti kiinteän naisen, jolla c, kuin löysävartaloisen, jolla isot roikkarit..niin se vaan on.
Ja itsellä ei ole isoja rintoja. Katselkaapa kaupungilla, jos isopovinen kävelee, kyllä siinä kääntyy jokaisen miehen pää...
Vierailija:
Miehet ottaisivat taatusti kiinteän naisen, jolla c, kuin löysävartaloisen, jolla isot roikkarit..niin se vaan on.
Itsellä kiinteä povi ja kroppakin on timmi.
tuijottele kaupungilla naisten rintoja, ja taatustikaan kaikki eivät ole niin juntteja, että kääntyvät katsomaan.
Vierailija:
niin 2 identtistä naista, molemmat yhtä kauniita. Toisella a-kuppi, toisella D-kuppi. 95% miehistä ikään ja ammattiin katsomatta valitsi isorintaisen.
Ne ei ole sama kuin kauniit luonnolliset isot rinnat hoikassa kiinteässä vartalossa (mikä yleisesti ottaen miellyttää miestä varmasti).
Sellaisen ihrapunkerot pienissä vaatteissaan tissinvaot esille pursuilevian ei ole millyttävää katsottavaa miehillekään. läskitissit siis eri juttu, eikä ole hyvä.
Eli:
+ Hoikka ja timmi, mutta silti luonnolliset kiinteät rinnat (harvinaista)
+Hoikka ja timmi, keskikokoisilla tai pienehköillä rinnoilla.
-Ihrainen punkerovartalo läskitisseillä.
-Ihrainen punkerovartalo pienillä roikkotisseillä.
Vierailija:
Eli:
Te naiset olette kyllä käsittämättömän noloja, jos tällaista tosissaan kirjoittelette.
Tunnen montakin hoikkaa ja kiinteäpovista, ja povi on iso. Ja se voittaa aina pikkutissit, ja sekös sinua vituttaa. Mua ei kiinnosta läskitissit, voihan läskillä olla roikut a-kupitkin.
Vierailija:
Ne ei ole sama kuin kauniit luonnolliset isot rinnat hoikassa kiinteässä vartalossa (mikä yleisesti ottaen miellyttää miestä varmasti).Sellaisen ihrapunkerot pienissä vaatteissaan tissinvaot esille pursuilevian ei ole millyttävää katsottavaa miehillekään. läskitissit siis eri juttu, eikä ole hyvä.
Eli:
montakin sellaista joilla on isot ja kiinteät. Olette ilmeisesti nuoria tai suht. nuoria?
Itse en kyllä kovin montaa tunne, ja näen naisten rintoja miltei päivittäin.
Vierailija:
montakin sellaista joilla on isot ja kiinteät. Olette ilmeisesti nuoria tai suht. nuoria?Itse en kyllä kovin montaa tunne, ja näen naisten rintoja miltei päivittäin.