Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luomut C-D-kupin rinnat ei sytytä!! (kuva)

Vierailija
02.02.2008 |

http: //tinyurl. com/266yj9

Tuossa lapsettoman naisen noin D-kupin rinnat ja vaikka hoikka onkin niin kyllä roikkuu ja pahasti :(:( Ei ole kaunista.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä mä tiedän enemmän pieniä rintoja jotka eivät roiku kuin isoja rintoja jotka eivät roiku. Luulen, että suurin osa (ei kaikki) isoista rinnoista roikkuu, koska sellaisia näen niin usein ja taas pieni osa pienistä rinnoista roikkuu.

Vierailija
62/66 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETKÖ OSAA LUKEA?

Mua vituttaa ihmiset jotka eivät osaa lukea, eivät näköjään ymmärrä lukemaansa ja ovat näköjään noin huono itsetuntoisia.

-83

ps. Missähän vaiheessa olen sanonut ettei miehet pitäisi isoista rinnoista hoikassa vartalossa, kun juuri niin kirjoitinkin?? Missä vaiheessa snaoin, että pienet rinnat peittoaa isot (paitsi kun kyse on läskitisseistä)???

Opetelkaa lukemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia 1, imetetty, ikää 33. Eivät roiku, suku" vika" , suvun naisilla(oli isot tai pienet) niin kiinteys säilyy pitkään. En voi valittaa ;)

Vierailija
64/66 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeriä olette te jankuttajat.

Vierailija
65/66 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se 33 v.

Vierailija
66/66 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko imettänyt?

Niin, siis aika usein törmää siihen, että joku sanoo, että onneksi hänen rintansa ei ole alkaneet roikkua ja silti kun saunaan menee, niin selvästi roikkuu (hox, ei kaikilla.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi