Luomut C-D-kupin rinnat ei sytytä!! (kuva)
http: //tinyurl. com/266yj9
Tuossa lapsettoman naisen noin D-kupin rinnat ja vaikka hoikka onkin niin kyllä roikkuu ja pahasti :(:( Ei ole kaunista.
Kommentit (66)
kertomaan, että aina salaa katselevat kaverini rintoja, ja vaimolle valehtelevat, että pienet on ok... Sama asia esim. peniksen koossa.
Itsellä b-kuppi, en ottaisi isompia, urheilen paljon
Ehdottomasti kauniimmat, mutta olenhan nainen.
Miehet tykkäävät tisseistä oli ne sitten isot tai pienet!! Uskokaa jo! Miehiä on eritasoisia ja erilaisia. Kaikki EIVÄT pidä isoista roikkuvista pienten ja kiinteiden edelle. Niin se vain on.
Miehet eivät ole vain biologiansa orjia, jotka väkisin viehtyvöt enemmän uhkeisiin muodokkaisiin ja lanteikkaisiin naaraisiin, vaan voivat myös käyttää aivojaan ja pohtia omia mieltymyksiään muita reittejä pitkin :)
Yhä enemmän miehet ovat kiinnostuneet naisen muista ominaisuuksista, eivät tissien koosta (joka on pienen pieni sivuseikka kaiken muun rinnalla;)).
Eli tässä ei nyt ole siitä kyse, että olisivat olleet kohteliaita, sitäpaitsi, kaveriporukasta kyse.
Tiesitkö, että isot eivät läheskään aina roiku...
Itsellä kiinteät ja isot, ja ovat kyllä kauniit, vaikka itse sanonkin ja bmi on 20.
Vierailija:
Ehdottomasti kauniimmat, mutta olenhan nainen.Miehet tykkäävät tisseistä oli ne sitten isot tai pienet!! Uskokaa jo! Miehiä on eritasoisia ja erilaisia. Kaikki EIVÄT pidä isoista roikkuvista pienten ja kiinteiden edelle. Niin se vain on.
Miehet eivät ole vain biologiansa orjia, jotka väkisin viehtyvöt enemmän uhkeisiin muodokkaisiin ja lanteikkaisiin naaraisiin, vaan voivat myös käyttää aivojaan ja pohtia omia mieltymyksiään muita reittejä pitkin :)
Yhä enemmän miehet ovat kiinnostuneet naisen muista ominaisuuksista, eivät tissien koosta (joka on pienen pieni sivuseikka kaiken muun rinnalla;)).
hyvän kokoiset, ei roiku, kiinteät jne.
ainakin mitä itse siellä saunaillassa päättelin. Jos 10 naista ja kaikilla isot rinnat, muutama synnyttämätön, ja kaikilla roikkui, niin mitä siitä voi päätellä?
Oletko itse ihan varma, että sun rinnat on tuollaiset roikkumattomat kuin mitä esim. tuo 31 laittoi linkkiin?
Se nyt vain on totuus että miehet pitävät rinnoista ja se koko on sivuseikka. Isot roikkuu tai ei roiku, pienet roikkuu tai ei roiku.. se on melko pieni juttu miehillekin.
Sinulla saa olla isot ja kiinteät, se ei haittaa minua laisinkaan :)
Minullakin on isohkot rinnat, mutta ULKONÄÖLLISESTI pidän paljon kauniimpina pieniä, pyöreitä ja pystyjä, eikä minun tarvitse keksi äsitä mielipidettä mistään muusta syystä kuin siitä, että ne vain minua miellyttävät ja TIEDÄN, että moni mies ajattelee samoin, ja moni ei, ja montaakaan ei kiinnosta.
41
Minä tunnen harrastusporukasta(45 hlö) n. 25 isorintaista ja kaikilla on kiinteät, vaikka ovat isot rinnat.
Ja suurin osa miehistä pitää isoista rinnoista, se on fakta. On toki pikkutissifaneja, mutta ovat vähemmistö.
jossa oli pari synnyttämätöntäkin mukana, ei ollut mahtunut yhtään sellaista, jotka ei olisi roikkunut?
Mä luulen, että kyseessä on se, että kaikilla se roikkumiskäsite on vähän eri, tuo 31 linkin naisen rinnat ei roiku, enkä todellakaan tiedä yhtään isorintaista, jolla tuollalailla olisi pystyt ja kiinteät rinnat.
Ja kuten joku tuossa sanoikin, niin esim. Janina Fristellin rinnat on minusta roikkuvat.
Suvi Koponen tai Saimi-fani?
Miestä kiihottaa x-mallivartalo, iso povi, hoikka vyötärö, muodokas peppu. Tähän vielä kauniit kasvot, niin avot.
Vierailija:
Suvi Koponen tai Saimi-fani?Miestä kiihottaa x-mallivartalo, iso povi, hoikka vyötärö, muodokas peppu. Tähän vielä kauniit kasvot, niin avot.
- Pääasia että naisella on rinnat, ihan sama minkä kokoiset, kunhan on jotkut nysät tai isommat puseron alla.
Tää oli jollain tunnilla, jossa juttu kääntyi jostain syystä naisten rintoihin.
" miehet pitävät isoista rinnoista" -lause on yhtä pätevä kuin
" miehet pitävät pienistä rinnoista" ja
" miehet pitävät keskikokoisista rinnoista"
Se, että miehet pitävät suurista EI SULJE POIS sitä, että he pitävät myös pienistä ja keskikokoisista :)
Ja se, että jotkut miehet pitävät pienistä, ei sulje pois sitä, että he pitävät myös suurista / koolla ei ole väliä, se että jollakin on pienet/suuret ei vähennä kiinnostusta tai tykkäämistä ihmistä kohtaan LAINKAAN.
Jos miehille näytettäisiin erilaisia tissien kuvia ja ne pitäisi arvioida 1-10 niin varmasti jakauma olisi melko tasainen pienten, keskikokoisten ja suurten välillä, ja varmasti joku mies antaa paremmat pisteet pienemmille ja joku isommille. Esimerkiksi HS:n sivuilla kun on niitä vartalo kuvia niin siellä pienirintaiset ovat saaneet aivan yhtä hyvät, ellei paremmat arvioinnit ja kommentit kuin suuririntaiset.
Vieläkö joku kehtaa väittää, että ovat B/C-rinnat?
http ://www .egotastic. com/image-nsfw?path=0511/kelly-brook-topless-18. jpg
Onko sinulla käynyt mielessä, ettäö miehetkin osaavat olla kohteliaita. Meille isorintaisille kun puhutaan ihan muuta.