Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomaisissa vauva-sarjoissa ihmettelen aina niitä synnytyksiä.

Vierailija
19.11.2008 |

Ensin ne uhoaa synnyttävänäs ilman lääkkeitä. Sitten alkaa pikkusen tuntua supistuksen, niin KAIKKI ottavat epiduraalin.

Ja olen myös ihmetellyt sitä epiduraalin määrää, se on varmaan todella tolkuton. Sillä ne kaikki hmyilee ja on ihan iloisia seuristellessaan sukulaistensa kanssa.

Minusta ne ei näytä oikelta synnytyksiltä. Uskon, että itse en ole ollut noin iloinen ja freesin näköinen.

Synnyys tapahtuu aina sängyssä puoli-istuvassa asennossa. Onko Kanadass, Usassa yms. kiellettyä käyttää vaikka jakkaraa?

Ja se suvun määrä. Suurinpiirtein naapurin tätikin kurkkii siitä reiden yli kuinka ihana vauva siektä syntyykään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suku katosmassa. Yksi katseli seinille, kun tuki synnyttäjän reittä.

Vierailija
2/7 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans ihmetelly sitä porukan määrää siellä huoneessa! Ja suurinpiirtein appiukosta lähtien kaikki on tölläämässä jalkopäässä:D

Mä kyllä käskisin painua kartanolle kaikkien muiden paitsi miehen siksi aikaa kun synnytys on käynnissä! Samaten en omia pieniä lapsiani haluaisi katsomaan synnytystä, vaikka kyseessä nyt onkin ihan luonollinen tapahtuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllättäen tarkastuskäynnillä ja hoitaja kyseli naisen suvusta. "haluatko pyytää mita paikalle". Useamman kerran jankkasi.

Nainen sanoi, että ei halua, riittää kun mies on tässä paikalla. Hoitaja tuntui olevan ihmeissään, että pelkkä mies muka riittää.

Vierailija
4/7 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen synnyttänyt kerran Suomessa (yksin) ja otin kaikki puudutukset mut voi ei, nyt olen menossa synnyttämään ulkomailla ja mies on amerikkalainen mitenköhän tässä nyt käy?? LOL Kerron sitten teille onko tämä stereotypia totta.

Vierailija
5/7 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aikoi kutsua kaikki mahdolliset kynnellekykenevät paikalle syömään herkkuja kun synnytys käynnistyy ja kun joku serkku tai mikä lie sanoi että hän ei kyllä voi tulla jos se on yöllä kun täytyy huolehtia lapsista niin tämä nainen ihmetteli että miten niin, ota lapset mukaan, vai etkö halua tulla? Varmasti ihan jokainen haluaa kiskoa pienet lapsensa sängyistään puoli kahden aikaan aamuyöstä kun sukulainen soittaa, että alan synnyttää, tulkaa meille mässäämään.

Vierailija
6/7 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalasarjoissa ihmetellyt, kun _kaikki_ synnyttäjät makaa sängyssä tuskissaan.

Mä olen kaikissa kolmessa synnytyksessäni ollut pystyasennossa. Sängyssä makaaminen oli kaikista hirveintä ja supistukset tuntuivat siinä kaikkein pahiten.

Vierailija
7/7 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan myös kuinka ihmettelin synnyttäjää, kuinka se päivitteli miksei tämä serkku muka halua tulla keskellä yötä lastensa kanssa heille.

Lopuksi nainen joutui synnyttämään sairaalassa ja suurinpiiretin ekasta supparista vaati epiduraalin.

Mulla kävi mielessä, että miten ihmeessä olisi kotona kestänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä