Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valokuvissa olen mielestäni ruma, luonnossa kauniimpi.

Vierailija
30.01.2008 |

Mistä tuo voi johtua? Eikö valokuvat jostain syystä onnistu vai enkö peilistä näe totuutta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen onnistunut valokuvissa vain kunnolla meikattuna ja valokuvausstudiossa (työkuva) ja toisen kerran, kun olin pentukoirani kanssa valokuvassa. Jälkimmäinen johtui varmaan siitä, että keskittyessäni koiraani oli "luonnollinen" ilme. Äskettäin yritin ottaa työpaikkahakemusta varten selfien, se vasta järkyttävä oli.

Vierailija
22/25 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle etenkin hoikkana sanottiin että oon tosi kuvauksellinen. Mut jännitän kuvaustilanteita ja ikööbku inhoon niitä. Mulle moni sanonu et oon kauneimmillsni luonnossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän valokuvissa paljon paremmalta kuin luonnossa vaikka en käytä mitään filttereitä jne... Sen takia yritän ottaa itsestä mahdollisimman huonoja kuvia, ettei tule pettymyksiä esim. treffeillä tavatessa. 

Vierailija
24/25 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Kasvoni eivät ole symmetriset alkuunkaan, siinä varmaankin syy etten ole fotogeeninen.

Just eilen katselin itseäni videolta ja siinäkin näytän paljon enemmän ”itseltäni” kuin kuvissa.

Vierailija
25/25 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kivin epäkuvaukselline oo, mut oon ilmeikäs ja kuvissa negatiivinen ilme, koska en viihdy😁mut muutenki moni sanonu et luonnossa kauniimpi....