Valokuvissa olen mielestäni ruma, luonnossa kauniimpi.
Mistä tuo voi johtua? Eikö valokuvat jostain syystä onnistu vai enkö peilistä näe totuutta?
Kommentit (25)
Mulle etenkin hoikkana sanottiin että oon tosi kuvauksellinen. Mut jännitän kuvaustilanteita ja ikööbku inhoon niitä. Mulle moni sanonu et oon kauneimmillsni luonnossa
Näytän valokuvissa paljon paremmalta kuin luonnossa vaikka en käytä mitään filttereitä jne... Sen takia yritän ottaa itsestä mahdollisimman huonoja kuvia, ettei tule pettymyksiä esim. treffeillä tavatessa.
Mulla sama juttu. Kasvoni eivät ole symmetriset alkuunkaan, siinä varmaankin syy etten ole fotogeeninen.
Just eilen katselin itseäni videolta ja siinäkin näytän paljon enemmän ”itseltäni” kuin kuvissa.
En mä kivin epäkuvaukselline oo, mut oon ilmeikäs ja kuvissa negatiivinen ilme, koska en viihdy😁mut muutenki moni sanonu et luonnossa kauniimpi....
Itse olen onnistunut valokuvissa vain kunnolla meikattuna ja valokuvausstudiossa (työkuva) ja toisen kerran, kun olin pentukoirani kanssa valokuvassa. Jälkimmäinen johtui varmaan siitä, että keskittyessäni koiraani oli "luonnollinen" ilme. Äskettäin yritin ottaa työpaikkahakemusta varten selfien, se vasta järkyttävä oli.