Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, kun on mennyt touhuamaan parhaan kaverinsa miehen kanssa?

Vierailija
29.01.2008 |

Se oli kyllä vahinko ja humalassa tehty mutta silti kaduttaa ihan kauheasti.... se tapahtui lauantaina ja tuntuu etten enää ikinä voi katsoa kumpaakaan silmiin...joudunko nyt helvettiin? lapsia ei ole kummallakaan mutta puolisot siis molemmilla....

Kommentit (124)

Vierailija
81/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Valheet ennemmin tai myöhemmin paljastuvat ja menetät kaverisi lopullisesti, jos liikutte samoissa piireissä niin myös muut alkavat vältteleen sua.

Vierailija
82/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin kysyä, missä on moraalisi? Tai yhtä hyvin sen ukon moraali on lähtenyt omille teilleen, eipä sillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se oli kyllä vahinko ja humalassa tehty mutta silti kaduttaa ihan kauheasti.... se tapahtui lauantaina ja tuntuu etten enää ikinä voi katsoa kumpaakaan silmiin...joudunko nyt helvettiin? lapsia ei ole kummallakaan mutta puolisot siis molemmilla....

Vierailija
84/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos ihmisillä on himoja eikä niitä vain ovi humalassa estää? mekin molemmat rakastetaan puolisoitamme mutta noin vain kävi....ei koskaan haluttais edes koskea toisiamme selvinpäin!!

Vierailija
85/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo peuhukaveri asiaan suhtautuu ?

Itsekin olin firman kemuissa ja siellä tapahtui taas vaikka mitä, vähän saa duunissa pitää matalaa profiilia hetken aikaa. Mutt mitä sille voi jos toinen on niin lutunen ja söpö, että sen vois kaataa samantien....ja varattu.

Vierailija
86/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kuin muut vastaajat arvaavatkaan...... Muista, että et ole yksin syyllinen tilanteeseen, vaan toinen osapuoli on iahn yhtä syyllinen. Jos mahdollista, puhu asiasta toisen osapuolen kanssa, eiköhän asia (ja huono olo) lähde sitä kautta selviämään.

Vierailija
87/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä miten suhtautuu kun en ole nähnyt häntä sen illan jälkeen...vannoi kyllä ettei koskaan kerro vaimolleen mitä tapahtui ja minä lupasin saman myös...pää halkeaa kun ei voi kelleen kertoa tuosta...kaduttaa ja surettaa kaverin puolesta....siinä oli vaan niin hirveää himoa ja mä jotenkin sokaistuin siitä....yritin estellä mutten voinut!!!!

Vierailija
88/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis kiva tietää miten välit palautui entiselleen vai palautuiko koskaan...ja pysyikö salaisuus salaisuutena....sen tiedän ettei tuo tule enää koskaan tapahtumaan!!!!

Vierailija
89/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä muuten touhusitte ? Missäs nämä toiset puoliskot olivat ?

Vierailija
90/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki muut sammuneina...

Vierailija
91/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meininkiä. Kato, hyvä naaras tuolla ja reva punoittaa, käynpä tökkäämässä... Roaaaarrrrrrrr!

Vierailija
92/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverille mitä tapahtui mutta sitten saisin tuon miehen vihat niskoihini enkä tiedä antaisiko kaverikaan minulle anteeksi....pitääkö vaan elää tän syyllisyyden kans???

Vierailija
93/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mulle ikinä käy noin? Että käppäilisin vaikka tuolla puistossa ja siihen tulisi joku mies, joka on etäisestikään siedettävä ja sit yhtäkkiä me peuhattaisiin katuojassa ja mä en vaan tajuis, et kuinka siinä kävi niin? Et miltä se tuntuu, kun koittaa estellä mut niin vaan jotenkin käy?

Ja pitäiskö mun olla entistäkin varovaisempi miehen ystävien ja ystävien miesten suhteen, kun noin voi käydä yhtäkkiä?

Kauheeta tuollainen, siitä pitäisi puhua enemmän, kun aikuiset ihmiset harrastavat intiimejä touhuja ymmärtämättä itse miksi ja miten!

Vierailija
94/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kannat vastuun kuin nainen.

Vierailija
95/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä noin miehellesi ja parhaalle ystävällesi ja katso meneekö läpi.. Mulle ei menisi, kun ei mene täälläkään. Panemista ei voi tapahtua VAHINGOSSA vaikka olisi kuinka kännissä!!!!!

Vierailija
96/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetät sekä kaveris, miehes sekä tämän peuhuukamun.

Olkaa hiljaa vaan, niin voitte jatkaa hommia seuraavan kerran.

Vierailija
97/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä kannata syyllisyyttä potea eikä muita satuttaa.

Minulla on ihana seksuaalinen suhde parhaan ystäväni vaimon kanssa. Aina silloin tällöin saamma tilaisuuden rakastella, ja se piristää molempien elämää.

Alussa oli tietenkin jonkinlainen morkkis aiheesta, mutta pelisäännöt ovat täysin selvät ja ystävyytemme on avointa, rehellistä ja luonnollista muuten.

Sallisin kyllä vaimolleni saman, enkä haluaisi siitä kuulla.

Vierailija
98/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä oliko kommenttisi tosissaan kirjoitettu vai ei mutta mulla on käynyt noita pakko saada-juttuja muidenkin miesten kanssa....siis joskus vaan himottaa toinen niin hirveesti että jos toinenkin ajattelee samoin niin siinä ei oikeesti voi estellä asioita tapahtumasta oli toinen osapuoli sit kuka tahansa. aina mä olen kyllä ollut humalassa silloin kun noin on käyny eli ei tosiaankaan missä kauppajonossa ala vieruskaveri himottamaan niin että naimaan pitää päästä!!!

Vierailija
99/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi että sä kärsit aiheuttamasi tuskan eikä niin, että muut kärsii sun tekosista. Vahinkoja sattuu! Kyll' se siit' helpottaa, alku on vaikeinta.

Vierailija
100/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muut eivät tiedä tapahtuneesta, niin kukaan ei loukkaannu eikä suutu. Olkaa kuin mitään ei olis tapahtunut.