Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, kun on mennyt touhuamaan parhaan kaverinsa miehen kanssa?

Vierailija
29.01.2008 |

Se oli kyllä vahinko ja humalassa tehty mutta silti kaduttaa ihan kauheasti.... se tapahtui lauantaina ja tuntuu etten enää ikinä voi katsoa kumpaakaan silmiin...joudunko nyt helvettiin? lapsia ei ole kummallakaan mutta puolisot siis molemmilla....

Kommentit (124)

Vierailija
101/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. nimim. saman kokenut ja kertonut ja kaikki meni paskaksi sen jälkeen

Vierailija
102/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasta sattuu aika monelle nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vaikka aivot kuinka hutaa että lopeta nyt ennen kuin on myöhäistä niin ei silti voi...kun ruumiin halu menee aivojen käskyn edelle. kukaan ei tätä ymmärrä ellei ole itse samaa kokenut!!

Vierailija
104/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä av:n moralisteista.

Mulle kävi kans niin, että menin touhuamaan hyvän miespuolisen ystäväni kanssa ja olen naimisissa. Päätettiin että asia jää vain meidän väliseksi. Miksi suotta loukata muita oman satunnaisen erehdyksen takia. Erehtyminen on sitäpaitsi inhimillistä.

Vierailija
105/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliytteko kännissä vai miten sa tepahtui?? vaivaako sua syyllisyys???

mulla ei meinaa hermot kestää tän syyllisyyden kans...vaikka tajuan kyllä että ihmissuhtete hajoo jos kerron...omani myös.

Vierailija
106/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin kerran peuhaamaan chätistä löytämäni kundin kanssa. Oman mieheni kanssa oli menossa hiljaisempi vaihe. Valitisin kuitenkin oman ukkoni, en kertonut tuota syrjähyppyä, miksi olis pitänyt ? Joskus törmään tuohon chättituttuun vieläkin, hymyilemme vaan...ja muistelemme menneitä. Tuon chättikundi osas sitten tyydyttää naisen.....

Vierailija
107/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ensin mitä itse haluat ja miten asiat pitäisi sopia. Kestääkö sen miehen hermot? Rakastuuko hän vai oliko se " vain seksiä" ?

Jos olette samassa veneessä ja muuten läisiä ja luotat häneen ei siinä ole mitään ongelmaa.

Ihmisillä on erilaisia tarpeita ja joskus ne yllättävät.

Vierailija
108/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sitä syyllisyyttä lievensi se, että kyseessä oli todellakin vahinko (vahvassa humalassa tapahtunut) ja lisäksi rakas ystäväni, eikä kukaan puolituttu. Kuulostaa sairaalta, mutta en vaan jotenkin enää osaa tuntea asiasta syyllisyyttä ainakaan mitenkään aktiivisesti. Kyllä se sinunkin syyllisyytesi ajan kanssa laimenee, usko pois. Elämä jatkuu.

t. 26

Vierailija
109/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia unohtuu vaikka se ei heti siltä tuntuisikaan.

Aika parantaa haavat.

Vierailija
110/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yhteisissä kaveriporukan juhlissa oltiin..

kaikki muut sammuneina...

Vierailija
111/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestääkö sen miehen hermot....voi olla että ei ja sitä mä pelkäänkin et menee itse tunnustamaan vaimolleen...olen jo miettinyt kiistänkö siinä vaiheessa vai myönnänkö suoraan...ei varmaan kannata enää siinä vaiheessa paikata petosta valheella vai mitä...ei kauheen usein nähdä tuon miehen kanssa kun enemmänkin hengaan sen vaimon kans ja se käy meillä. mä haluisin vaan et kaikki olis niinku ennenki....

Vierailija
112/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten ikinä pääse tän asian yli. ei aavistustakaan mitä se mies ajattelee.

Vierailija
113/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa pitää pää kylmänä muutaman viikon ja antaa tunteiden tasaantua. Sitten voitte miettiä yhdessä haluatteko todella tunnustaa tekonne kumppaneillenne.

26

Vierailija
114/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain cool, rohkeasti tapaamaan ja moikkaat ja juttelet niitä näitä kuin normaalisti. Pidä kuitenkin myös normaali etäisyys.

Se on paras ratkaisu. Ei sinun tarvitse häntä aktiivisesti torjua, ja ole hänelle kohtelias ja huomioi että se on varmasti myös hänelle herkkä ja vaikea paikka.

18

Vierailija
115/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on vastuussa käyttäytymisestään ja teoistaan, vaikka olisikin humalassa. Jos silloin on vaikea hillitä käyttäytymistä, niin eikö olisi fiksumpaa juoda vähemmän? Ihan jo itsenkin takia?

Vierailija
116/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvistä vinkeistä ja asiallisesta suhtautumisesta. harva ihminen näköjään myöntää sen että himoista on tosi vaikee kieltäytyä jos on tarpeeksi humalassa. jos mun puolisoni sanoisi mulle pettäneensä koska oli liian kännissä antaisin sen vuoksi anteeksi koska tiedän että kännissä se on tosi vaikeeta. ihan eri asia pettää tietoisesti selvinpäin kuin kännisenä hetken huumassa. me ollaan vaan ihmisiä!!!

Vierailija
117/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ukon hermojen menettäminen pelottaa, jutelkaa / tekstailkaa. Miehet yleensä pääsee helpommin näistä yli.

Tuttavapiirissä on kaksi (tai oikeastaan kolme) tällaista tapausta. Toisessa eivät kertoneet puolisoilleen ja tänäkin päivänä kyläilevät puolin ja toisin ikäänkuin mitään ei olisi tapahtunut. tapahtuneen jälkeen tekivät yhdessä päätöksen, että asiaan ei enää palata, ei tekstailla (aluksi tekstailivat morkkiksestaan) eikä yritetä ottaa toiseen kontaktia.

Toisessa tapauksessa mies ei kestänyt vaan kertoi vaimolleen. Kaverillani tosin oli suhde mieheen eli tunteet olivat vahvasti pelissä. kaverini mies ei tiedä vieläkään ja tuo toinen perhe pysyi yhdessä, vaikka vaikeaa heillä on ollut.

Vierailija
118/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteyttä ottaminen pelottaa. en missään nimessä halua tuon miehen näkevän että olen kauhuissani tai edes pidän tapahtunutta suurena juttuna. en uskalla tekstata koska jos vaimo näkee viestit niin siinä sitä ollaan sitten. tuntuu että parempi olis tuolle miehellekin näyttää etten pidä juttua minään enkä siis halua puida asiaa jälkeenpäin....

Vierailija
119/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden miehiä ei vietellä! Varattuja miehiä ei vietellä! Ole vaikka sammumispisteessä, ihan sama, kas kun joillakin vielä silloinkin pelaa jonkinlainen järki/moraali/empatiakyky.

Humala ei ole syy, ja jos sä olet känniääliö, niin miksi sä juot ja hankkiudut tilanteisiin, joissa tiedät tekeväsi mahdollisesti jotakin todella tyhmää? Vai eikö sua oikeastaan haittaa muuten, kunhan et itse paljastu, viis muista, ja heidän tunteista...

Toivottavasti ystävällesi selviää karu totuus, ja toivottavasti hän tajuaa poistaa sinut " ystävälistastaan" . Et ansaitse tulla kutsutuksi ystäväksi.

Vierailija
120/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tosiaan toivon että sä joskus huomaat tehneesi kännissä saman virheen kuin minäkin ja muistat tämän asian sitten!!! kukaan ei ole täydellinen et edes sinä!! ja minäkö yksin olen tuon miehen vietellyt eiköhän me ola molemmat yhtä syyllisiä asiaan!!

taidat sinä olla petetty kun noin katkerasti puhut!!!