Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvalla nukkuminen, ilman lakanoita

Vierailija
04.12.2024 |

Olen ihan hiilenä siitä, että kun tönin kuorsaavaa miestä, hän siirtyy sohvalle nukkumaan. Ottaa peiton ja tyynyn mukaansa. Ei sohvalle! Ei ilman lakanoita!! Mies hikoileekin niin paljon, että sohva on kohta piloilla. Ja minä olen se joka sitä koskaan pesee. Yläkerrassa on esikoisen tyhjilleen jäänyt huone, menköön sinne. Kerran suutuin oikeen kunnolla kun miehen  kaveri oli jäänyt yöksi ja nukkui sohvalla. Koristetyyny tyynynä ja torkkupeitto peittona, jippii

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh. En suvaitsisi jonkun hikoilevan turjakkeen nyhräävän sohvaa pilalle. Pestävä petauspatja ja lakanat on oltava alla. Eihän siinä muuten enää kukaan halua istua, paitsi turjake itse omassa likalammikossaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäs pestä sitä sohvaa?  Ostat vain itsellesi uuden nojatuolin,mies omikoot sohvan.

Vierailija
4/25 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit siirtynyt itse...

Vierailija
5/25 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas inhottaa jos lapsen kaverit tehny väkipalaleivät, kun meillä on voiveitsi paketin päällä et heitän sen aina tiskiin ja otan uuden. Ties kuinka likaiset kädet niillä on. Muutenkin inhottaa vieraat, pesen vessat aina kun vieraat lähtee. Puolisolla oli kavereita illan vietossa. Sohvilla ollu outoja takamuksia. Sohvatyynyt pesuun,sohvien imurointi yms. En vain halua muiden pöpöjä talooni. Yök.

Vierailija
6/25 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, kohta sulla on perseeltä haiseva sohva.

Vierailija
7/25 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana parisuhde.

Vierailija
8/25 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas inhottaa jos lapsen kaverit tehny väkipalaleivät, kun meillä on voiveitsi paketin päällä et heitän sen aina tiskiin ja otan uuden. Ties kuinka likaiset kädet niillä on. Muutenkin inhottaa vieraat, pesen vessat aina kun vieraat lähtee. Puolisolla oli kavereita illan vietossa. Sohvilla ollu outoja takamuksia. Sohvatyynyt pesuun,sohvien imurointi yms. En vain halua muiden pöpöjä talooni. Yök.

Lähimmäisenrakkaus <3

Vierailija
9/25 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala. Ei varmaan ole mukava miehestäkään, jos joutuu keskellä yötä siirtymään pois omasta sängystä. Uni häiriintyy tuollaisesta, eikä siinä keskellä yötä kukaan mitään lakanoita jaksa alkaa etsimään. Hommaa korvatulpat! Selvittäkää syy miehen kuorsaamiselle, ehkä nielurisat tai jotain, ehkä sen voi hoitaa. 

Vierailija
10/25 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaperheen sohva haisee niin tukevasti hieltä, ettei siinä yksinkertaisesti pysty istumaan. En tajua, eikö he itse haista sitä, oks

Vierailija
11/25 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun pitäs pestä sitä sohvaa?  Ostat vain itsellesi uuden nojatuolin,mies omikoot sohvan.

Miksi mun pitää ostaa se??

Vierailija
12/25 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehen kannattaisi vain ottaa ero niin saisi nukkua rauhassa eikä tarvitsisi aamulla herätä ainaiseen nalkutukseen.

Vierailija
13/25 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kamala. Ei varmaan ole mukava miehestäkään, jos joutuu keskellä yötä siirtymään pois omasta sängystä. Uni häiriintyy tuollaisesta, eikä siinä keskellä yötä kukaan mitään lakanoita jaksa alkaa etsimään. Hommaa korvatulpat! Selvittäkää syy miehen kuorsaamiselle, ehkä nielurisat tai jotain, ehkä sen voi hoitaa. 

Ihan olis vapaa huone ja sänky. Mut pakko mennä hajustamaan sohva

Vierailija
14/25 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söikö lasten vanukkaat ja jauhenlihan ennen sohvalle siirtymistä?

Vierailija
15/25 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan olis vapaa huone ja sänky. Mut pakko mennä hajustamaan sohva

Miksi vaimo ei mene sinne vapaaseen huoneeseen ja laita lakanat just niin kun haluaa. Ei tarvitse edes herätellä kuorsaavaa ukkoa.

Vierailija
16/25 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mun pitää ostaa se??

No miks sun pitää pestä? Helpommalla yleensä pääsee, kun ostaa vaan uuden itselle ja antaa toisen olla yökötyksensä kanssa. Vaihtoehtona kuurata loppuelämä sohvaa, tai antaa olla ja itse istua muualla. Mielelläni ostaisin oman kuningatar tuolini.

Vierailija
17/25 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Off topic. Joo hyyyyi lasten tekemä ruoka. Kihomatokädet on kaivelleet juustosiivut paketista ja ties missä pyörineet sormet koskee kaikki keittiön pinnat ja välineet. Käsipesu unohtuu pojilta lähes aina, tytöt tuntuu olevan siistimpiä.

Vierailija
18/25 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että sulla on ocd. Kannattaa hakea apua, siihen on lääkkeitä, hoitoja ja terapiaa. 

Vierailija
19/25 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun teillä on vapaa huone, niin miksi ihmeessä te ette nuku  ERI huoneissa.

Me olemme nukkuneet jo pitkään eri huoneissa puolison kuorsaamisen takia.

Korvatulppia en voi pitää enää. Korvakäytävä tulehtui. Puoliso on käynyt lekurissa vaivan takia.

Vierailija
20/25 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pyysi naapuria jäämään yöksi uudelle nahkasohvalle. Naapuri oli kertonut pissaavansa allensa silloin tällöin jo aiemmin. Kysyi aiemmin miten saisi oman sohvansa kappaleiksi kun se on kusessa.

Minä talutin naapurin kotiinsa nukkumaan. Ei yhtään ajatellu mies, että en halua kuselle haisevaa sohvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi