Oikeuttaako seksittömyys menemään vieraisiin?
Kommentit (27)
Laapset eivät ole niin tyhmiä, etteivät kuitenkin aavistaisi, ettei kaikki ole mallillaan.
Vierailija:
Miehenä olen monta kertaa ihmetellyt millä kriteereillä kelpuutatte tuollaisia renttuja siittämään lapsia kanssanne? Tai edes seksikumppaniksi?
poimivat itseään " alempitasoisia" miehiä. Heistä ei ole uhkaa. Näin nainen voi rauhassa määritellä perheessä, mikä on oikein ja mikä väärin, miten lapsia pitää hoitaa ja miten huushollata. Mies kelpaa siittämään ja renttuilemaan, eikä sitä kannata ottaa todesta, koska urpå se kuitenkin on. Sika.
Itselläni ei ole kokemusta, mutta erään ystäväni mies piti kaksi vuotta sivusuhdetta, seksittömän avioliiton siihen ajamana. Eivät ole eronneet, koska eivät kuulemma lasten vuoksi voi. Eivät myöskään ole tehneet avioliitolleen mitään, elävät vain kämppäkavereina. Ei kuulemma enää kiinnosta.
Olen tietenkin epäpätevä arvostelemaan, kun ei ole omaa kokemusta, mutta en silti ymmärrä.
heidät pois paskasta elämästä, niin ettei heidän tarvitse itse tehdä mitään. Senkun olla vain ja nauttia.
Molemmat tietysti siitä mitä tekee toiselle ja miten käyttäytyy. Ja molemmat siitä, että kertoo toiselle mitä haluaa. Ja mitä asioita sietää toiselta, siis mitä antaa itselleen tehdä.
Olen itsestäni huomannut, että monta asiaa on ollut huonosti siksi että valitan siitä naisten tapaan. Miehet ei ymmärrä sitä joten mitään ei tapahdu eikä mikään muutu. Miehille pitää ilmeisesti ILMOITTAA; VAATIA; UHATA, sitä kieltä he ymmärtävät. Jos homma ei toimi niin se pannaan toimimaan, jos se ei edelleenkään toimi niin tulee sanktio.
Ap sinun vaatimukset ja sanktiot seksielämän ja parisuhteen remontista eivät ole olleet riittäviä, uskottavia, eivätkä siksi ole menneet perille.
Jokainen kasvattaja tietää että jos silloin antaa periksi, niin ei tarvitse ikinä enää luulla että toinen uskoo mitään. Peliä on vaan kovennettava ja pantava rangaistus ja uhkaus täytäntöön.
Vierailija #40:
..Peliä on vaan kovennettava ja pantava rangaistus ja uhkaus täytäntöön.
vaan vain ottaa sitä itselleen. Ihmettelen miksi jaksat olla miehen kanssa jolta ei saa rakkautta. Mutta perhe kai se on se syy.