Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tonskat kohti helmikuuta

24.01.2008 |

Eli siirrytään nyt tänne, kuten ilmeisesti toive on?

Mulla on alkamassa menkat, mutta ihan yhtä niukkaa on vuoto kuin viime kuussa. Huomenna soitan klinikalle ja kysyn miten toimitaan, menenkö varalta ultraan vai aloitanko vain lääkkeet. Kyllähän joku on vialla, kun kunnon vuotoa ei tule, joten itse mielellään kävisin ultrassa...

Tällä viikolla alkoi tuntua taas siltä, että turhaanpa varmaan odotan, että lapsi ihan kohta tulee, joten aloin laittaa tytön vaatteita myyntiin. Saanpahan vähän rahaakin. Töitten hakukaan ei oo sujunut toivotusti vaan jatkuvasti saan vain kiitos mut ei kiitos -sähköposteja, harmittaa kun en edes haastatteluihin pääse. En mä nyt hirveen masentunut oo, mutta kyllä tää vähän positiivisuutta alkaa jo nakertaa... Onneks ees mies sai haastattelukutsun, toivotaan et se tärppää.

-Osse

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikka, on ollut tosi kiirettä tuon tytön kanssa, huonosti olen ehtinyt palstailemaan millään osiolla.

Napero, mä alotin ton omppuviinietikan vissiin kp 2 kun en muistanut kaupasta käydä hankkimassa, mutta en usko että se menee hukkaan vaikka alottais kp10, on sitten reilusti aikaa seuraavaan kiertoon jos ei nappaa juuri tästä. Harmi ettei teilläkään tärpännyt, nyt vaan sitä viinietikkaa kitusiin hopihopi kauppaan !

Mä oon vähän pihalla näistä teidän kaikista hienoista hoitonimityksistä mutta yritän pysyä kärryillä ja googletan jos en muuten tajuu.

tähkätär: musta ainakin tuntuu ihan samalata kuin susta, kaikki muut tulee raskaaksi paitsi mä, harmittaa että joku kuksii kolme kertaa miesystävänsä kanssa eroaa ja palaa yhteen eroaa ja palaa yhteen ja sitten on raskaana ja kertoo hymyn sivuilla kuinka aikoo pitää lapsen ihan yksin.....hoh hoijakkaa sanon mä !

Onnea siitä hienosta viivasta siihen testiin, hienoa että onnistuitte !!!

Mä oon tässä pohtinu tuota endoa, mulla on tullu lisää oireita, satunaisia yhdyntäkipuja alaselkäjomotusta ja sen sellaista, ehkäpä mun pitäis mennä lekuriin jos ultrassa näkyis jotain, vaikka eihän siellä aina näy.

Tulenkohan mä koskaan raskaakasi enää ???

aa ja huulirasvaa syövä ae

Vierailija
62/114 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuolta toisesta pinosta, että olet saanut plussan testiin!!! Ihanko aikuisten oikeesti? Vautsi vau! ONNEA hirmuisesti ja iiiiiiiso rutistus täältä!

-Q-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

testasin siis aamulla ja ihan hirveän haalean vaalea viiva siinä on, tuli ihan testiajan sisällä enkä hetkeäkään epäile et olis mitenkään väärä tulos, olo on todella paljon raskaana oleva (menkkakivut, väsymys, paha olo jne.). Mutta... nyt on kuitenkin vasta pp9 ja äsken vessassa huomasin tuhruvuotoa, joten en vielä halua hihkua hirveesti ENKÄ TODELLAKAAN HALUA HIRVEESTI ONNITTELUJA. Jos nyt ensi viikkoon päästään ja edelleen olen raskaana myös veritestin mukaan, sitten voidaan ehkä juhlia tilannetta. Joten ei kiitos hirveää hehkutusta vielä. Kun on kokenut kohdun ulkoisen ja yhden kemiallisen, niin en hypi pöydälle vielä näin aikaisesta plussastakaan. Sen vaan voin jo nyt todeta, että jos raskaus jatkuu ja oireet lisääntyy tätä vauhtia, tästä on todellakin tulossa paaaaljon pahempi odotusaika kuin typyä odottaessa.

Totta kai mä olin koko aamun hymy naamalla, mutta nyt on vähän surkea fiilis, kun tuota tuhrua tulee. :(

-Osse, typy ja Raju pp9 (todellakin vasta!)

Vierailija
64/114 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osse mikäs on tilanne? Eihän se vuoto välttämättä ole paha juttu... ainakaan jos ei lisäänny. Toivotaan että kaikki menee suunnitelmien mukaan :) Koeta jaksaa.

Omaanapaa: Kirto tuntuu tasaantuneen. Tänään oli ovis ihan varmasti. Ei ollut tällä kertaa edes kovin pahat kivut, kesti noin tunnin sellaista jomottelua ja se oli siinä. Yleensä olen koko päivän tosi kipeä. Viime kierrossa olikin sitten vissiin kaksi ovista. Eka kp 14 ja toinen kp 21, onneksi kierto ei silloin venynyt yli sen 34pv.

Tässä pitäisi vielä yksi kierto odotella ennen uutta yritystä, mutta ei me mitään ehkäisyä olla onnituttu käyttämään. Tuntuis niin oudolta käytää kun lasta toivoo ja ei olla ikinä muutenkaan käytetty. Raskautumisen suhteen ei kuitenkaan ole toiveet kovin korkealla.. tärppi päiviä kuitenkin olen vähän vätellyt että sais sen kaksi kiertoa nyt varmasti väliin... saas nyt sitten taas nähdä miten käy. Toivottavasti tämä nyt on sitten normaali kierto.

T: Ull-Maij kp 13/28 (oviksesta 13/27)

Vierailija
65/114 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva että joku uskalsi kirjoittaa tänne mun hormonihuuruisen kirjoitukseni jälkeen :). Täällä on fiilikset ihan ok, aamulla menen verikokeeseen ja puolen päivän jälkeen pitäis tietää tulos. Tuhrua ei ole enää ollut, ja menkkakivut, väsymys ja paha olo jatkuu. Tosin meillä tytöllä on ollut pari päivää ripuli ja mies alkoi oksentaa iltapäivällä, joten pahoinvointi voi olla jotain vatsatautiakin, joka ei vain iske kunnolla. Sinänsä tosi ällöä pestä kakkapylly toisensa jälkeen...

Edelleen tuntuu tosi uskomattomalta ajatus, et näinkö helpolla päästiin, mutta en vaan halua juhlia vielä... tulee kyllä pahana iskuna, jos huomenna arvo on tosi huono, mutta sittenhän sen tietää. Viivat on kuitenkin koko ajan vahvistuneet, mutteivät mitään supervahvoja edelleenkään. Tosin en mä koskaan vahvoja viivoja typystäkään saanut. Lisäksi viime yönä valvoin tovin kovien selkäkipujen takia, mutta on vaikea sanoa onko ne lihassärkyä vai jotain muuta (munanjohtimessa tms.), mulla kun vetää aina alaselän lihakset jumiin, kun kohdussa jotain tapahtuu.

No, tällaista omaa napaa, olis kiva kuulla, mitä muille kuuluu? U-M:lle kovasti tsemppiä jatkoyritykseen, jokos te tästä kierrosta saitte yrittää? Miten möröttimen raskaus etenee?

Palaan huomenna sitten tuloksen kanssa.

-Osse, typy ja Raju pp12

Vierailija
66/114 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Osse että tuhru on poissa :) Tosi aikaisin olet kyllä ne viivat saanut ja jos ne kokoajan vahvistuu niin vaikuttaa hyvältä. Eihän pp 12 vielä tietääksi kovin vahvoja ole kukaan saanutkaan :D

Tosi epätodennäkköistä että olis munajohtimessa sulla, itelläni ei tosiaan niissä munajohdin raskauksissa viivat vahvistuneet päivättäin, pikemminkin viikottain... jos olis johtimessa niin olis varmati testi vielä nega. Kyllä kaikki menee hyvin.

Meillä ei vielä tässä kierrossa ole yritystä. Tosin siis ei käytetä ehkäisyä vältetään vain varmoja päiviä, tuskin edes tärppäisi koska ovis taisi olla oikealla puolella ja siellähän ei sitä johdinta enään ole.

T: Ull-Maij

Vierailija
67/114 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettelen täällä edelleen hiljaiseloa, yritän malttaa pysyä poissa tältä palstalta ettei homma ryöstäydy käsistä. Satunnaisesti käyn lukemassa muiden kuulumisia. Ja koska en muista muiden nimimerkkejä ja tilannetta niin pahoitteluja ja onnitteluja kaikille tasapuolisesti sen mukaan kumpaa kokee tarvitsevansa :)

Oma napa: Kp 11/n. 28 menossa ja oviksen tikuttelu aloitettu. Vielä ei ollut minkäänlaista merkkiä oviksesta. Clomit söin viime viikolla kp3-7 ja nyt keskiviikkona käyn ultrassa täällä kotipaikkakunnalla tarkistuttamassa tilanteen, miten ne on toimineet. Oviksen ja inssin pitäisi normaalin aikataulun mukaan olla sitten to tai pe. Tuo tarkastusultra on vähän turhan myöhään, mutta kun en saanut aikaa ma tai ti aamupäivälle ja iltapäivät ei käy. Näkeepähän siellä ainakin sitten tilanteen ettei ainakaan turhaan lähde KYSille ajelemaan miehen kanssa jos inssiä ei syystä tai toisesta voi tehdä.

Palailen palstoille taas joskus.

Heinäminkki

Vierailija
68/114 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on täällä kaikki sormet varpaat ja kaikki muutkin ulokkeet pystyssä että raju pitää kiinne ja kovaa.

Ette te nyt niiiiin helpolla kuitenkaan ole päässeet joten ansaitset kyllä tämän raskauden ja vauvan !

mä tässä laskeskelin eilen että taasen on kohta puoli vuotta yritystä takana, harmittaa ihan vietävästi, mulla on maalis-huhtikuussa kontrollikäynti kolposkopiassa, ajattelin samalla kysä josko ne ultrais noita mun putkistoja jos siellä näkyis joku hyvä syy miksi en millään tule raskaaksi.

tsemppiä kaikille, eiköhän se elämä hymyile meille vielä !

aa kp 18/26-27 tai jotain

Vierailija
69/114 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Osse, että tuhruttelu on loppunut. Toivotaan, että veritestin tulos on vahva plussa. Meillehän iski myös jouluna kaamea vatsatauti, just kun mulla oli muutenkin pahoinvointi huipussaan. Ei ollut mikään ihana kokemus, mutta selvisin hengissä kuitenkin. :) Odottelen tuloksia jännityksellä! Tsemppiä!

Ull-maij, kiva, että sullakin alkaa kroppa olla toipunut. Pian pääsette uuteen yritykseen. :)

Ja AA:lle piti vielä sanoa, että sinuna mä varmaan kävisin lääkärillä, koska mua ahdistaa eniten aina epätietoisuus. Jos lääkäri toteais, että se tosiaan on endoa, niin ehkä sitä vois hoitaa. Ja jos taas mitään vikaa ei löytyis, niin se antais sulle varmasti uutta toiveikkuutta kuumeiluun. Mutta siis näin mä tosiaan itse ajattelen, kun oon muutenkin aina kauhea hätähousu. Toiset taas jaksaa odotella ihan kiltisti.

-Q-

Vierailija
70/114 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kemiallinen tai kohdun ulkoinen. Toivottavasti edes toi ensimmäinen. to/pe uusi testi, siihen asti koetan unohtaa koko asian.

Mitä mä sanoin, se oliskin oll§ut

Vierailija
71/114 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan liian helppoa.

-Osse suru puserossa

Vierailija
72/114 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala, miten surulliseksi tulin sun puolesta! Mutta mitä ne tarkalleen ottaen sanoi sulle klinikalta? Eikö voisi olla mitään toivoa? Kun noi pp:t on edelleen aika pienet kuitenkin, niin jos se siitä vielä lähtisi nousuun. Ja eikö toi 26 vielä olis noiden taulukoiden mukaan ihan mahdollinen tässä vaiheessa? Ääh, tiedän, että nää spekuloinnit ja kyselyt saattaa vaan harmittaa sua entisestään, joten en sano muuta kuin että olen tosi pahoillani, jos raskaus ei jatkukaan!

-Q-

Vierailija
73/114 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä parvun täällä sun puolestas, kyyneleet lähti valumaan samantien kun luin sun kirjoituksesi.

Voimia ja tsemppiä tulevaan, olen hengessä mukana ja voit melkein tuntea mun halin !

aa

Vierailija
74/114 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mää kestä tämmöstä, tulis nyt pois ku on kuitenkin tullakseen...

Vierailija
75/114 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon koko sydämestäni että tilanne selviää. Koeta jaksaa.

Tiedän niin hyvin tunteen kun ehtii jo ilahtua plussasta ja sitten ei kaikki olekkan hyvin. Toivotaan että se nyt olisi se toinen vaihtoehto eli kemiallinen ja hoituisi itsellään kaikki kuntoon.

Täällä on nyt toinen kierto leikkauksen jälkeen oottelen että mankat alkaa ja sitten voin miettiä vieläkö sitä uskaltaa yritää... Ainut positiivinen juttu tässä kierrossa on ollut että ovis ei ollut ihan niin järkyttävän kivulias kuin viime aikoina.

No nyt laittamaan lapsi nukkumaan.

T: Ull-Maij 16/28

Vierailija
76/114 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin sitten eilen taas inssissä. Ilmeisesti juuri puhkeamassa oleva follikkeli (piparkakkumaiset reunat) ja erinomaisella laadulla varustettu sperma. Toivottavasti saivat hedelmälliset treffit aikaa. Jos ei nytkään onnistu niin sitten 2-3 kiertoa pelkillä clomeilla, koska näyttävät sopivan minulle hyvin.

Voi kun Ossella on harmittava tilanne. Toivottavasti ratkeaa mahdollisimman pian, suuntaan taikka toiseen, toivottavasti tietenkin sinne positiiviseen suuntaan. Mutta epätietoisuus on kaikkein pahinta. Voimia sinne.

Tsemppiä muillekin.

Heinäminkki

Vierailija
77/114 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri halaus täältäkin, ja voimia!! Niin toivoin että olisin sua päässyt vastavuoroisesti onnittelemaan, mutta sitten kävikin näin.

Koita jaksaa, toivottavasti tilanne selkiää mahd. pian.

t: Viipero, kovasti pahoillaan

Vierailija
78/114 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kohdun ulkoisen oireita nyt vaan pitää tarkkailla. Ensi viikolla uudet verikokeet. Viimeksihän hcg nousi mulla tuplaantuen lähes tuhanteen ennen ku rupes hidastumaan. Hoitaja sanoi, että totta kai on aina olemassa ihan minimaalisen pieni todennäköisyys, että alkio on myöhässä kiinnittynyt, mutta nyt ollaan vasta arvossa, jossa olis pitänyt olla viime viikonloppuna.

No, tälle ei vain voi mitään, mutta kyllä meidän lapset vois koettaa kiinnittyä ihan normaaleihin paikkoihin...

-Osse pp17

Vierailija
79/114 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa tuollainen epätietoisuus! Voimia!

Mutta miten muuten on mahdollista, että PASissa olisi kohdunulkoinen raskaus? Tää on varmaan tyhmä kysymys, mutta olen luullut, että alkio siirretään juuri kohtuun...

Täällä ollaan hengessä mukana, tiedäthän sen.

-Q-

Vierailija
80/114 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

quiero3:

Mutta miten muuten on mahdollista, että PASissa olisi kohdunulkoinen raskaus? Tää on varmaan tyhmä kysymys, mutta olen luullut, että alkio siirretään juuri kohtuun...

ja voi tuona aikana vaeltaa munanjohtimeen, jos oikein huono tuuri käy. ku:n riski on pienempi alkionsiirroissa, mutta käsittääkseni isompi niillä, joilla on ollut aiemminkin ku, kuin muilla. Muistan palstalta yhden tarinan, jossa tuli kaksi kertaa ku:ta alkionsiirroista (siis eri kerroilla). Kai niissä munanjohtimissa on jotain vikaa, kun ne ei " sylje" alkiota pois vaan päästää vaeltelemaan väärään suuntaan.

Mutta siis on edelleen mahdollista, että alkio on vain viallinen ja kehittyy siksi hitaasti vaikka on oikeassa paikassa. Pelkään vaan aika hysteerisesti kohdun ulkoisen uusintaa, sen poistaminen kun on niin paljon hitaampaa kuin keskenmeno.

Soittelin eilen Taysiinkin, ja sieltä sanottiin, että pitää vaan odotella miten käy ja soittaa kun tilanne on selvä, niin katsotaan ehditäänkö tehdä ivf suunnitellulla aikataululla.

Onneks kaiken tän keskellä mulla on ihana tyttö ja ihana mies, ja ihania ystäviä, jotka jaksaa lohduttaa. Ja jälleen kerran, mä en oo ihan näin ahdistunut " normaali" elämässä, pahat fiilikset vaan suodattuu tänne palstalle.

Mites heinäminkin piinis etenee?? Entäs onko heli päässyt jo Niklaksen pakeille?

-Osse pp18

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi