Tonskat kohti helmikuuta
Eli siirrytään nyt tänne, kuten ilmeisesti toive on?
Mulla on alkamassa menkat, mutta ihan yhtä niukkaa on vuoto kuin viime kuussa. Huomenna soitan klinikalle ja kysyn miten toimitaan, menenkö varalta ultraan vai aloitanko vain lääkkeet. Kyllähän joku on vialla, kun kunnon vuotoa ei tule, joten itse mielellään kävisin ultrassa...
Tällä viikolla alkoi tuntua taas siltä, että turhaanpa varmaan odotan, että lapsi ihan kohta tulee, joten aloin laittaa tytön vaatteita myyntiin. Saanpahan vähän rahaakin. Töitten hakukaan ei oo sujunut toivotusti vaan jatkuvasti saan vain kiitos mut ei kiitos -sähköposteja, harmittaa kun en edes haastatteluihin pääse. En mä nyt hirveen masentunut oo, mutta kyllä tää vähän positiivisuutta alkaa jo nakertaa... Onneks ees mies sai haastattelukutsun, toivotaan et se tärppää.
-Osse
Kommentit (114)
auton avaimet hukassa ja käyrä nousussa.....grrrrrrrrrrr!!
No jospa se tästä taas riemuksi muuttuis.
Heinäminkki, meillä tänään inssi ja illalla aateltiin peittoja pelmuutella. Ei niinkään varmistelumielessä..vaan siks et tuntuis ees vähän siltä että jos/kun lapsi saa alkunsa niin se johtuiski tuosta oikeesta touhusta eikä inssistä.. En tiiä onko mitään järkeä, mut ainakin itelle tulee parempi mieli..ihan ku tossa inssissä nyt silleen mitään pahaa olis.
tosi pikaseen
tähkä
mutta Osselle tositositosi paljon onnea matkaan sinne siirtoon!!! Toivon niin kovasti, että kaikki menee hyvin ja tässä kierrossa teidän unelmat täyttyy!!!!
-Q-
Täällä yhden 1-vuotiaan äiti tuskailee. Eka saatu clomeilla ja kakkosta tehdään samalla reseptillä. Ei tunnu tärpänneen ainakaan tässä kierrokssa, raskaustesti tänä aamuna nega eikä mitään oireitakaan ole. Siispä odotellaan tätiä ja aloitetaan taas clomien syönti
Väsyttää ihan hirveesti, mutta jos muutaman sanan kirjoittais¿
Mulla on menossa nyt kp 24, eikä mitään tuntemuksia suuntaan eikä toiseen, mutta vahvasti epäilen, että menkat sieltä taasen tulevat... Ja sitten soittelen lääkärille, että miten jatkossa toimitaan, hirvittää vaan sitten ne lääkkeiden määrät/hinnat! Mutta tahtois vaan sen toisen pienokaisen... Mä oon muuten alkanut miettimään, että josko meidän perhe onkin sitten tässä tai sen seuraavan lapsen jälkeen... Ihan outoo, tai sydän huutaa kyllä toisin, mutta kun ei olis oikein varaa lähtee noihin yksityisille maksamaan sitten kolmannesta... Mutta täytyy nyt toivoo, että saataisiin ees se toinen!
Ull-majj oli saanut uutisia, ja hieno juttu JOS ja KUN se vasen puoli olikin kunnossa!!!
Mulla lyö nyt niin tyhjää pää, että! Mutta sellaista kyselen, että onko kukaan ostanut tuollaista digitaalista raskaustestiä? Mitenhän se toimii? Ja onko ns kertakäyttökamaa?
Minkäslaisia viikonloppusuunnitelmia teillä muilla on? Meillä sunnuntaina pojan 2vee synttärit, joten ei ainakaan tekeminen lopu.
napero kp 24/30(laitoin nyt tuon 30, kun kierto on sen pitunen ollu viimeset kolme kiertoo niin pitää vissiin aika hyvin paikkansa)
en mä muuta ku valittaan tulin, et ei taida tästä hoidosta mitään tulla, kun minä unohdan ottaa lääkkeetkin... tänään olis pitänyt aamulla aloittaa luget ja muistin heti äsken. Prkl.
Naperon Eetulle isot onnittelut huomisen johdosta!
Palataan asiaan maanantaina, kun kuulen tuomion klinikalta...
-Osse ja kolme yötä siirtoon (ehkä)
Tällä kertaa on molemmat miehukset unilla ja äidillä on vaihteeksi aikaa surffailla netissä ;)
Kovasti pidän nyt peukkuja ja varpaita pystyssä teille piinailijoille bd
Jospa se Ossenkin siirto nyt kuitenkin onnistuisi. Kännykkään muistutus vastaisuuden varalta lääkkeiden ottoaikaan. Etkä suinkaan ole ainut huonomuistinen. Mulla ei nykyisin ole päähäni luottamista, kun viime maanantaina jouduin aikani pohtimaan omaa nimeäni :D Pikkuisen on tässä pojan korvakierteen aikana tuota univelkaa kertynyt.
Ja Naperolle kanssa parasta mahdollista onnea ja Eetulle synttärionnittelut! Tänään teillä taitaa ollakin hulinaa.
Oman napasen kuulumiset ovat sellaisia, että keskiviikon ultrassa kaikki oli mallillaan :)) Vaavi oli oikein virkeä ja vilkutteli meille useampaan kertaa. Mittaa tuolloin hitusen päälle 3cm päästä perään ja koko vastasi täsmälleen sitä alkuperäistä laskettua aikaa (5.9.2008). Pieni vauvamasukin on alkanut jo näkyä ja jotenkin tullut tämä odotus nyt todemmaksi. Toivotaan, että pahin huolehtiminen olisi nyt takana päin.
Hyvää sunnuntaita tonskille!
Mörötin rv10+2
Ossella oli siirto siirtynyt viikolla. Ihmettelinkin, kun et tullut kertomaan, miten meni.
Mutta nyt odotan kuulumisia, että mitä klinikalta sanottiin. Pääsettekö huomenna siirtoon vai keskiviikkona? Voi kun kaikki menisi hyvin!
-Q-
ja piinis on alkanut. Hieno 8-soluinen top-alkio, eli aivan loistoyksilö. No, niin oli edellisessäkin siirrossa, eikä se edes yrittänyt kiinnittyä. Mutta on se aika ihmeellistä, että ihmisen alku voidaan pakastaa ja sulattaa!
En nyt ehdi muuta,
-Osse ja Raju pp0
Hienoja uutisia olit saanut, nyt vaan toivotaan, että pieni jaksaa kiinnittyä ja pysyä kyydissä sen tarvittavan 9kk ajan... bd bd
Tänne ei kummempia, torstaina tai perjantaina pitäs menkkojen alkaa, ja sitten päästään " järeämpiin" hoitoihin... VIHDOIN!!! Mä en jaksa uskoa, että tää kierto olis tuottanut tulosta, kun ei ne oo aikaisemminkaan tuottaneet... Eli samoilla fiiliksillä mennään kuin perjantaina...
Ihania uutisia oli Mörötin saanut ultrassa! Hienoa!!!!
napero kp 28/30, to-pe ootellaan...
Olipas ihania uutisia! Ja ihan huipputyyppikin siis matkassa! Aivan mahtavaa, päivän paras uutinen. Nyt vaan tsemppiä piinistelyyn!
Ja naperolle myös tsemppiä! Älähän vielä luovuta. Etkö sä sanonut, että sulla ei Eetustakaan ollut etukäteen mitään tuntemuksia? Nyt kyllä nappaatte Ossen kanssa molemmat ne plussat. Toivon sitä niin kovasti, että ei oo tosikaan!
Möröttimelle vielä onnittelut hienoista ultrakuulumisista!
-Q-
Toivottavasti pieni pysyy matkassa. Ja naperolla taas on jännät ajat käsillä, älä nyt vielä luovuta. Olet itse asiassa samassa vaiheessa kuin minäkin.
Itse olen yrittänyt pitää vähän välimatkaa tähän hommaan vaikkei se ihan onnistukaan. Palstat tulee tarkastettua joka päivä useampaan otteeseen, mutta viestejä en ole kirjoitellut. Mulla siis menossa eka inssikierto ja nyt kp 27/28-30. Perjantaina on tarkoitus testata. En vielä huomenna vaikka mieli tekisikin. Vastauksesta en kyllä osaa sanoa juuta eikä jaata. Oireitakin tuntuu joitakin olevan, mutta nekin voivat olla pelkkää kuvittelua. Ja kun ei ole hajuakaan miten kauan se inssipäivänä pistetty Pregnyl voi oireita aiheuttaa, ei varmaan kuitenkaan enää kun onhan siitä jo melkein 2 viikkoa. Ja kun niitä satunnaisia oireita on ollut negakierroissakin. Joten nyt siis vain odottelen perjantaiaamuun, jos ei menkat päätä alkaa ennen sitä.
Heinäminkki, kaikki sormen ja varpaat pystyssä itsensä ja muidenkin piinailijoiden puolesta.
Heippa pitkästä aikaa! :)
Mää oon aikonu kirjotella kuulumisia varmaan joka päivä, mutta ei koskaan oo niin paljoa aikaa, että ehtis ajatuksella lukea teidänkin kuulumiset ja sitten vielä kirjottaa, siitä pitää neiti 9 kk huolen :) Ihania ultra- ja vauvakuulumisia on kuitenkin tullut, kovasti onnea niistä. Ja Ossekin oli saanu taas hienon pikkusen matkaan, KOVASTI NYT ONNEA! Ja uusia tonskailijoitakin on tullut mukaan...
Mullakin on tässä vähän nopealla tahdilla tapahtunu eli ivf on jo alkamassa. Mulla oli sen tuulimunan jälkeen yhdet " oikeat" menkat ja päätin sitte jo varata ajan ivf:ää varten (siinä se mun kärsivällisyys taas nähtiin). Menkat alko sitten viime sunnuntaina ja pistokset maanantaina. Positiivisin mielin oon, ku esikoinenkin tärppäs ekasta tuoresiirrosta mutta meillä on vastustanu kaikki asiat viimeisen puolen vuoden aikana, joten vähän tuntuu, että eihän tästäkään voi mitään tulla. Mää jo tossa laskeskelin, että punktio ja siirto ajottuu ens viikon viikonlopun tienoille, saa nähä mitä sähläystä se sitten on sen kans. Perjantaina on ultra, sitten varmaan selvinnee vähän tuo aikataulu. Kyllä jänskättää ja pelottaa!
Jeps, mutta pitää lähtä herätteleen neitiä päikkäreiltä, kohta muskariin.
Unelm@
Mä oon täällä aina joskus käynyt vähän vakoilemassa teidän tilanteita ;) Toivottavasti nyt kaikki menee hyvin pienen kyytiläisen kanssa!
Hermione
Niin se vaan on vannomatta paras. Eilen aamulla olin vakaasti sitä mieltä etten testaa ennen perjantaita. Mutta sitten kun en eilen meinannut malttaa töitä tehdä ollenkaan kun ajatukset pyöri vain tietyssä aiheessa niin mieltäni rauhoittaakseni sitten testasin tänä aamuna. Ja ihan tyylipuhdas negahan sieltä tuli. Ei pienintäkään viivan tapaista.
Pieni toivon kipinä tietenkin vielä elää, mutta kyllä tässä vaiheessa (kp 29/28-30(34), kun inssi tehtiin kp14) pitäisi herkän testin jo plussaa näyttää. Mitään selkeitä menkkatuntemuksiakaan ei vielä toistaiseksi ole joten kierto taitaa taas venyä. Toisaalta vähän voisikin venyä niin ei seuraava ovis sattuisi juuri viikonlopulle. Ensi kierrossa otetaankin sitten Clomit avuksi.
Olin jotenkin jo asennoitunutkin jo tuohon negaan, kun tissikipukin väheni selvästi pari päivää sitten. Olo on oikeastaan samanlainen kuin normaalistikin loppukierrosta ennenkuin varsinaiset menkkaoireet alkavat.
Toivottavasti teillä muilla on ollut parempi Ystävänpäivän aamu. Joka tapauksessa
Hyvää Ystävänpäivää kaikille,
Heinäminkki
Heips,
Osselle onnea matkaan. Toivotaan et pikkuinen pysyy kyydissä :)
Heinäminkki..täällä kans jännät paikat. Meillä toisin vasta kp25/30. Alavatsaa on pakottanu koko ajan inssin jälkeen. En tiiä kuuluuko näin tehdäkin..itse salaa toivois et se johtuis raskaudesta. Älä vielä luovuta..
Täälläkin vähän samoja ajatuksia. Yrittänyt " unohtaa" koko piinailun ja touhuta kaikkea muuta. Testata meinasin vasta korkeintaan ma tai ti..jos sittenkään. Edellisestä kierrosta tuli niin paha mieli siittä ku testas liian aikaste sen haamun..täytyy toivoo et nyt menis paremmin.
Mut oikein AURINKOISTA ja TUULISTA YSTÄVÄNPÄIVÄÄ TEILLE KAIKILLE!!
tähkä kp 25/30
kaikkea muuta mahdoillista ja toivotaan täällä kaikki sormet ja varpaat ristissä että nyt onnistaa.
mä käyn täällä aina kattelemassa mitä kuuluu mutta en oiekein tiedä että voinko liittyä mukaan joukkoon, tämä raskautuminen kun ei täälläkään tunnu olevan mitään itsestään selvää.
Endoa epäilen aikalailla, epäilin jo ennen Ainoa mutta en ole vielä ainakaan lähtenyt tutkimuksiin.
onks teillä joku vaatimus että tänne saa tulla mukaan,joku todistettu " vaiva" tai haitta.
toivotan kaikille kovasti tsemppiä raskautumiseen, tiedän kuinka kamalaa ja suruisaa se on kun ei millään tärppää !
aa
onnentoivotuksista, jospa Raju kuulis ne ja älyäis tarrata kovasti kiinni... :)
AA, mun puolesta tänne saa tulla kirjoittelemaan, eihän teillä tosiaan ihan helpolla tärpätä Ainokaan.
Mulla on ihan hassu olo, jotenkin ihan samanlainen henkinen asenne kuin typyä piinaillessa. En jaksa vouhottaa juuri lainkaan ja hyvä kun välillä ees muistan et on piinis käynnissä. Marraskuussahan olin ihan erilainen, hermo kireenä kyttäsin kaikkea. Josko se sit olis hyvä merkki? Kaikkea on pakko yrittää :D
Heinäminkki oli testannut negan, voi harmi!! Ja tähkätärellä on jännät paikat vielä menossa. Mikäs on naperon tilanne?? Unelma, älä siitä viikonlopusta huoli, kyllä se punktio tehtyä saadaan. Mä nauroin tolle sun kärsivällisyydelle, mä olen ihan samanlainen :) en jaksa oottaa yhtään hoitoja!
Juu, mut nyt työhakemusten pariin, en aio luovuttaa niitten teossakaan. Ne on mun Plan B, jos tää Plan A ei jostain syystä onnistu.
-Osse, typy 1v3kk unilla ja Raju pp2 (voi kun söpöä :))
Taustaa sen verran, että yksi ivf-tyttö on ja ikää hänellä 9 kk.
Toista jo haaveillaan ja ivf-jonossa ollaan.
Hyvällä tuurilla päästään ennen kesätaukoa vielä hoitoon ja jos menee elokuulle, niin taidamme päätyä yksityiseen puoleen.
Itselläni lapsettomuuden syynä ilmeisesti endo, laparoskopia tehty pari vuotta sitten ja endoa oli paljon.
Unelman nimimerkki kuulosti tutulta, oltiiko jopa samassa ivf/pas pinossa 2006? Lapsien iät sopii : )
Minä kuvittelin olevani hätäinen näiden hoitojen suhteen, mutta sinä menit edelle : )
Ossehan on tuttu club-30 puolelta. Kovasti peukutan sinun puolesta, kuulumisia olen käynyt lukemassa, mutta vasta nyt rohkaistuin itse tänne kirjoittamaan.
Hyvää Ystävänpäivää toivotellen Minerva
miten teidän tyttö voi olla jo 9KK??
Tervetuloa joukkoon vaan ja kiitos peukutuksista!
helikin täällä on pyörinyt, mutta eipä ole taas hetkeen näkynyt. Pitääkin huhuilla, HELIIII??!!
-Osse
Niin se viikonloppu taas vierähti. Meni sitten herkuttelun merkeissä ja se taas näkyy vaakalla. No eikun takaisin ruotuun taas.
Minulla on niin surkea nimimuisti etten yritäkään kommentoida teidän kuulumisianne yksityiskohtaisesti. Onnea vaan jokaiselle tasapuolisesti oman tilanteen mukaisesti.
Omassa navassakaan ei mitään uutta. Kotikonstein varmistelut jäivät tässä kierrossa tekemättä, koska olimme viikonlopun anoppilassa, jossa nukummekin eri huoneissa. Tuo on kyllä ihan käytännön syistä. Parisänkyyn emme kaikki kolme kunnolla sovi, joten minä nukun pojan kanssa toisessa huoneessa ja miehini toisessa. Hän on samalla kuuloetäisyydellä koirista (jotka ovat kolmannessa huoneessa) jos niille tulee vaikka tarve päästä yöllä ulos. Mutta toivotaan että tuo inssin ajoitus osui kohdalleen ja plussatuulet puhaltaisivat ilman varmisteluakin.
Kuba, nimimuististani johtuen minulla ei ole harmainta aavistusta lääkärini nimestä. Ai niin, mutta reseptistähän sen näkee. Kaivaa reseptin laukusta ja tarkastaa. Näkyy oleva Nina Mattsson. Tosi mukava nuori nainen. Toivon että hän on jatkossakin lääkärini, jos jatkoa tarvitaan, toivottavasti ei. Muista lääkäreistä en tiedä mitään.
Pitänee siirtyä työnteon puolelle, palaillaan.
Heinäminkki