Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset laiminlyövät itsensä hoitamisen, ei kampaajaa, ei kosmetologia, ei hierojaa, ei mitään? ev

Vierailija
23.01.2008 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi inhoan kampaajalla käyntiä ja harvoin olen tyytyväinen lopputulokseen, kosmetologi ei ole tarpeen kun minulla on aina ollut hyvä iho. Ajatus hierojalla käynnistä tuntuu epämiellyttävältä vaikka voisihan se vähän rentouttaa.

Vierailija
22/26 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks niillä jokin laite joka muokkaa luustoa ja piirteitä vai?

Ei rumasta kaunista saa jonkun naamanräplääjän ansiosta.

Eikä normaalit hyväihoiset ihmiset TODELLAKAAN tarvitse mitään ylikallista puoskarilääppimistä.

Onks tää kometologin tekemä aloitus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho on tasainen ja kaunis ja rypytön muutenkin.

Hohhoijaa... miksi jotkut naiset käyttävät kaiken aikansa ja rahansa omaan napaansa??

Vierailija
24/26 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva tulkinta, että kun joku on sitä mieltä, ettei ole tarpeen juosta kosmetologilla, se tulkitaan ulkonäön laiminlyömiseksi. Minä (ja ne tuhannet muut) olemme siis VÄÄRÄSSÄ kun olemme sitä mieltä, että moni ihan kivan näköinen ihminen pilaa ulkonäkönsä pakkelilla. Ja nyt en tarkoita mitään lähiöruusuja, vaan sellaisia saattans kalliissa kuteissa kulkevia tyylidaameja. Ette varmasti usko, tiedän sen, mutta minulle pitäisi maksaa ja paljon, että suostuisin kävelemään kadulla sen näköisenä.

Terveisin tavallisen kokoinen ja näköinen, perusakateeminen tavallista työtä tekevä kohtalaisen kelvollinen äiti

Vierailija
25/26 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hammaslääkärissä käyminen tai itsensä peseminen ovat asioina aivan toiselta planeetalta. Voisin myös kysyä monelta " itseään hoitavalta" , mikseivät hoida fyysistä kuntoaan, kun ovat niin huonoryhtisiä ja ruipeloita. Minun ulkonäölleni tekee ihmeitä se, että harrastan ryhtiä, syviä lihaksia ja liikkuvuutta kehittävää liikuntaa.

Vierailija
26/26 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman noita ap:n luettelemia täysin tarpeettomia palveluita. Naiset ostaa jo kosmetiikkaa ihan hurjilla summilla.

Herranjestas laske nyt ap paljon nuo maksavat vuodessa. Pelkkä hiustenleikkuu ja värjäys täällä on 70 eur/kerta.

Nainen voi tehdä OMAN hyvinvointinsa eteen monia asioita - toivottavsti ei kuitenkaan mitään vain miehen silmää miellyttääkseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä