Muistatko Ruusun aika-sarjan?
Esitettiin 90-luvun alussa ja sarja kertoi Ruususen perheen elämästä.
Kommentit (154)
Saisivat tehdä uusintakierroksen vaikka kesällä muun hömpän ollessa kesätauolla.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 18:48"]
Taitaa olla taas Katja Kiurun stalkkeri herännyt talviunilta.
[/quote]
Niin mikä?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 18:43"]
Täällä on sanottu jo lome Merin poikaystävää, kuinka monta niitä oikein oli..?
[/quote]
Oli myös joku "Mara", eli kai neljä
Perheen äidin siskon mies oli jännä tyyppi.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 15:19"]
[/quote]
Niin, ne "entiset köyhät ja 7 veljestä", yksi niistä veljeksistä oli isää esittävän Heikki Nousiaisen oma poika Mikko Nousiainen "pienenä"(Toisen kanssa sarjan Matti). Siis en mä muuten muistais, mutta dvd:t olen pariin kertaan katsonut...
Ihana se jakso, ku Illi meni vahingossa sen Iidan kanssa treffeille, vaikka luuli menevänsä jonkun ikäisensä tytön.
Aivan ihana sarja.Olin ihastunut Esko Ruususeen.
Illi poltti saaressa hasista, ja isä suuttui.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 19:39"]
[/quote]
Eipähän, vaan sen kaveri.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 19:44"]
[/quote]
[/quote]
Niin joo ja sen kaverin isä suuttui ja tää jukka puotila vähän rauhotteli tilannetta kun se toinen isä kävi ärjyy.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 15:33"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 15:19"]
[/quote]
Niin, ne "entiset köyhät ja 7 veljestä", yksi niistä veljeksistä oli isää esittävän Heikki Nousiaisen oma poika Mikko Nousiainen "pienenä"(Toisen kanssa sarjan Matti). Siis en mä muuten muistais, mutta dvd:t olen pariin kertaan katsonut...
[/quote]
Luulin, että Saimi on tämän perheen ainoa lapsi.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 19:44"]
[/quote]
[/quote]
Niin joo ja sen kaverin isä suuttui ja tää jukka puotila vähän rauhotteli tilannetta kun se toinen isä kävi ärjyy.
[/quote]
Hitsi, muistin ihan väärin.
Ja sitten perheen isä ihastui siihen Leena Uotilan esittämään lääkäriin. Leenalla oli muistaakseni punaiset nahkahansikkaat.
muistan kun marja tuskaili, että ottaisiko työn, jossa joutuu saneeraamaan jonkin firman vai jonkin toisen työpaikan. yritti puhua siitä merin kanssa, joka oli jonkin sortin idealisti. meri totesi lopulta väsyneenä peiton alta, että ota se homma, josta saa parempaa liksaa :)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 21:45"]
Se oli kanssa hyvä kun Roope vei ponin tallilta ja piilotti sen vintille koska ponia uhkasi teurastus.
[/quote]
roope ihmetteli jakson lopussa, että mitä te koko ajan puhutte jostain edesvastuusta, kun hän otti sen ponin (paavo-parka?) ihan tallin takaa. tai jotenkin näin.
Sarja näytti mulle ihan erilaista perhe-elämää. Perhe puhui keskenään ja riiteli rajustikin, mutta aina ne lopulta vetivät yhtä köyttä ja puolustivat toisiaan. Lapsuudenkodissani ei paljoa puhuttu ja yhteisessä ruokapöydässä vallitsi ankea evankelisluterilainen hiljaisuus. Kammoan perheaterioita vieläkin.
Rosa-Maria oli niin söötti tyttö
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 10:56"]
niillä oli ihana valkoinen omakotitalo
[/quote]
Keltainen ;)
Taitaa olla taas Katja Kiurun stalkkeri herännyt talviunilta.