Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää, kaikki menee elämässä pieleen :(

Vierailija
20.03.2014 |

Mä olen aina ollut positiivinen ihminen ja uskonut, että lopulta kaikki huonotkin ajat kääntyvät hyväksi. Viime aikoina on kuitenkin tullut skeidaa niskaan niin paljon, etten enää tiedä mitä tehdä tai ajatella. Kaikki alkoi kaksi vuotta sitten, kun minä ja puolisoni valmistuimme ja silloin toiveikkaasti odotettiin suuria tulevaisuudelta.

Saimme työt, ostimme unelmakodin. Appi sairastui vakavasti ja hetkeä myöhemmin siskoni. Asunnossa oli vesivahinko, jonka seurauksena meille tuli kallis kylpyhuoneremontti. Pikku hiljaa yksi ja toinenkin paikka kotona oli korjauksen tarpeessa ja rahat olivat jo todella vähissä. Viimeisena tuli viime viikolla keittiöön vesivahinko, jonka seurauksena koko lattia joudutaan purkamaan, kuivaamaan ja laittamaan uusi lattia. Ollaan yritetty lasta puolitoista vuotta mutta ei ole tärpännyt. Nyt on sekin tauolla, kun ei tällaiseen kaaokseen kannata lasta edes miettiä. Miehen työpaikalla on YT:t ja eilen ilmoitettiin sama tarina täällä tyopaikallanikin. Mä en jaksa enää.

Elämän ilot ovat kadonneet, rahat ovat loppu, unelmakoti on muuttunut painajaiseksi, talous on epävarmaa, rakkaiden sairaudet piinaa emmekä näköjään ole luonnon mielestä tarpeeksi hyviä vanhemmiksi.

Miten tässä voi jaksaa enää hymyilla tai uskoa huomiseen? Elämä on pelkää kurjuutta :(

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, yritä ottaa asia kerrallaan. Mene siivoamaan se keittiö, tiskit, tavarat paikoilleen yms..

Jos keittiön lattian on vielä kuivatuksessa niin se on, vai onko jo kunnossa?

Sitten seuraava kohde..tee se kokonaan valmiiksi, älä jätä hommaa kesken. Muuten koko homman saat  tehdä mielestäsi monta kertaa.. yksi huone/ asia kerrallaan loppuun. Huomaat pian 10 asiasta jäljellä enää 4, jne... Raha ... niillä mennään mitä saadaan.. Onko miehesi/sinä kykeneviä tekemään remppaa? vakuutus, oliko? Ei tarvitse ostaa kaikkein kalleinta laminaattia yms.  Yritä löytää tästä asiasta jotain positiivistä..

Hei oikeesti. 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄

Vierailija
62/68 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta vanha ketju??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kaikki menee pieleen,en jaksa edes yrittää enää mitään,ehkä olen vaan ansainnut kaiken paskan..

Vierailija
64/68 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla on nykyään sama tilanne,ehkä pahempikin!!!

Vierailija
65/68 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla on nykyään sama tilanne,ehkä pahempikin!!!

Niin on. Työpaikat vähenee ja kaikki kallistuu. Hyvinvointivaltio. 

Entiset keskiluokan kansalaiset ajetaan kadulle. 🤷🏻

Vierailija
66/68 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartu pulloon,ala ryypätä....loppuu v i t u t u s.. 

Vierailija
67/68 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu pitkin vittua menee. Ero, muija vei lapset, yt:t töissä ja siittä potkut, tuli diabetes ja isä kuoli. Otan viinaa se auttaa edes hetken.

Vierailija
68/68 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on toisenne. Rakkaus kantaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän