Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomat häät todellakin tarkoittavat sitä!!!

Vierailija
23.04.2014 |

Olemme siis mieheni kanssa menossa naimisiin alkukesästä. Häitä on suunniteltu jo vuoden päivät ja kaikki rupeaa pikkuhiljaa olemaan valmista. Häät ovat siis LAPSETTOMAT ja nyt eräs ystäväni mankuu saada ottaa mukaansa pienen vauvansa. Siis mitä osaa sanasta lapseton hän ei nyt ymmärtänyt?? Että mua ottaa päähän tommoset mammat, jättää sitten tulematta mieluummin.

Kommentit (183)

Vierailija
181/183 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oispa kiva kun sais kutsun tuollaisiin häihin. Kerrankin said vetää viinaa kaksin käsin ja rentoutua. Vuosiin en oo ollu kännissä edes.

T. Perheellinen

Lähetä itsellesi hääkutsu lapsettomiin häihin, ja mene itseksesi baariin pämppäämään. 

Höh, no nytkö ei kelpaa ettei lapset tulis mukaan ja pääsis tässä itse juhlimaan. Ei kannata mennä naimisiin ollenkaan! Tylsä häät jos ei juomatarjoilua olisi. En kai minä nyt baariin kun juhlissa saa ilmatteeksi. 

Vierailija
182/183 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ilmoitettu kuukausia etukäteen, sitten ei voi vedota siihen ettei ole ollut aikaa löytää lapsenvahtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/183 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä uskomattoman tyly ilmiö, lapsettomat juhlat. Huh huh! En menisi, vaikka olen itse lapseton. Haisee rahankeruujuhlilta, pönötykseltä ja ryyppäykseltä.

Haisee siltä että nykyajan penikat ei osaa käyttäytyä. Jos häät on niin pari haluaa juhlia eikä kattella muitten penikoita. Eikä vieraatkaan halua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi