Lapsettomat häät todellakin tarkoittavat sitä!!!
Olemme siis mieheni kanssa menossa naimisiin alkukesästä. Häitä on suunniteltu jo vuoden päivät ja kaikki rupeaa pikkuhiljaa olemaan valmista. Häät ovat siis LAPSETTOMAT ja nyt eräs ystäväni mankuu saada ottaa mukaansa pienen vauvansa. Siis mitä osaa sanasta lapseton hän ei nyt ymmärtänyt?? Että mua ottaa päähän tommoset mammat, jättää sitten tulematta mieluummin.
Kommentit (191)
Jos on ilmoitettu kuukausia etukäteen, sitten ei voi vedota siihen ettei ole ollut aikaa löytää lapsenvahtia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä uskomattoman tyly ilmiö, lapsettomat juhlat. Huh huh! En menisi, vaikka olen itse lapseton. Haisee rahankeruujuhlilta, pönötykseltä ja ryyppäykseltä.
Haisee siltä että nykyajan penikat ei osaa käyttäytyä. Jos häät on niin pari haluaa juhlia eikä kattella muitten penikoita. Eikä vieraatkaan halua.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä uskomattoman tyly ilmiö, lapsettomat juhlat. Huh huh! En menisi, vaikka olen itse lapseton. Haisee rahankeruujuhlilta, pönötykseltä ja ryyppäykseltä.
Ehkä parempi ettet mene. Muillakin on hauskempaa kun ei tarvitse tuollaista ennakkoluuloista ihmistä katsella/kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän lapsettomat häät, mutta minun on vaikea ymmärtää, miksi pieni vauva ei voisi tulla lapsettomiinkin häihin.
Sitten siellä on samalla perusteella joku viisvuotias, joka käy vielä tissillä.
Raja on vedetty ja siinä pysytään.
Vierailija kirjoitti:
Esim siksi, että vauva saattaa huolia maitoa vain rinnasta. Itselläni kolmen kuukauden ikäinen ja jäisin kyllä kotiin ennemmin kuin jättäisin niin pienen hoitoon
No sItten jäät kotiin etk lähde pilaamaan muiden juhlia. Helppoa!
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, etten ole yksin asian kanssa! Mieheni on jo sitä mieltä, että tuokoot vauvansa. No sehän se vasta oliskin...
-AP
Ymmärrätkö, että täysimetyksellä olevan vauvan äiti ei ihan fyysisesti pysty olemaan erossa vauvastaan. Jo parissa tunnissa rinnat ovat niin pinkeinä maidosta, että se on jopa tuskallista. Maitoa voi alkaa valua, jolloin juhlapuku kastuu jne. Pumppaaminen ei oikein onnistu kirkossa tai juhlapaikalla.
Eli käytännössä äidin valinta voi olla, että hän tulee vauvan kanssa tai ei tule ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, etten ole yksin asian kanssa! Mieheni on jo sitä mieltä, että tuokoot vauvansa. No sehän se vasta oliskin...
-AP
Ymmärrätkö, että täysimetyksellä olevan vauvan äiti ei ihan fyysisesti pysty olemaan erossa vauvastaan. Jo parissa tunnissa rinnat ovat niin pinkeinä maidosta, että se on jopa tuskallista. Maitoa voi alkaa valua, jolloin juhlapuku kastuu jne. Pumppaaminen ei oikein onnistu kirkossa tai juhlapaikalla.
Eli käytännössä äidin valinta voi olla, että hän tulee vauvan kanssa tai ei tule ollenkaan.
Niin, sitten hän ei tule, jos kokee asian niin isoksi esteeksi.
Seuraava kysymys?
Ap meni naimisiin jo 11 vuotta sitten eikä palstalla vieläkään uskota, että lapsettomat häät ovat lapsettomat häät.
Pienen vauvan jättäminen hoitoon on haastavaa, kuka edes uskaltaa ottaa? Kun mun vauva oli 4 kk niin sain suostuteltua siskoni pariksi tunniksi hoitajaksi, että pääsin piipahtamaan yksillä synttäreillä. Häihin en olisi lähtenyt, kun niissä kuluu aikaa ja vauva ei oikein tykännyt pullosta.
Ap on ihmeen takakireä ton lapsettomat häät -juttunsa kanssa. Ei pienen vauvan äiti pysty osallistumaan.
Mä oon sellainen, että en ainakaan kirkkoon antaisi tuoda pientä lasta. Jos pienikin itku kuuluu niin se veisi multa heti keskittymisen. Jo se, että lähetään viemään itkevää lasta kirkon penkiltä ulko-ovelle ottaa ainakin puoli minuutia. Kaikki mitä pappi sinä aikana sanoisi menisi ihan ohi ja sitten olisi vaikea päästä enää samaan tunnelmaan. Kyllä se mulla ainakin pilaisi koko tunnelman ja muistaisin sen koko loppuelämän. Tiedän että olen herkkä häiritseville äänille, mutta en vaan halua häiriötekijöitä tärkeänä hetkenä.
Ja olen ollut häissä, missä kirkossa lapsi alkaa itkeä. Sitä automaattisesti alkaa etsiä kohdetta, että mistä se ääni tulee ja alkaa seuraaman sitä tilannetta.
Höh, no nytkö ei kelpaa ettei lapset tulis mukaan ja pääsis tässä itse juhlimaan. Ei kannata mennä naimisiin ollenkaan! Tylsä häät jos ei juomatarjoilua olisi. En kai minä nyt baariin kun juhlissa saa ilmatteeksi.