Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni nainen nykyään käyttäytyy miestään kohtaan hirveän epäkunnioittavasti?

Vierailija
24.09.2026 |

Varsinkin nuoret naiset poikaystäviään. 

Esim. puhutaan kuin lapselle, pilkataan, piikitellään, rikotaan miehen rajoja (mies sanoo että ei pidä asiasta x, nainen tekee niin kuitenkin) ja yleisesti sellainen "mä voin tehdä mitä haluan miehen mielipiteellä ei ole väliä" -asenne. 

Mietin vain että miksi olla suhteessa jos ei pysty kunnioittamaan sitä miestään. 

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tyhmyyttä ja narsismia mitä toksinen feminismi toi tullessaan.

Vierailija
2/37 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama toisinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toksinen on housuissas,

Vierailija
4/37 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on myös tapana kokoontua yhteen haukkumaan ja pilkkaamaan miehiään. Se on heidän tapansa kohottaa itseään.

Vierailija
5/37 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toksinen on housuissas,

Sieltä yksi ilmoittautuikin

Vierailija
6/37 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kylllä oj nyt melkoisten naisten kansa tekemisissä. En ole törmännyt vastaavaan. Jos olen nähnyt naisen kohtelevan miestä noin, niin se on johtunut täysin miehen omasta käyttäytymisestä kuten ottamatta osaa yhteisiin kotitöihin tai tekemällä ne tahallaan huonosti.

Vierailija
7/37 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa pahentaa se että naiset ovat teflonia kaikelle kritiikille ja vastuun ottamiselle. Ovat tottuneet siirtämään vastuun omistakin teoistaan miehen harteille. Ainahan mieikuvituksella voi keksiä syyn ja niin he keksivätkin. Jos muu ei auta niin puheenaihe siirretään toisaalle.

Vierailija
8/37 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha päivän rage bait. Keksikää nyt jotain uutta.

Vierailija
9/37 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on myös tapana kokoontua yhteen haukkumaan ja pilkkaamaan miehiään. Se on heidän tapansa kohottaa itseään.

Aivan kuten miehillä on tapana kokoontua ja heittää alentavaa vitsiä naisista. Tai kertoa naisen yksityisasioita ja valittaa naisesta.

Vierailija
10/37 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaa pahentaa se että naiset ovat teflonia kaikelle kritiikille ja vastuun ottamiselle. Ovat tottuneet siirtämään vastuun omistakin teoistaan miehen harteille. Ainahan mieikuvituksella voi keksiä syyn ja niin he keksivätkin. Jos muu ei auta niin puheenaihe siirretään toisaalle.

Aloittaja yrittää täyttää omaa ketjuaan. 

Vierailija
11/37 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on kylllä oj nyt melkoisten naisten kansa tekemisissä. En ole törmännyt vastaavaan. Jos olen nähnyt naisen kohtelevan miestä noin, niin se on johtunut täysin miehen omasta käyttäytymisestä kuten ottamatta osaa yhteisiin kotitöihin tai tekemällä ne tahallaan huonosti.

Tässähän tulikin esimerkki heti tästä teflonista ja vastuun siirtämisestä miesten syyksi

Vierailija
12/37 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Miksi kukaan mies määräilisi minua jos ei edes elätä minua. Mies on hyvä ja hankkiutuu ensin asemaan missä hänellä on joku vipu minuun ja sitten käyttää sitä. Jos yrittää vaan komennella ilman mitään todellista valtaa niin eihän siitä mitään tule.

Vierailija
13/37 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ä m m i e n  päätä pattteriin & uunin kylkeen-koulutus on harminloisesti unohdettu koulutusmuoto : (

Se on tehokkuudessaan lyömättömän hyvä ja tehokas.

Vierailija
14/37 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole itselle sopiva, miksi ei vaihdeta toiseen? Pysyvät suhteessa ja  saavat sairaalloista tyydytystä miehen haukkumisesta? 

Vierailija
15/37 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ä m m i e n  päätä pattteriin & uunin kylkeen-koulutus on harminloisesti unohdettu koulutusmuoto : (

Ei voi enää aikuisten yhteiskunnassa väkivallalla hankkia määräysvaltaa keneenkään. Pitää olla jotain annettavaa ja silloinkin voi oikeastaan vaan neuvotella ja sopia. Mitään komenteluasemaa ei miehelle tule koskaan.

Ajatelkaapa että jopa raamatussa sanotaan, että olkaa alamaiset toisillenne. Eli mies vaimolleen, jne. Jos miehellä on tämän kanssa jotain ongelmia niin homous kutsuu.

Vierailija
16/37 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?

Miksi kukaan mies määräilisi minua jos ei edes elätä minua. Mies on hyvä ja hankkiutuu ensin asemaan missä hänellä on joku vipu minuun ja sitten käyttää sitä. Jos yrittää vaan komennella ilman mitään todellista valtaa niin eihän siitä mitään tule.

Et ole saanut kanssasi samassa taloudellisessa asemassa olevaa miestä? Kuulostaa sinun ongelmaltasi.

Vierailija
17/37 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kysymys on, että onko mies sellainen jota myöskään muut miehet kunnioittavat? Miksi naisenkaan pitäisi erityisesti kunnioittaa miestä joka ei yleisesti herätä kunnioitusta? Nainen voi myös tietää miehestä asioita jotka vievät kunnioituksen joita muut eivät tiedä. 

Vierailija
18/37 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten voisit ulinan sijaan vaan olla sellainen, jota on helppo kunnioittaa. Aika monen kohdalla kyse on juuri moraalista. 

Vierailija
19/37 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuten miehillä on tapana kokoontua ja heittää alentavaa vitsiä naisista. Tai kertoa naisen yksityisasioita ja valittaa naisesta.

Tuolle on nimikin:

NAISREALISMI

Se ei ole haukkumista tai valittamista, se on vain ja ainoastaan tosiasioiden ääneen toteamista! 😮‍💨

Vierailija
20/37 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Et ole saanut kanssasi samassa taloudellisessa asemassa olevaa miestä? Kuulostaa sinun ongelmaltasi.

Nimenomaan samassa taloudellisessa asemassa olevat miehet vaativat naisen käyvän töissä ja antavan pimppiä kuin homomies, ilman että mies elättää naista. En halua tällaista miestä enkä olla edes tekemisissä tuollaisen viemärijätteen kanssa.

Katsos kun naisena en tarvitse miestä. Minulla on kohtu minkä avulla voin lisääntyä heti kun haluan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän