Miksi niin moni nainen nykyään käyttäytyy miestään kohtaan hirveän epäkunnioittavasti?
Varsinkin nuoret naiset poikaystäviään.
Esim. puhutaan kuin lapselle, pilkataan, piikitellään, rikotaan miehen rajoja (mies sanoo että ei pidä asiasta x, nainen tekee niin kuitenkin) ja yleisesti sellainen "mä voin tehdä mitä haluan miehen mielipiteellä ei ole väliä" -asenne.
Mietin vain että miksi olla suhteessa jos ei pysty kunnioittamaan sitä miestään.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Se on tyhmyyttä ja narsismia mitä toksinen feminismi toi tullessaan.
Toksinen on housuissas,
Naisilla on myös tapana kokoontua yhteen haukkumaan ja pilkkaamaan miehiään. Se on heidän tapansa kohottaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toksinen on housuissas,
Sieltä yksi ilmoittautuikin
No on kylllä oj nyt melkoisten naisten kansa tekemisissä. En ole törmännyt vastaavaan. Jos olen nähnyt naisen kohtelevan miestä noin, niin se on johtunut täysin miehen omasta käyttäytymisestä kuten ottamatta osaa yhteisiin kotitöihin tai tekemällä ne tahallaan huonosti.
Asiaa pahentaa se että naiset ovat teflonia kaikelle kritiikille ja vastuun ottamiselle. Ovat tottuneet siirtämään vastuun omistakin teoistaan miehen harteille. Ainahan mieikuvituksella voi keksiä syyn ja niin he keksivätkin. Jos muu ei auta niin puheenaihe siirretään toisaalle.
Jaaha päivän rage bait. Keksikää nyt jotain uutta.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on myös tapana kokoontua yhteen haukkumaan ja pilkkaamaan miehiään. Se on heidän tapansa kohottaa itseään.
Aivan kuten miehillä on tapana kokoontua ja heittää alentavaa vitsiä naisista. Tai kertoa naisen yksityisasioita ja valittaa naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Asiaa pahentaa se että naiset ovat teflonia kaikelle kritiikille ja vastuun ottamiselle. Ovat tottuneet siirtämään vastuun omistakin teoistaan miehen harteille. Ainahan mieikuvituksella voi keksiä syyn ja niin he keksivätkin. Jos muu ei auta niin puheenaihe siirretään toisaalle.
Aloittaja yrittää täyttää omaa ketjuaan.
Vierailija kirjoitti:
No on kylllä oj nyt melkoisten naisten kansa tekemisissä. En ole törmännyt vastaavaan. Jos olen nähnyt naisen kohtelevan miestä noin, niin se on johtunut täysin miehen omasta käyttäytymisestä kuten ottamatta osaa yhteisiin kotitöihin tai tekemällä ne tahallaan huonosti.
Tässähän tulikin esimerkki heti tästä teflonista ja vastuun siirtämisestä miesten syyksi
?
Miksi kukaan mies määräilisi minua jos ei edes elätä minua. Mies on hyvä ja hankkiutuu ensin asemaan missä hänellä on joku vipu minuun ja sitten käyttää sitä. Jos yrittää vaan komennella ilman mitään todellista valtaa niin eihän siitä mitään tule.
Ä m m i e n päätä pattteriin & uunin kylkeen-koulutus on harminloisesti unohdettu koulutusmuoto : (
Se on tehokkuudessaan lyömättömän hyvä ja tehokas.
Jos mies ei ole itselle sopiva, miksi ei vaihdeta toiseen? Pysyvät suhteessa ja saavat sairaalloista tyydytystä miehen haukkumisesta?
Vierailija kirjoitti:
Ä m m i e n päätä pattteriin & uunin kylkeen-koulutus on harminloisesti unohdettu koulutusmuoto : (
Ei voi enää aikuisten yhteiskunnassa väkivallalla hankkia määräysvaltaa keneenkään. Pitää olla jotain annettavaa ja silloinkin voi oikeastaan vaan neuvotella ja sopia. Mitään komenteluasemaa ei miehelle tule koskaan.
Ajatelkaapa että jopa raamatussa sanotaan, että olkaa alamaiset toisillenne. Eli mies vaimolleen, jne. Jos miehellä on tämän kanssa jotain ongelmia niin homous kutsuu.
Vierailija kirjoitti:
?
Miksi kukaan mies määräilisi minua jos ei edes elätä minua. Mies on hyvä ja hankkiutuu ensin asemaan missä hänellä on joku vipu minuun ja sitten käyttää sitä. Jos yrittää vaan komennella ilman mitään todellista valtaa niin eihän siitä mitään tule.
Et ole saanut kanssasi samassa taloudellisessa asemassa olevaa miestä? Kuulostaa sinun ongelmaltasi.
Ensimmäinen kysymys on, että onko mies sellainen jota myöskään muut miehet kunnioittavat? Miksi naisenkaan pitäisi erityisesti kunnioittaa miestä joka ei yleisesti herätä kunnioitusta? Nainen voi myös tietää miehestä asioita jotka vievät kunnioituksen joita muut eivät tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten voisit ulinan sijaan vaan olla sellainen, jota on helppo kunnioittaa. Aika monen kohdalla kyse on juuri moraalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan kuten miehillä on tapana kokoontua ja heittää alentavaa vitsiä naisista. Tai kertoa naisen yksityisasioita ja valittaa naisesta.
Tuolle on nimikin:
NAISREALISMI
Se ei ole haukkumista tai valittamista, se on vain ja ainoastaan tosiasioiden ääneen toteamista! 😮💨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Et ole saanut kanssasi samassa taloudellisessa asemassa olevaa miestä? Kuulostaa sinun ongelmaltasi.
Nimenomaan samassa taloudellisessa asemassa olevat miehet vaativat naisen käyvän töissä ja antavan pimppiä kuin homomies, ilman että mies elättää naista. En halua tällaista miestä enkä olla edes tekemisissä tuollaisen viemärijätteen kanssa.
Katsos kun naisena en tarvitse miestä. Minulla on kohtu minkä avulla voin lisääntyä heti kun haluan.