Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoleeko mies pyllyäsi

Vierailija
05.03.2020 |

Miten koette miehet naisen pepun nuolemisen? Suostutko siihen/ onko inhottavaa/ saatko itse siitä jotain nautintoa?

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuolee.

Vierailija
2/90 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai nuolee joka ilta. Tykkään enemmän anaalista.

N20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten koette miehet naisen pepun nuolemisen? Suostutko siihen/ onko inhottavaa/ saatko itse siitä jotain nautintoa?"

Tietenkin suostun, kiihottavaa puuhaa.

Nuollut kaikilta joiden kanssa olen suhteessa ollut, osa pitänyt, osa rakastanut.

Vierailija
4/90 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yleensä pyyhin paperilla

Vierailija
5/90 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä pyllyreiän nuolentaa, siinä on isot riskit saada kakkabakteereja elimistöön. En nuolisi kenenkään persettä joten en sitä itsekään odota saavani.

Vierailija
6/90 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni nuolisin siitä nauttivan naisen puhdasta peppua. Nauttisinkin antaa naiselle tällaista nautintoa. Luulen vaan, että harva nainen tästä nauttii....

Vierailija
7/90 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Mieheni nuolee mielellään aina pyytäessäni. Joskus jätän pyyhkimisen puolitiehen ja pyydän mieheni nuolemaan rusinan puhtaaksi. Nytkin kostun tätä kirjoittaessani.

Vierailija
8/90 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pebaa ei oo ikä nuoltu, enkä ole myös ikinä saanut suuseksiä, antanut olen. Ikää jo 38 :(

Vierailija
9/90 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pidän pepun nuolemisesta todella paljon ja nuolen itse mielelläni mieheni peppua

Vierailija
10/90 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kun löytyskin nainen jonka pyllyn sais nuolla

Vierailija
11/90 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, varsin usein! Ihanaa! Alku oli kangertelevaa, mutta nykyään sujuu kuin pyörällä ajo.

Vierailija
12/90 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se toimii esileikkinä. Aijai, nyt alkoi kihelmöimään tätä kirjoittaessa.

Vierailija
13/90 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä pyllyreiän nuolentaa, siinä on isot riskit saada kakkabakteereja elimistöön. En nuolisi kenenkään persettä joten en sitä itsekään odota saavani.

Voi että, miten ihmeellisissä luuloissa ihmiset elävät. Olen vuosia nuollut vaimoa myös pepusta hänen pitäessään hyvää huolta hygieniastaan, eikä ole kyllä mitään ”kakkabakteereja” vielä tullut.

Vierailija
14/90 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ripulin aikana tykkään lipaista vähän suklaakastiketta kielelleni. Sen jälkeen kielarit ja sitten vasta onanoimme yhdessä.

Vierailija
15/90 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni ripulin aikana tykkään lipaista vähän suklaakastiketta kielelleni. Sen jälkeen kielarit ja sitten vasta onanoimme yhdessä.

Tällaisia ennakkoluulottomia ihmisiä pitäisi olla useampia. Tsemppiä sinne ja pitäkää lippu korkealla. Olette hyviä esimerkkejä!

Vierailija
16/90 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pidän pepun nuolemisesta todella paljon ja nuolen itse mielelläni mieheni peppua

Niin harvinaista, että vaikea uskoa naiseksi.

Vierailija
17/90 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolisin erittäin mielelläni, jos saisin, mutta puoliso ei ole aikoihin antanut nuolla kumpaakaan reikäänsä.

Vierailija
18/90 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhmaäijä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin harvinaista, että vaikea uskoa naiseksi.

Onko oikeesti harvinaista, miksi ihmeessä? Kyllä me molemmat haluamme nähdä toisen osapuolen nauttivan oman nautinnon lisäksi.

Olen tuon ensimmäisen lainauksen kirjoittaja

Vierailija
19/90 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kontallaan puhdas perse pystyssä, niin levitäisin pakaroita ja nuolisin pillua ja persereikää. No ehkä seuraavassa elämässä. m35249

Vierailija
20/90 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma puoliso tykkää nuolettaa ja nuolenkin oikeastaan jokaisella seksikerralla. Toimii hyvänä esileikkinä. Kyllä nainen kostuu ja herkkunappula kovenee. Harmillisen harvoin vaan johtaa nykyään peppuseksiin.. :(