Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäitiys ja etälukio?

Vierailija
18.01.2008 |

Jollain kokemusta miten luonnistuisi kahden lapsen kanssa? Saako sitä aikaa opiskella? Lapset syntyneet 05 ja 07. Haluaisin jotenkin hyödyntää kotivuodet ja lukio jäi aikanaan käymättä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etäopiskeluna, vaikka lapset 3v ja 1v olivat kotona kanssani ja olin yh, eli ei ketään kaitsemassa lapsia. Illalla, päiväunien aikaan jne. tein tehtäviä.

Vierailija
2/5 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kyselen. Olen myös yh, joten en voi lapsia miehelle antaa. Äitini voisi katsoa lähituntien ajan, mutta muuten pitäisi saada lasten kanssa opiskeltua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh, varsinaisesti nimitys oli monimuoto-opiskelu. Mutta siis pääasiassa etänä. Muutamia kontaktitunteja silloin tällöin, kotona tehtäviä ja oli mulla sitten työharjoittelujakso erikseen.

2

Vierailija
4/5 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin ja päiväuniaikaan..

En edes aina muista opiskelevani kun se menee täysin " tässä sivussa" , on huono omatuntokin kun tulee tehtyä hommia niin vähän, mutta numerot hyviä ja kiitettäviä silti.

Eli tuntuu siltä että erittäin helposti menee!

Vierailija
5/5 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsi oli 10kk... ja tässä kolmen vuoden aikana tuli toinenkin:)

Mies vuorotöissä , mutta hyvin onnistui iltaisinm tunneilla käynti ... jos mies oli töissä niin isovanhemmat katsoi sen ajan tai sitten en mennyt silloin tunneille... Eli onnistuu jos tahtoa riittää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan